Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
|
Ulica |
Al. Dzieci Polskich 20
|
Nr domu |
20
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
04-730
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 8151024
|
Fax |
022 8151015
|
Internet |
http://www.czd. pl
|
Regon |
00055796100000
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@czd.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
22
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Wiedza |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1 Certyfikatu / deklaracja / ulotka producenta / wynik testów określający poziom głośności oferowanego sprzętu w trybie IDLE (dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
2 Certyfikatu ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu lub równoważny(dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
3 Certyfikatu ISO 14001 dla producenta sprzętu lub równoważny(dotyczy komputera) - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
4 Deklaracji zgodności CE dla oferowanego komputera - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet
nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
5 Oświadczenie producenta komputera potwierdzające spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej lub równoważny o eliminacji substancji niebezpiecznych - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
6 Wydruk ze strony Microsoft potwierdzający kompatybilność komputera na stronie Windows Hardware Compatibility List na wymaganą platformę systemową - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
7 Wydruk ze strony internetowej potwierdzający Certyfikat EnergyStar 5.0 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz http://www.eu-energystar.org. - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
8 Wydruk ze stron internetowej potwierdzający, że komputer spełnia wymogi normy EPEAT na poziomie min GOLD dla Polski. Wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu http://www.epeat.net - pakiet nr 1 poz. 1, pakiet nr 2 poz. 1, pakiet nr 3 poz. 1, pakiet nr 4 poz. 1, pakiet nr 5 poz. 1, pakiet nr 18.
9. Oświadczenia o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia - o ile dotyczy.
|
Inne dokumenty |
1. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa sie także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) 4. Wypełniony/e i podpisany/e Formularz/e Parametry techniczno-użytkowe - dla oferowanego(ych) pakietu(ów).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadkach:
a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia
b) obniżenia ceny płaconej przez Zamawiającego
c) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego
d) wydłużenia terminów płatności
e) zmiany dostarczanych towarów na towary wyższej jakości, o wyższych parametrach lub o dodatkowych funkcjonalnościach - przy zachowaniu zgodności nowych towarów z SIWZ
f) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ;
g) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ,
h) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.czd.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Zamawiającego, budynek K, pokój 103 lub do pobrania ze strony internetowej www.czd.pl
|
Data składania wniosków |
04/04/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
pakiet nr 4, 6, 16 - zakup w projekcie EPISTOP jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach 7 Programu Ramowego
|
Czy unieważnienie |
Nie
|