Dostawa sprzętu komputerowego dla Gminy Kęty -I etap

Data publikacji 2014-03-27
Data zakończenia 2014-04-04 00:00:00
Instytucja Gmina Kęty
Miejscowość Kęty
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Akumulatory litowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65493 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302132007, 302320004, 314340007, 302341009, 302345003
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Dostawa sprzętu komputerowego wyspecyfikowanego w Załączniku nr 5 do Ogłoszenia i licytacji elektronicznej, tj.:
Dysk 2,5 SAS - ilość 13 sztuk.
Dysk 2,5 SSD - ilość 7 sztuk.
Drukarka fiskalna - ilość 1 sztuka.
Karta pamięci - ilość 1 sztuka.
Tablet - ilość 2 sztuki.
Rozdzielacz USB - ilość 3 sztuki.
Bateria do laptopa - ilość 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera załącznik nr 5 do ogłoszenia o licytacji elektronicznej tj. formularz oferowanego sprzętu.
2.Dla wyspecyfikowanych urządzeń podane parametry są wartościami progowymi (tzn. minimalnymi), każdy sprzęt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych spełnia tą specyfikację. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty takie jak instrukcja obsługi, gwarancja.
3.Każde urządzenie wyspecyfikowane w Załączniku nr 5 do Ogłoszenia powinno mieć nadany przez dostawcę unikalny numer, który pozwoli na jednoznaczne zidentyfikowanie takiego urządzenia w razie np.: awarii lub serwisu, numer powinien być umieszczony na urządzeniu i opakowaniu. Wyspecyfikowane urządzenia powinny ze sobą współpracować oraz być ze sobą zgodne na płaszczyźnie współpracy danych urządzeń.
4.W zamówieniu oferowany może być jedynie sprzęt fabrycznie nowy, nigdzie nieużywany poza oczywistą sytuacją związaną z jego testowaniem. Dostawca obowiązany jest wymienić sprzęt na nowy o takich samych lub lepszych parametrach po 3 kolejnych naprawach serwisowych nie usuwających objawów awarii.
5.W każdym przypadku w którym użyto znaków towarowych w tej specyfikacji jest to podyktowane specyfiką zamawianego sprzętu oraz środowiska i zaplecza systemowo-sieciowego, w którym takie urządzenie musi pracować. Za użyciem w/w zapisów przemawia także wymóg 100% kompatybilności z obecnie posiadaną infrastrukturą sieciowo-systemowo-sprzętową.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kęty
Ulica Rynek 7
Nr domu 7
Miejscowość Kęty
Kod Pocztowy 32-650
Województwo małopolskie
Tel 033 844-76-70
Fax 033 8447660
Internet www.kety.pl
Regon 07218182400000
E-mail gmina@kety.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Zdolne Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Sytuacja Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 1.Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1)W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik - Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej pełnomocnictwa określającego jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym). 2)Wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, stanowiący Załącznik nr 1 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy spółki cywilnej, konsorcjum). Zamawiający dopuszcza, zgodnie z art. 23 Ustawy PZP, składanie ofert wspólnych. 1)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów np. pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa, zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, powinien posiadać zakres co najmniej do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 2)Zamawiający wymaga, aby: a)każdy z przedsiębiorców konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej, dokumenty wymienione w Dziale X pkt 2 ppkt 2 ogłoszenia o licytacji albo dokumenty, o których mowa w pkt 4 niniejszego Działu, złożył oddzielnie; b)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 niniejszego Działu, Wykonawcy złożyli łącznie. 3)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty załączone do oferty w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy. 4)W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie została wybrana w przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 5)Wszelka korespondencja i rozliczenia będą dokonywane z pełnomocnikiem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne dla stron postanowienia umowy zawiera wzór umowy - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej . 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w następujących przypadkach, gdy: 1)Zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie. 2)Jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony przy dołożeniu należytej staranności na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły. 3)Wykonawca może wystąpić z uzasadnionym wnioskiem o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o okres proporcjonalny do czasu opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpiło podczas produkcji sprzętu lub w czasie jego transportu i było następstwem siły wyższej skutkującej wstrzymaniem produkcji sprzętu lub jego podzespołów, albo uniemożliwiającej bezpieczną spedycję sprzętu. 4)Wystąpienie przesłanki uzasadniającej konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca musi udokumentować. Dokumenty uzasadniające przyczyny opóźnienia Wykonawca załączy do wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy. 5)Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu sprzętu lub jego podzespołu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu sprzętu lub podzespołu z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu sprzętu objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 6)Zamawiający dopuszcza zmianę zaoferowanego modelu sprzętu na model nowszy o parametrach nie gorszych niż wynikających z umowy, pod warunkiem, że cena sprzętu nowszego nie będzie wyższa niż cena sprzętu wskazanego w ofercie. 7)Nie jest dopuszczalna zmiana po stronie Wykonawcy z wyjątkiem: sukcesji generalnej, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu Podstawowy czas trwania licytacji wynosić będzie 30 min.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 www.licytacje.uzp.gov.pl
