DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ W SARBINOWIE

Data publikacji 2014-08-01
Data zakończenia 2014-08-12 11:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 167129 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania z usługami towarzyszącymi na potrzeby CENTRUM EDUKACJI EKOLOGICZNEJ w Sarbinowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- serwer - 1 sztuka (L.p. 1 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- szafa rack 24U z panelami dystrybucyjnymi i osprzętem - 1 sztuka (L.p. 2 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- listwa zasilająca - 2 sztuki (L.p. 3a w załączniku nr 2 do SIWZ);
- listwa przepięciowa - 6 sztuk (L.p. 3b w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer All-In-One - 18 sztuk (L.p. 4 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer przenośny - 3 sztuki (L.p. 5 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- komputer PC - 3 sztuki (L.p. 6 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- drukarka monochromatyczna A4 - 3 sztuki (L.p. 7 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- drukarka sieciowa wielofunkcyjna monochromatyczna A4 - 1 sztuka (L.p. 8 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- kolorowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 sztuka (L.p. 9 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 10 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 11 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- projektor (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 12 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 1) - 1 sztuka (L.p. 13 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 2) - 5 sztuk (L.p. 14 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zasilacz awaryjny UPS (typ 3) - 1 sztuka (L.p. 15 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system operacyjny klasy PC - 20 sztuk (L.p. 16 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- pakiet oprogramowania biurowego - 6 sztuk (L.p. 17 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik (typ 1) - 2 sztuki (L.p. 18 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik (typ 2) - 1 sztuka (L.p. 19 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- system bezpieczeństwa - Firewall - 1 sztuka (L.p. 20 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- słuchawki z mikrofonem - 4 sztuki (L.p. 21 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konsola KVM - 1 sztuka (L.p. 22 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- klimatyzator przenośny do serwerowni - 1 sztuka (L.p. 23 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dysk sieciowy NAS - 1 sztuka (L.p. 24 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki - 4 kpl (L.p. 25 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mównica prelegenta - 1 sztuka (L.p. 26 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wzmacniacz wielokanałowy - 1 sztuka (L.p. 27 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki sufitowe - 10 sztuk (L.p. 28 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wzmacniacz głośnikowy - 8 sztuk (L.p. 29 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mikrofon przewodowy zintegrowany z mównicą - 1 sztuka (L.p. 30 w załączniku nr 2
do SIWZ);
- mikrofon bezprzewodowy ze statywem - 1 sztuka (L.p. 31 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- mikrofon bezprzewodowy - 1 sztuka (L.p. 32 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zestaw odbiorników i nadajników bezprzewodowych dla tłumacza - 1 kpl
(L.p. 33 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wizualizer - 1 sztuka (L.p. 34 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ekran projekcyjny sterowany elektrycznie - 1 sztuka (L.p. 35 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- odtwarzacz Blue Ray - 1 sztuka (L.p. 36 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik HDMI 4 na 2 - 1 sztuka (L.p. 37 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konwerter VGA na HDMI - 1 sztuka (L.p. 38 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- przełącznik HDMI 1 na 8 portów - 1 sztuka (L.p. 39 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- konwerter Lan na HDMI - 1 sztuka (L.p. 40 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dotykowy wyświetlacz wielkoformatowy - 2 sztuki (L.p. 41 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD 40 cali - 1 sztuka (L.p. 42 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- aparat telefoniczny systemowy przewodowy - 4 sztuki (L.p. 43 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- faks na papier termiczny - 2 sztuki (L.p. 44 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 32 cale o dużej jasności 1000cd - 4 sztuki (L.p. 45 w załączniku nr 2
do SIWZ);
- wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli poziomy - 1 sztuka (L.p. 46 w załączniku nr 2
do SIWZ);
- jednostka sterująca do obsługi wyświetlacza 7680x1080 pikseli - 1 sztuka (L.p. 47
w załączniku nr 2 do SIWZ);
