Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Zabrze
|
Ulica |
ul. Powstańców Śląskich 5-7
|
Nr domu |
5-7
|
Miejscowość |
Zabrze
|
Kod Pocztowy |
41-800
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 3733537, 2710011
|
Fax |
32 3733427, 2710818
|
Internet |
www.um.zabrze.pl
|
Regon |
27625552000000
|
E-mail |
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
4
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 21 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy 00/100 złotych).
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty: wykaz wykonanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż jedną wykonaną dostawą, o wartości min. 500 000,00 zł. brutto polegającą na dostawie i montażu mebli oraz wystroju (elementy wykończenia i wyposażenia) do obiektów, w tym obejmujące pomieszczenie spełniające funkcję reprezentacyjną (np. gabinet/sekretariat osoby funkcyjnej, sala konferencyjna, recepcje hotelu itp.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
W wykazie należy wskazać również informację o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p.
Dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty są:
1) poświadczenie,
2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
|
Sytuacja |
W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi dokumenty:
A) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
B) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł.;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Na potwierdzenie spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca jest zobowiązany wykazać się nie mniej niż jedną wykonaną dostawą, o wartości min. 500 000,00 zł. brutto polegającą na dostawie i montażu mebli oraz wystroju (elementy wykończenia i wyposażenia) do obiektów, w tym obejmujące pomieszczenie spełniające funkcję reprezentacyjną (np. gabinet/sekretariat osoby funkcyjnej, sala konferencyjna, recepcje hotelu itp.) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dowody, czy dostawy te zostały wykonane należycie.
W wykazie należy wskazać również informację o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia wykonawcy. Jeśli wykonawca nie wykonał lub wykonał nienależycie jedną lub więcej dostaw, gdzie przez nienależyte wykonanie rozumie się nieosiągnięcie parametrów gwarantowanych i poniesienie z tego tytułu kar umownych lub przekroczenie terminu realizacji o 14 dni w stosunku do uzgodnionego terminu zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedstawi:
A) dla urządzeń - karty katalogowe lub inne dokumenty producenta w języku polskim lub tłumaczone na język polski potwierdzające zgodność parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego;
B) w przypadku oferowania urządzeń równoważnych: dokumentację w języku polskim w postaci kart katalogowych lub w przypadku ich braku, innych równoważnych dokumentów producenta, potwierdzających pełną zgodność wszystkich parametrów technicznych i fizycznych oraz warunków gwarancji równoważnego przedmiotu zamówienia z przedmiotem zamówienia wymaganym przez Zamawiającego;
C) dla mebli produkowanych seryjnie - kopie certyfikatu zgodności z normami (np. Systemem Jakości ISO 9001)dotyczącymi jakości mebli biurowych wystawione przez niezależną instytucję uprawnioną do wystawiania takich certyfikatów dla mebli produkowanych seryjnie, krótki opis mebli, który wskazuje na spełnienie wymogów zawartych w specyfikacji np.: wskazanie na konkretny wyrób, nazwanie, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech.
D) dla mebli na zamówienie - poprzez przedstawienie np. w formie fotografii wykonanych wcześniej realizacji o zbliżonym charakterze, kopie certyfikatu zgodności z normami (np. Systemem Jakości ISO 9001) dotyczącymi jakości mebli biurowych wystawione przez niezależną instytucję uprawnioną do wystawiania takich certyfikatów;
E) w przypadku oferowania równoważnych mebli produkowanych seryjnie oraz na zamówienie których rozwiązania techniczne (materiały) różnią się od opisu zamieszczonego przez Zamawiającego: certyfikaty, opis z którego wynika, że zastosowane materiały nie są gorsze niż parametry opisane w IV części SIWZ.
|
Inne dokumenty |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj. :
1) osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub
2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza, - należy załączyć w ofercie:
a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, jeśli Wykonawca korzysta z ich potencjału w zakresie wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego lub ludzkiego, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
b) w przypadku wykonawców, którzy ubiegają się samodzielnie o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom lub nazw Podwykonawców w sytuacji gdy Wykonawca powołuje się na ich zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące:
1)terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym między innymi w przypadku:
-wystąpią opóźnienia w przekazaniu pomieszczeń Wykonawcy z winy Zamawiającego;
-wystąpią opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy
-zmiany przepisów prawa, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
-konieczności wykonania niemożliwych wcześniej do przewidzenia prac, ekspertyz, badań, niezbędnych czynności, powodujących wstrzymanie wykonywanych prac
-zmiany w kolejności i terminach wykonania dostaw na skutek zdarzeń losowych, opóźnieńw dostawie sprzętu, materiałów, urządzeń oraz w innych okolicznościach korzystnych dla stron;
-koniecznością zmian w dokumentacji projektowej, na wniosek wykonawcy lub zamawiającego; konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ;
2)zapłata wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana sposobu, formy i terminu płatności
3)obniżenie wartości umowy w przypadku, gdy zakres prac opisany w SIWZ ze względów technicznych, ekonomicznych lub formalno - prawnych nie będzie konieczny do wykonania lub nie leży w interesie Zamawiającego
4)w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach możliwe jest zmiana treści umowy w tym zakresie. Zmiana dotycząca wzrostu ustawowej stawki podatku VAT, jednakże jej zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto oferty.
5)wprowadzenie zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych
6)zmiana lub wprowadzenie lub rezygnacja z podwykonawcy lub zmiana zakresu dostaw powierzonych do wykonania przez podwykonawców - w przypadkach uzasadnionych, za pisemną zgodą Zamawiającego. W przypadku rezygnacji z podwykonawcy w sytuacji gdy Wykonawca powoływał się na jego zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b p.z.p. Wykonawca musi wykazać, że samodzielnie spełnia warunki przetargu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.um.zabrze.magistrat.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 207 tel. 32/ 37-33-424; osoba przekazująca: Kornelia Ekert.
|
Data składania wniosków |
10/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, pok. 219. II piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|