Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych (pakiet nr 4, 6, 16 - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowego)

Data publikacji 2014-03-27
Data zakończenia 2014-04-04 09:30:00
Instytucja Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Nagrania dźwiękowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65439 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006, 302313000, 302321108, 302372001, 302343001, 323531003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu drukującego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych (pakiet nr 4, 6, 16 - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowego) - 22 pakiety

Opis

komputer, monitor - zakres obejmuje 2 pozycjekomputer, monitor - zakres obejmuje 2 pozycjekomputer, monitor - zakres obejmuje 2 pozycjekomputer, monitor, drukarka - zakres obejmuje 3 pozycje - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowegokomputer, monitor, drukarka - zakres obejmuje 3 pozycjeNotebook - zakres obejmuje 1 pozycję - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu RamowegoNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęNotebook - zakres obejmuje 1 pozycjęDrukarka - zakres obejmuje 1 pozycjęDrukarka - zakres obejmuje 1 pozycjęUrządzenie wielofunkcyjne - zakres obejmuje 1 pozycjęUrządzenie wielofunkcyjne - zakres obejmuje 1 pozycję - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu RamowegoMonitor - zakres obejmuje 1 pozycjęKomputer - zakres obejmuje 1 pozycjęMonitor - zakres obejmuje 1 pozycjędrukarka - zakres obejmuje 1 pozycjępłyty - zakres obejmuje 3 pozycjeakcesoria komputerowe - zakres obejmuje 13 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Ulica Al. Dzieci Polskich 20
Nr domu 20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 04-730
Województwo mazowieckie
Tel 022 8151024
Fax 022 8151015
Internet http://www.czd. pl
Regon 00055796100000
E-mail zamowienia.publiczne@czd.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 22
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 Certyfikatu / deklaracja / ulotka producenta / wynik testów określający poziom głośności oferowanego sprzętu w trybie IDLE (dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 2 Certyfikatu ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub równoważny(dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 3 Certyfikatu ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny(dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 4 Deklaracji zgodności CE dla oferowanego komputera - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 5 Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej lub równoważny o eliminacji substancji niebezpiecznych - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 6 Wydruk ze strony Microsoft potwierdzający kompatybilność komputera na stronie Windows Hardware Compatibility List na wymaganą platformę systemową - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 7 Wydruk ze strony internetowej potwierdzający Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org. - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 8 Wydruk ze stron internetowej potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy EPEAT na poziomie min GOLD dla Polski. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18. 9. Oświadczenia o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia - o ile dotyczy.
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa sie także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) 4. Wypełniony/e i podpisany/e Formularz/e Parametry techniczno-użytkowe - dla oferowanego(ych) pakietu(ów).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia b) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego c) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego d) wydłużenia terminów płatności e) zmiany dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach lub o dodatkowych funkcjonalnościach - przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ f) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ; g) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ, h) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.czd.pl/
Adres uzyskania siwz Zamawiającego, budynek K, pokój 103 lub do pobrania ze strony internetowej www.czd.pl
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe pakiet nr 4, 6, 16 - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)