1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do sprzątania, zmywarek i prania, na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.

Data publikacji 2014-03-27
Data zakończenia 2014-04-04 10:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65065 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 244550008, 398312400, 398313009, 398310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości do sprzątania, zmywarek i prania, na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
2.Przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem CPV: 24455000-8 środki odkażające; 39831240-0 preparaty czyszczące; 39831300-9 środki do czyszczenia podłóg; 39831000-6 preparaty piorące.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot umowy do Centralnego Magazynu Gospodarczego, mieszczącego się w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, z przeznaczeniem dla domów pomocy społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25, ul. Rędzińskiej 66/68 i ul. Kaletniczej 8 oraz dziennych domów pomocy społecznej przy ul. Komuny Paryskiej 11, ul. Kościuszki 67, ul. Żeromskiego 37 i ul. Skwierzyńskiej 66/68.
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w kalkulacji cenowej, która jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi jej integralną część.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Usług Socjalnych
Ulica ul. Mączna 3
Nr domu 3
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-131
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3769950
Fax 071 3769951
Internet www.mcus.pl
Regon 93268454000000
E-mail mzdps@mzdps.wroclaw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Wiedza 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Potencjał 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Zdolne 4)osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Sytuacja 5)znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 6)pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2.Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1)zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy; 2)obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych; 3)dopuszcza się zmiany w umowie w zakresie zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; 4)podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego; 5)zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego; 6)w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania przez Wykonawcę zgody Zamawiającego; 7)zmiany koordynatora ze strony Wykonawcy oraz ze strony Zamawiającego w zakresie obowiązków wynikających z zapisów umowy; 8)Strony dopuszczają możliwość zmian cen w przypadku zmiany stawek podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Zmiany są wprowadzane aneksem do umowy. Zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. O zmianie VAT-u na przedmiot umowy, Wykonawca informuje Zamawiającego z czternastodniowym wyprzedzeniem przed terminem dostawy towaru, którego cena ulega zmianie. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości towarów lub rezygnacji z niektórych pozycji, w wyniku czego wynagrodzenie ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości zamówionych produktów. 4.Zamawiający zastrzega sobie również możliwość dokonywania przesunięć ilościowych między pozycjami w kalkulacji cenowej (zał. nr 2), w przypadku zaistnienia takich potrzeb, pod warunkiem, iż przesunięcia te nie przekroczą maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. 5.Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez cały okres trwania umowy, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp i z zastrzeżeniem § 7 ust. 2 pkt 2 i pkt 8. 6.Możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego: 1)powierzenie podwykonawcom innego zakresu dostawy niż wskazany w ofercie Wykonawcy; 2)zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia; 3)wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że dostawę przedmiotu zamówienia wykona samodzielnie.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.mcus.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, Sekretariat pokój nr 160
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)