Dostawa urządzeń dydaktycznych do spawalni w ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim ul. Gałczyńskiego 1

Data publikacji 2014-03-25
Data zakończenia 2014-04-02 11:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101222 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 426620004, 426330002, 426360003, 434140008, 445100008, 181000000, 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ulicy Gałczyńskiego 1 fabrycznie nowych, nieużywanych pomocy dydaktycznych o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, które stanowić będą wyposażenie spawalni. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, instalację i uruchomienie dostarczonych urządzeń.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Kompleksowy system wentylacji stanowiska spawalniczego - 2 zestawy
2) Stoły spawalnicze z wyposażeniem - 6 szt.
3) Spawarka MIG/MAG - 6 szt.
4) Spawarka TIG/MMA AC/DC - 6szt.
5) Sekator do cięcia blach i prętów - 1 szt.
6) Prasa do łamania próbek - 1 szt.
7) Szlifierka stołowa - 3 szt.
8) Imadło kowalskie - 6 szt.
9) Stół ślusarski - 6 szt.
10) Szafa narzędziowa metalowa - 2 szt.
11) Sprzęt ochrony osobistej - 6 kompletów.
12) Ochrona stanowiska spawalniczego - boksy spawalnicze wraz z przesłonami stanowisk spawalniczych (2 rzędy po 3 stanowiska) - wykonanie konstrukcji i montaż w miejscu wskazanym na projekcie budowlanym;
3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie przepisy i normy bezpieczeństwa dopuszczające go do użytku, w szczególności wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z dnia 19 maja 2000 r.), a także posiadać deklaracje zgodności CE.
4. Wykonawca dostarczy zamawiającemu sprzęt, będący przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko bezpośrednio do siedziby Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śl. przy ul. Gałczyńskiego 1.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Dziale II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres
60 miesięcy zgodnie z warunkami gwarancji określonymi w załączniku do oferty. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić i dołączyć do oferty Oświadczenie o warunkach gwarancji, które stanowi zał. nr 4 do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiatowe Centrum Kształcenia Ustawicznego
Ulica ul. Gałczyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Wodzisław Śląski
Kod Pocztowy 44-300
Województwo śląskie
Tel 032 4553593
Fax 032 4547133 w. 114
Internet http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
Regon 27761068900000
E-mail sd@cku.wodzislaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Mając na uwadze przedmiot zamówienia warunek ten nie znajduje zastosowania w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy)
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji - zał. nr 4 do oferty - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2) Wykaz dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zał. nr 5 do oferty (jeżeli wykonawca nie zastrzega w ofercie tajemnicy przedsiębiorstwa nie jest wymagane dołączenie niniejszego załącznika). 3) Pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo (upoważnienie) to musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy: 1) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć zaoferowanego sprzętu w szczególności z powodu wycofania go z sieci sprzedaży lub zaprzestania jego produkcji po zawarciu umowy; 2) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć zaoferowanego sprzętu w terminie wynikającym z zawartej umowy, gdy jest to skutkiem okoliczności nadzwyczajnych i niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert; 3) nastąpi zmiana przepisów ustawy o podatku od towarów i usług - zmiana wynagrodzenia netto wykonawcy, kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT, wynagrodzenie brutto pozostanie bez zmian. 2. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w punkcie 1 wykonawca jest zobowiązany zwrócić się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę postanowień umowy, wskazując okoliczności, które miały wpływ na wystąpienie powyższych sytuacji. 3. Ponadto: - w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 ppkt 1) wykonawca musi zaproponować sprzęt o parametrach nie gorszych niż wymagane w SIWZ oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty; - w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) zamawiający po negocjacjach z wykonawcą dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o czas, w którym wystąpiły utrudnienia w realizacji dostawy spowodowane nadzwyczajnymi i niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami, niezależnymi od wykonawcy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Powyższe zmiany winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy - aneks na pisemny wniosek jednej ze Stron. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://cku.bip.powiatwodzislawski.pl
Adres uzyskania siwz sekretariat Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim (44-300) przy ul. Gałczyńskiego 1 (pok. nr 30 - parter)
Data składania wniosków 02/04/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce sekretariat Powiatowego Centrum Kształcenia Ustawicznego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Gałczyńskiego 1 (pok. nr 30 - parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet VIII Infrastruktura edukacyjna, Działanie 8.3. Infrastruktura kształcenia ustawicznego. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z warunków określonych w pkt III.3. musi spełnić co najmniej jeden z tych podmiotów lub mogą spełnić je łącznie. Warunki określone w pkt III.4.2) i III.4.4) powinien spełniać każdy z tych podmiotów oddzielnie. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)