Usługa cateringowa dla 25 dzieci, dostawy mebli szkolnych w związku z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu Podajmy sobie ręce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Data publikacji 2012-08-30
Data zakończenia 2012-09-06 08:30:00
Instytucja
Miejscowość Ostrów Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 322104 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 555200001, 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa dla 25 dzieci, dostawy mebli szkolnych w związku z prowadzeniem zajęć edukacyjnych w ramach projektu pt. Podajmy sobie ręce w oddziale przedszkolnym Szkoły Podstawowej w Słaborowicach.
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych
i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.

Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części:

Część I

Usługa cateringowa dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego - sukcesywne, codzienne
dostawy wyżywienia w opakowaniach jednorazowych.
2 razy w tygodniu zupa-gotowana na mięsie, porcji rosołowej w zależności od rodzaju
zupy z dodatkiem makaronu, ryżu lub warzyw i ziemniaków - 250 ml.
3 razy w tygodniu drugie danie - mięso 150 gram (różne rodzaje), ziemniaki 150 gram
lub ryz, kasza, surówka lub innego rodzaju jarzyna, napój kompot lub sok 100 ml.
Każdego dnia jogurt lub owoc (wymiennie) w dni kiedy podawana jest zupa dodatkowo
drożdżówka lub innego rodzaju ciasto o zbliżonej wartości gramowej.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przedstawiał będzie do akceptacji dyrektorowi Szkoły tygodniowy projekt menu.
Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które
Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.

Kod CPV:
55.52.00.00-1 - usługa dostarczania posiłków
39.16.00.00-1 - meble szkolne.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:

1) Część I - usługa cateringowa.
2) Część II - dostawa mebli szkolnych.

3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy.
4) Meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
Wymagany okres gwarancji:
- meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru.

Część II

1. Komplet mebli:
1) Szafka dwudrzwiowa o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm, korpus szafki i drzwiczki okleinowane
2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
2) Regał aktowy o wymiarach 1040x450x1270 wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowany 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia
z zamawiającym) - 2 szt.
3) Komoda z 8 szufladami o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
4) Szafka o wymiarach 1040x450x1270 z drzwiczkami po bokach i półkami w środkowej części, wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
5) Biurko Nauczyciela blat z drewna, stelaż metalowy śr.35 (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
6) Krzesełko stelaż metalowy siedzisko i oparcie ze sklejki.
2. Komplet krzeseł - 25 szt. (rozmiar 3 i 4)
3. Stoliki 4 osobowe - 6 szt.
4. Wyposażenie szatni - szafki z wieszakami na odzież dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego.

Opis

Usługa cateringowa dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego - sukcesywne, codzienne
dostawy wyżywienia w opakowaniach jednorazowych.
2 razy w tygodniu zupa-gotowana na mięsie, porcji rosołowej w zależności od rodzaju
zupy z dodatkiem makaronu, ryżu lub warzyw i ziemniaków - 250 ml.
3 razy w tygodniu drugie danie - mięso 150 gram (różne rodzaje), ziemniaki 150 gram
lub ryz, kasza, surówka lub innego rodzaju jarzyna, napój kompot lub sok 100 ml.
Każdego dnia jogurt lub owoc (wymiennie) w dni kiedy podawana jest zupa dodatkowo
drożdżówka lub innego rodzaju ciasto o zbliżonej wartości gramowej.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca przedstawiał będzie do akceptacji dyrektorowi Szkoły tygodniowy projekt menu.
Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które
Wykonawca ma obowiązek uwzględnić.3. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
1) Dostawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Dostawcy.
4) Meble - muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku w placówkach oświatowych.
Wymagany okres gwarancji:
- meble szkolne - min. 24 miesiące od dnia odbioru.

Część II

1. Komplet mebli:
1) Szafka dwudrzwiowa o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm, korpus szafki i drzwiczki okleinowane
2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
2) Regał aktowy o wymiarach 1040x450x1270 wykonany z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowany 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia
z zamawiającym) - 2 szt.
3) Komoda z 8 szufladami o wymiarach 1040x450x1270 wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
4) Szafka o wymiarach 1040x450x1270 z drzwiczkami po bokach i półkami w środkowej części, wykonana z płyty laminowanej o grubości 18 mm okleinowanej 2 mm ABS (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
5) Biurko Nauczyciela blat z drewna, stelaż metalowy śr.35 (kolorystyka do ustalenia z zamawiającym)
6) Krzesełko stelaż metalowy siedzisko i oparcie ze sklejki.
2. Komplet krzeseł - 25 szt. (rozmiar 3 i 4)
3. Stoliki 4 osobowe - 6 szt.
4. Wyposażenie szatni - szafki z wieszakami na odzież dla 25 dzieci oddziału przedszkolnego.

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)