Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2014-03-26
Data zakończenia 2014-04-04 10:00:00
Instytucja Administracja i Obsługa
Miejscowość Jędrzejów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63969 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
a). CZĘŚĆ I - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie
Asortyment i ilości zamawianych artykułów biurowych zwarte są w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości artykułów biurowych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych artykułów biurowych w zależności od zapotrzebowania.
b). CZĘŚĆ II - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie
Asortyment i ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zwarte są w formularzu cenowym stanowiącym załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający informuje, że wskazane w formularzu cenowym ilości materiałów eksploatacyjnych mają charakter szacunkowy. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w zależności od zapotrzebowania.
2. Przedmiot zamówienia winien być sukcesywnie dostarczany, w zależności potrzeb, do siedziby Zamawiającego tj. Administracja i Obsługa, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów. W związku z powyższym cena oferty winna zwierać również koszt transportu artykułów bądź materiałów.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części przedmiotu zamówienia

Opis

Asortyment i ilości zamawianych artykułów biurowych zwarte są w formularzu ofertowym stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ.Asortyment i ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zwarte są w formularzu cenowym stanowiącym załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Administracja i Obsługa
Ulica ul. 11 Listopada 33 A
Nr domu 33 A
Miejscowość Jędrzejów
Kod Pocztowy 28-300
Województwo świętokrzyskie
Tel 41 386 10 10
Internet www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl
Regon 26044323300000
E-mail pawełnawrot1@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka budżetowa
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostaw, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca winien wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentowanie należytego wykonania lub wykonywania, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dla CZĘŚCI I - Sukcesywne dostawy artykuły biurowych na potrzeby Administracji i Obsługi w Jędrzejowie - jednego zamówienia polegającego na dostawie bądź sukcesywnych dostawach artykułów biurowych o łącznej wartości min. 25 000,00 zł dla CZĘŚCI II - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery i tusze) do drukarek, kopiarek i faksów dla potrzeb Administracji i Obsługi w Jędrzejowie - jednego zamówienia polegającego na dostawie bądź sukcesywnych dostawach materiałów eksploatacyjnych (tonerów, tuszów) o łącznej wartości min. 50 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty wypełniony formularz oferty, wypełnione formularze cenowe
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Ilości artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2. Z tytułu niezrealizowania dostaw w ilościach określonych w formularzu cenowym stanowiącym integralną część umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. 3. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę albo rezygnację z podmiotu będącego podwykonawcą, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.jedrzejow.eobip.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, pokój nr 25
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, sekretariat (pokój nr 12)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)