Przedmiotem zamówienia jest urządzenie placu rekreacyjno - edukacyjnego p.n. Askaukalis, wraz z przyległym parkingiem w m. Krusza Zamkowa na terenie gminy Inowrocław. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące rodzaje robót: - roboty przygotowawcze związane z odtworzeniem trasy i punktów wysokościowych, - roboty ziemne polegające na wykonaniu wykopów i nasypów, - podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej oraz brukowca, - wykonanie elementów ulic, w zakresie wykonania nowych krawężników oraz oporników betonowych, - roboty towarzyszące związane z montażem ławek, tablic informacyjnych, witacza zapraszającego oraz ustawieniem ogrodzenia panelowego, - geodezyjna dokumentacja powykonawcza, - wykonanie zieleni w zakresie sadzenia krzewów iglastych oraz humusowaniem z obsianiem trawą, - prace elektryczne związane z montażem opraw oświetlenia zewnętrznego. W ramach prac należy wykonać dwa zjazdy z drogi gminnej wraz z wykonaniem placu manewrowego o wymiarach 25 x 21 m, obejmującym 8 stanowisk parkingowych przeznaczonych dla pojazdów osobowych. Plac manewrowy wykonany zostanie w sposób umożliwiający obsługę 1 autobusu. W ramach prac towarzyszących należy wykonać 4 tablice informacyjne, podświetlane od dołu lampami ledowymi, gruntowymi, wykonane na płaszczyznach z blachy ocynkowanej bądź aluminiowej z nadrukiem graficznym o treści historycznej. Tablice w całości zostaną pokryte wydrukiem wielkoformatowym w technice UV, zabezpieczonym przed uszkodzeniem laminatem bądź folią matową. Gotowe tablice należało będzie przytwierdzić do słupów stalowych, ocynkowanych, osadzonych w gniazdach i zalanych betonem. Podstawę postumentu wykonawca wykona z zastosowaniem kamieni narzutowych - polnych o wymiarach podstawy 82 x 40 cm. Wysokość każdej tablicy powinna wynosić w granicach 3,5 m. Treść tablic informacyjnych należy uzgodnić w porozumieniu z Zamawiającym Prace towarzyszące obejmują również montaż 4 ławek z litego drewna. Każda ławka powinna zostać wycinana ręcznie w celu nadania unikalnego kształtu o nie regularnych kształtach desek. Siedzisko ławki należy wykonać z jednej deski o grubości w granicach 6 - 7 cm. Szerokość ławki w granicach 40 cm, długość około 180 cm. Gotowe ławki należy pomalować impregnatem do drewna, odpornym na działanie promieniowania UV oraz przytwierdzić do podłoża poprzez kotwy stalowe zalane w betonowych fundamentach. Projekt budowlany zawiera wizualizację przedmiotowej ławki Na wejściu z placu manewrowego na teren rekreacyjno - edukacyjny, należy postawić witacz zapraszający z konstrukcji z drewnianych słupów oraz tablicą z napisem Treść tablicy z napisem należy uzgodnić w porozumieniu z Zamawiającym Zarówno plac manewrowy jak i plac rekreacyjno - edukacyjny należy ogrodzić płotem z paneli zgrzewanych ze słupkami mocowanymi kotwami umocowanymi w fundamentach betonowych. Dookoła placów należy wykonać opaskę z zielenią, zgodnie z projektem wykonawczym. Konstrukcja placu manewrowego i miejsc postojowych: - 8+3 cm - nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, - 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego C90/3 stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem C1, 5/2. Nawierzchnię placu manewrowego wraz ze zjazdami należy wykonać z kostki szarej, z wydzieleniem części dla autobusów kostką czerwoną. Miejsca postojowe należy wykonać kostką czarną z wydzieleniem stanowisk kostką szarą. Konstrukcja placu rekreacyjno - edukacyjnego: - plac rekreacyjno - edukacyjny o wymiarach 20 x 20 m. - nawierzchnia z kamienia brukowego na 5 cm podsypce cementowo - piaskowej, - 15 cm - wzmocnienie podłoża gruntem stabilizowanym cementem C1, 5/2. UWAGA Projekt wykonawczy obejmuje większy zakres prac. W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia, iż ujęte w projekcie wykonawczym sanktuarium nie wchodzi w skład niniejszego zamówienia. Wszelkie prace oraz kalkulację ceny należy wykonać w oparciu o załączony przedmiar robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji - załącznik nr 8 do SIWZ.. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Inowrocław
|
Ulica |
ul. Królowej Jadwigi 43
|
Nr domu |
43
|
Miejscowość |
Inowrocław
|
Kod Pocztowy |
88-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
52 3570251
|
Fax |
52 3540490
|
Internet |
www.inowroclaw.ug.gov.pl
|
Regon |
00053969600000
|
E-mail |
sekretariat@inowroclaw.ug.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówień uzupełniających do 50% wartości podstawowej w ciągu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
19/09/2014
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia
19 sierpnia 2014r. do godz. 11.00 wnieść wadium w wysokości 4.000,00,- zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Na potwierdzenie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.
|
Wiedza |
Na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty. Dodatkowo Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swojemu charakterowi użytkowemu przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni z zastosowaniem kostki brukowej) w niniejszym postępowaniu, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.
|
Potencjał |
Na potwierdzenie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.
|
Zdolne |
Na potwierdzenie warunku dysponowania osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ, a także złoży wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował następującymi osobami: - min. 1 osoba - kierownik budowy - posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.
|
Sytuacja |
Na potwierdzenie spełniania warunku znajdowania się sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty. Dodatkowo Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunku będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenie i dokumenty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swojemu charakterowi użytkowemu przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane związane z wykonaniem nawierzchni z zastosowaniem kostki brukowej) w niniejszym postępowaniu, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) Wypełniony formularz ofertowy, b) Kosztorys ofertowy, c) Pełnomocnictwo udzielone Pełnomocnikowi wyznaczonemu do reprezentowania Wykonawców / wspólników (załączyć do ofert składanych przez wykonawców występujących wspólnie jak i przez spółki cywilne - Załącznik Nr 1 - jeżeli jest wymagane, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, e) Potwierdzenie wniesienia wadium, złożone zgodnie z pkt 8 SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach: a) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, b) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, c) jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) jeżeli warunki atmosferyczne nie pozwolą na wykonywanie części przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji lub wystąpią uzasadnione przypadki nieprzewidzianych warunków realizacji przedmiotu umowy, e) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, f) na skutek siły wyższej zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia, 4. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku ze zleceniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o czas niezbędny na ich wykonanie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w drodze porozumienia w przypadku zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. 6. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy. 7. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy korzystną dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl/
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy w Inowrocławiu, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, pokój 17.
|
Data składania wniosków |
19/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd Gminy w Inowrocławiu, ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, sekretariat, pokój 11.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|