Data publikacji |
2014-03-26 |
Data zakończenia |
2014-04-14 12:00:00 |
Instytucja |
Prezydent Miasta Świnoujścia |
Miejscowość |
Świnoujście |
Województwo |
zachodniopomorskie |
Branża |
- Przekładnia,
- Kłódki i łańcuchy
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
102358 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 452133518, 452121007, 451112914, 452332537, 453100003, 312145004, 453112002, 453123110, 453153001, 453161006, 451112000, 452324408, 452321508, 453311007 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Prezydent Miasta Świnoujścia
|
Ulica |
ul. Wojska Polskiego 1/5
|
Nr domu |
1/5
|
Miejscowość |
Świnoujście
|
Kod Pocztowy |
72-600
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 3212780, 3212309
|
Fax |
(091) 321 59 95
|
Internet |
www.swinoujscie.pl
|
E-mail |
prezydent@um.swinoujscie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
7
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert na warunkach określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca: przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujścia, nr rachunku:
27 1240 3914 1111 0010 0965 1187, z dopiskiem:
WADIUM W POSTĘPOWANIU NR WIM.271.1.19.2014.
3.Datą wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na rachunek jw. jest data uznania wskazanego rachunku.
4.Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać się wiedzą i doświadczeniem przez wykazanie, że wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Przez pojedynczą robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie budowę lub przebudowę kubaturowego/wych obiektu/ów budowlanego/nych wraz z przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu, o wartości wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł brutto (słownie złotych: jeden milion pięćset tysięcy),
Realizacja każdej z robót budowlanych powinna być potwierdzona załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
|
Potencjał |
Wykonawcy składający ofertę muszą wskazać, że ich średnioroczne zatrudnienie oraz liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wynosi odpowiednio minimum 15 pracowników fizycznych i minimum 5 osób personelu kierowniczego.
|
Zdolne |
Wykonawcy składający ofertę muszą wskazać, że dysponują osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane lub im odpowiadające, a także kierownikami robót o specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w danej specjalności.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 8 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy.
2.Wykaz z określeniem części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć innym podmiotom (podwykonawcom). Zamawiający zaleca zamieszczenia powyższej informacji na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Nie załączenie do oferty wykazu Zamawiający uzna za równoważne z informacją o wykonaniu przez Wykonawcę zamówienia własnymi siłami.
3.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4.2 do SIWZ.
4.Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów wymagane jest dołączenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia.
5.Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium.
-W przypadku zabezpieczenia określonego w art. 45 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - jest to kopia potwierdzenia przelewu na konto Zamawiającego wskazane w punkcie 12.2.
-W przypadku zabezpieczenia określonego w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - oryginał takiego dokumentu (np. gwarancji ubezpieczeniowej, bankowej, itp.).
6.Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), z którego wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie).
7.Wypełniony załącznik nr 1 do oferty (tj. nr 1.1 do SIWZ) Harmonogram rzeczowo-finansowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyłącznie w niżej przytoczonym zakresie określonym w ATYKULE 10 w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ:
Dopuszcza się następujące możliwości zmiany treści umowy:
a)zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 3,
b)zmniejszenie zakresu przedmiotu Zamówienia i stosowne zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym,
c)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
-działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy.
-realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodującego konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań,
-konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
a)ad ust. 1 lit. a) - stawka podatku VAT ulegnie zmianie na mocy powszechnie obowiązujących przepisów,
b)ad ust. 1 lit. b) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy i związane z tym stosowne zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy - w granicach uzasadnionego interesu publicznego,
c)ad ust. 1 lit. c) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
-tiret pierwsze: o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
-tiret drugie: o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
-tiret trzecie: o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
-tiret czwarte - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.um.swinoujscie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
|
Data składania wniosków |
14/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 102 (Urząd Miasta Świnoujścia, ul. Wojska Polskiego 1/5, Świnoujście, sekretariat Prezydenta Miasta.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Inwestycja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków finansowych programu operacyjnego -Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013-
|
Czy unieważnienie |
Nie
|