DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU PN. RÓWN@ SZANSA - PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W KOŚCIERZYNIE

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Kościerzyna
Miejscowość Kościerzyna
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101022 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302360002, 486200000, 480000008, 503000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu komputerowego do obiektów Szkoła Podstawowa Nr 1, Szkoła Podstawowa nr 3, Szkoła Podstawowa Nr 4, Szkoła Podstawowa nr 6, Gimnazjum nr 1, Gimnazjum nr 2, Gimnazjum nr 3 oraz grupy 40 beneficjentów docelowych. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Rozdziale 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Kościerzyna
Ulica ul. 3 Maja 9A
Nr domu 9A
Miejscowość Kościerzyna
Kod Pocztowy 83-400
Województwo pomorskie
Tel 58 6802300
Fax 58 6802320
Internet www.koscierzyna.gda.pl
Regon 19167512600000
E-mail wizp@koscierzyna.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 26/05/2014
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy) przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie
Wiedza Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto
Potencjał Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie
Zdolne Zamawiający nie określa warunku w niniejszym zakresie
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający na podstawie par. 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - ogranicza wykaz, o którym mowa powyżej, jedynie do dostaw potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, tj. co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i montażu sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć dokumenty (m. in. karty techniczne) potwierdzające, że oferowane produkty/sprzęt spełniają wymagania Zamawiającego zawarte w siwz
Inne dokumenty Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 poz. 231) - jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=1314866
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu.
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach projektu pt. RÓWN@ SZANSA - PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU W KOŚCIERZYNIE finansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Oś priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy dotyczące: 1)zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b)wykonywania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, 2)zmiany nazwy Zamawiającego w przypadku dokonania takiej zmiany ustawą, 3)zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 4)zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy, 5)zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, ze względu na konieczność wykonania na polecenie Zamawiającego dostaw zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, 6)zmiany dostawy, np. typu sprzętu lub pozostałego wyposażenia w przypadku wycofania zaproponowanego w ofercie z produkcji lub rynku pod warunkiem, ze będzie to sprzęt/wyposażenie, które spełnia warunki techniczne określone w SIWZ lub lepsze i nie spowoduje to wzrostu ceny oferty, 7)każdego przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy lub spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw, 8)zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: a)konieczności zlecenia zamówień dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy pzp, b)zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, c)wystąpienia jakiekolwiek opóźnień w dostawach spowodowanych utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego (np. nie udostępnienie w odpowiednim czasie pomieszczeń, w których mają być zamontowane elementy dostaw, nie odebrane w terminie uprzednio uzgodnionym z Wykonawcą całości dostaw), d)przedłużania się procedury przetargowej ponad termin przewidziany w ustawie. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)