Modernizacja 170 zestawów komputerowych zakupionych w ramach projektu Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze Gminy Załuski

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-03 10:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Załuskach
Miejscowość Załuski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101176 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Modernizację 170 identycznych zestawów komputerowych Dell Optiplex 390 zakupionych w XII 2011 r. w ramach projektu we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Gminy Załuski. Modernizacja ta obejmuje:
1. zakup sprzętu i wyposażenia wskazanego w załączonej specyfikacji technicznej.( zał. Nr 7)
2. jego instalacja do wskazanych zestawów komputerowych na terenie Gminy Załuski.
3. Rozszerzenie gwarancji zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną.
Wykaz teleadresowy lokalizacji zestawów komputerowych zostanie udostępniony Wykonawcy w momencie podpisania Umowy i będzie stanowił jej załącznik. Końcowy montaż i uruchomienie odbywać się będzie w miejscu lokalizacji każdego zestawu komputerowego. Wykonawca poniesie wszelkie koszty z tym związane. Zamawiający oraz Użytkownicy modernizowanych zestawów komputerowych nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy w Załuskach
Ulica Załuski 67
Nr domu 67
Miejscowość Załuski
Kod Pocztowy 09-142
Województwo mazowieckie
Tel 23 6619013
Fax 23 6619013 wew. 114
Internet www.zaluski.iap.pl
Regon 00055127200000
E-mail m.rybicka@zaluski.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
Wiedza Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej dwie usługi polegające na modernizacji sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu wykonanych usług według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do formularza ofertowego oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ ) 2. Parafowany projekt umowy ( zał. nr 6 do SIWZ) 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ugzaluski.bip.org.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Załuskach Załuski 67 09-142 Załuski pok. nr 22
Data składania wniosków 03/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Załuskach Załuski 67 09-142 Załuski pok. nr 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie : 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Oś priorytetowa : 8. Społeczeństwo informacyjny - zwiększenie innowacyjności gospodarki.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)