Licytacja IV.4.7 www.kety.pl
Licytacja IV.4.8 1. Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są zobowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji na platformie do prowadzenia licytacji elektronicznych, zwanej dalej platformą, zamieszczonej na stronie http//www.licytacje.uzp.gov.pl, o ile nie są jeszcze zarejestrowani (nie jest wymagany podpis elektroniczny). Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z ww. wnioskiem przesłać zamawiającemu informację o swoim loginie. Login Wykonawca otrzyma po zarejestrowaniu się na ww. platformie. Login powinien być przekazany zamawiającemu w oryginalnej pisowni, tzn. z zachowaniem pisowni wielkich i małych liter, numerów, spacji itp. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu, bądź nieprzekazanie go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej jeden dzień przed terminem otwarcia licytacji. Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie. Przed rozpoczęciem korzystania z platformy zaleca się zapoznanie z Samouczkiem oraz wersją demonstracyjną znajdującą się na ww. platformie. Pomoc techniczną w zakresie funkcjonowania systemu (zgłaszanie ewentualnych błędów) można uzyskać pod numerem telefonu (022) 632 28 84 (w godzinach: 9:00 - 13:00). 2. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, umożliwiających sprawne korzystanie z niniejszego systemu: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Mozilla Firefox 2.0 lub wyższa. 3. Zamawiający dopuści do udziału w licytacji elektronicznej i zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu. Zaproszenie zostanie wysłane fax-em lub drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Wzór stanowi Załącznik nr 1 do ogłoszenia o licytacji elektronicznej).
Licytacja IV.4.9 1. Po zalogowaniu się Wykonawcy uzyskują dostęp do aplikacji umożliwiającej składanie ofert. 2. Zamawiający ustalił cenę wywoławczą na kwotę 40.000,00 zł brutto. 3. Zamawiający określił minimalną wysokość postąpienia na 200,00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza (grosze należy oddzielić kropką!). 4. Od momentu otwarcia licytacji do jej zamknięcia Wykonawcy składają kolejne, korzystniejsze postąpienia w postaci elektronicznej, które podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. System umożliwia składanie wyłącznie ofert o cenie niższej niż oferta wiodąca w danym momencie. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. Wykonawca nie może cofnąć raz złożonej oferty! Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za informacje wprowadzone do systemu i konsekwencje z tego wynikające. Z dniem 15 października 2009 r. do systemu licytacji elektronicznych UZP została wprowadzona zmiana polegająca na żądaniu potwierdzenia składanej oferty w sytuacji, gdy stanowi ona mniej niż 50% ceny oferty najkorzystniejszej. Wprowadzenie ww. zmiany powoduje, iż w przypadku składania oferty stanowiącej mniej niż 50% ceny oferty najkorzystniejszej, momentem złożenia postąpienia będzie naciśnięcie przycisku potwierdzającego chęć złożenia oferty o wskazanej wartości. 6. W trakcie licytacji elektronicznej system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, oraz cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 7. W toku licytacji Wykonawcy proponują cenę oferty brutto wyrażoną w złotych. Zaproponowana cena obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, w tym koszty dostawy sprzętu do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego oraz należny podatek VAT. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w ogłoszeniu. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy wypełni formularz cenowy poprzez wpisanie do niego cen jednostkowych, wartości oferowanego asortymentu i wartości całego przedmiotu umowy (brutto). Wypełniony i podpisany formularz cenowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do ogłoszenia, stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wartość przedmiotu umowy wykazana w formularzu musi być tożsama z ceną najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy. Zaproponowana przez niego cena będzie stała w czasie objętym umową.
Data składania wniosków 04/04/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy.
Termin otwarcia licytacji 5 dni od dnia przekazania Wykonawcom Zaproszenia do składania ofert, o godzinie 11:00.
Wartość zamknięcia licytacji W chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji elektronicznej pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut trwania licytacji nie nastąpi nowe postąpienie. Szczegółowy opis zawiera Ogłoszenie o licytacji elektronicznej.
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Istotne postanowienia Istotne dla stron postanowienia umowy zawiera wzór umowy - Załącznik nr 4 do Ogłoszenia o licytacji elektronicznej.
Czy unieważnienie Nie
Potencjał Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)