- głośniki sufitowe - 24 sztuki (L.p. 48 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- jednostka sterująca monitorem - 19 sztuk (L.p. 49 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 32 cale - 4 sztuki (L.p. 50 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy 46 cali - 1 sztuka (L.p. 51 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- obudowa suwnicowa monitora 46 cali - 1 sztuka (L.p. 52 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ściana do projekcji wideo - 1 sztuka (L.p. 53 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- nagłośnienie sufitowe ze wzmacniaczem i źródłem dźwięku kierunkowego - 3 sztuki
(L.p. 54 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- sygnalizator drogowy - 1 sztuka (L.p. 55 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- sterownik odtwarzający pliki dźwiękowe standardu mp3 - 3 sztuki (L.p. 56 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor full HD 1920x1080 pikseli, 65 cali w obudowie stojącej - 1 sztuka
(L.p. 57 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- czujnik odległości z kamerą - 1 sztuka (L.p. 58 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- ekspozytor w obudowie wykonanej w postaci stołu - 1 sztuka (L.p. 59 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zabudowany monitor dotykowy 55 cali full HD 1920x1080 pikseli - 1 sztuka
(L.p. 60 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wyświetlacz wielkoformatowy - 1 sztuka (L.p. 61 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- dotykowy monitor 46 cali - 2 sztuki (L.p. 62 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor dotykowy o przekątnej minimum 119 cm - 1 sztuka (L.p. 63 w załączniku
nr 2 do SIWZ);
- wózek do monitora dotykowego - 3 sztuki (L.p. 64 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- wyświetlacz LCD 7680x1080 pikseli pionowy dotykowy - 1 sztuka (L.p. 65 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- obudowa wyświetlacza LCD 7680x1080 pikseli pionowego - 1 sztuka
(L.p. 66 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monochromatyczna kamera do rejestracji obrazu w podczerwieni - 1 sztuka
(L.p. 67 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- centrala telefoniczna montowana w obudowie rack - 1 sztuka
(L.p. 68 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- zamek drzwiowy szyfrowy z klawiaturą - 1 sztuka (L.p. 69 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- monitor LCD LED 23 cale - 4 sztuki (L.p. 70 w załączniku nr 2 do SIWZ).
- oprogramowanie do obróbki grafiki - 1 sztuka (L.p. 71 w załączniku nr 2 do SIWZ);
- oprogramowanie antywirusowe - 30 sztuk (L.p. 72 w załączniku nr 2 do SIWZ).

Przedmiot zamówienia obejmuje:
- dostawę sprzętu i oprogramowania określonego szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ,
- transport,
- wniesienie,
- rozpakowanie,
- rozlokowanie we wskazanych pomieszczeniach;
- montaż i instalację,
- uruchomienie pod klucz;
- testy penetracyjne;
- wywóz zbędnych opakowań;
- serwis gwarancyjny;
- inne koszty (jeżeli wystąpią) niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Z MINIMALNYMI WYMAGANIAMI ZAMAWIAJĄCEGO odnośnie poszczególnych elementów dostawy oraz MINIMALNE GWARANCJE i wymagania odnośnie serwisów gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Koszaliński
Ulica ul. Racławicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-620
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 714 01 89
Fax 94 714 02 35
Internet www.powiat.koszalin.pl
Regon 33092085400000
E-mail wojciech.dyrda@powiat.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Wadium ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W WYSOKOŚCI 15000 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum jedną dostawę o wartości min. 500 000,00 PLN brutto obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 500 000,00 PLN. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia wykonawcy, w wykazie dostaw głównych należy wykazać minimum jedną dostawę obejmującą sprzęt komputerowy i/lub multimedialny oraz oprogramowanie o wartości min. 500 000,00 PLN brutto zrealizowaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie spełniania postawionego warunku Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych głównych dostaw sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że dostawa(y) została(y) wykonana(e) należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIEPODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, b) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 2.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.koszalin.pl
Adres uzyskania siwz STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO)
Data składania wniosków 12/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POKÓJ 301/302 (III PIĘTRO)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu Rozbudowa Międzynarodowego Ośrodka Edukacji Ekologicznej w Sarbinowie, współfinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie oraz z Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca Terytorialna - Współpraca transgraniczna krajów Meklemburgia-Pomorze Przednie / Brandenburgia i Rzeczpospolita Polska (Województwo Zachodniopomorskie) 2007-2013.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)