Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Burmistrz Gminy Kozienice
|
Ulica |
ul. Parkowa 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kozienice
|
Kod Pocztowy |
26-900
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
048 6117100
|
Fax |
048 6142048
|
Internet |
www.kozienice.pl
|
Regon |
00052374900000
|
E-mail |
igor.czerwinski@kozienice.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w rozdziale II SIWZ i nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/04/2015
|
Wadium |
W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem polegającym na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00zł jedna usługa w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonał min jedną usługę na konserwację oświetlenia ulicznego, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
|
Zdolne |
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
dla osób kierujących pracami kierownik robót Zamawiający uzna za spełniony warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane Dz.U. z 2010r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. oraz zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Dz. U. z dn. 21 maja 2003r. nr 89, poz. 828 z póź. zm. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
-świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru E i D do 1 kV oraz ukończenie kursu dla osób dozoru prace pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych, urządzeniach rozdzielczych i liniach kablowych do 1kVdla osób wyznaczonych do wykonywania usługi:-co najmniej 1 osobę uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E do 1kV oraz przeszkolona do prac w technologii PPN,-co najmniej 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru D do 1 kV,-co najmniej 1 osobę posiadającą upoważnienie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. Dz. U. z 1999r., Nr 80, poz. 912 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych do wykonywania czynności łączeniowych w celu przygotowania miejsca pracy na sieciach ŚN i NN zasilanych promieniowo na terenie PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko Kamienna.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
a stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
b dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia np. wg wzoru załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1, jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.2 i lub 8.1.1.3 i lub 8.1.1.4 powołuje się na potencjał innych podmiotów
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za jego zgodą następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty:
1.Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach:
1.1.Niesprzyjających warunków pogodowych.
1.2.Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających
z umowy.
1.3.Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
1.4.Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót.
1.5.Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
1.6.Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki,
1.7.Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
1.8.Zawieszenie wykonania prac niespowodowanych uchybieniami Wykonawcy,
2.W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów,
3.Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu,
4.W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy.
Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę.
5.Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
6.Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres, termin.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.kozienice.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice
|
Data składania wniosków |
03/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:45
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok 111
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|