Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie w Jordanowie Śląskim

Data publikacji 2014-03-26
Data zakończenia 2014-04-11 10:00:00
Instytucja Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
Miejscowość Jordanów Śląski
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64147 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 391621006, 302131006, 375352009, 375000003, 391610008, 392200000, 302360002, 323220006, 320000003, 323000006, 451127239, 451112914, 452238004, 451000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Organizacja placu zabaw dla 3 oddziałów przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jordanowie Śląskim, wykonanie bezpiecznej nawierzchni i ogrodzenia, zakup i montaż wyposażenia placu zabaw (zabawki wielofunkcyjne: zjeżdżalnia 90 cm, zjeżdżalnia 60 cm, tor przeszkód, wieża), huśtawka podwójna, huśtawka równoważnia, piaskownica, sprężynowiec, karuzela. Dostosowanie pomieszczeń: 1 toalety dla chłopców, 1 toalety dla dziewczynek, 1 toalety dla personelu w Publicznej Szkole Podstawowej w Jordanowie Śląskim. Wyposażenie 3 oddziałów przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jordanowie Śląskim w meble, zabawki i pomoce dydaktyczne, sprzęt audiowizualny, sprzęt komputerowy, sprzęt AGD, zakup i montaż zabezpieczeń grzejników, zakup i montaż rolet okiennych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
Ulica ul. Wrocławska 55
Nr domu 55
Miejscowość Jordanów Śląski
Kod Pocztowy 55-065
Województwo dolnośląskie
Tel 71 3161615
Fax 71 3161615
Internet www.pspjordanowslaski.szkolnastrona.pl, www.bip.jordanowslaski.pl
Regon 00103142200000
E-mail wiolaszkola@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Wadium W postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wnioskodawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami, listami polecającym, protokołami odbioru lub innymi dokumentami), że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 place zabaw na kwotę co najmniej 120 000 zł netto oraz wykonali dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia przedszkoli na łączną kwotę co najmniej 100 000 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót i załączonych dokumentów, poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci kierownika budowy oraz osób posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiadających za kierowanie robotami budowlanymi wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawcy wykażą, że posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000,00 zł (słownie dwieście tysięcy złotych) oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów tj. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1; 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 4. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust 2d Prawa zamówień publicznych; 5. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 6. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością wykonania placu zabaw. Wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robot oraz informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić, czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 7. Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 10 do SIWZ. 8. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 8 do SIWZ (o ile dotyczy).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach i po spełnieniu warunków: 1. Zmiana kierownika budowy i inspektora nadzoru - pod warunkiem pisemnego złożenia zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem (aneksem do umowy). 2. Zmiana kwoty umownej: a) aneksem do umowy - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem pisemnego złożenia wniosku przez Wykonawcę z zastrzeżeniem. Że możliwa jest tylko zmiana kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo; 3. Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (nie większych niż publikowane przez program SECOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pspjordanowslaski.szkolnastrona.pl/bip/, www.bip.jordanowslaski.pl
Adres uzyskania siwz Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, sekretariat nr 42.
Data składania wniosków 11/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej, ul. Wrocławska 55, 55-065 Jordanów Śląski, sekretariat nr 42.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie na Modernizację oddziałów przedszkolnych w gminie Jordanów Śląski jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)