Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
Nr domu |
21C
|
Miejscowość |
Raszyn
|
Kod Pocztowy |
05-090
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 219 61 78
|
Fax |
42 6772546
|
Internet |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Regon |
47321576000000
|
E-mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zakres zamówień uzupełniających będzie zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł. Sposób i formę wniesienia wadium szczegółowo określa SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał albo wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każde, w tym:
a) jedno zamówienie polegające na dostawie, modernizacji i rozbudowie lokalnej sieci komputerowej,
b) jedno zamówienie polegające na dostawie, modernizacji i rozbudowie systemu telefonii IP.
|
Potencjał |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w następującym zakresie:
1) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
i. zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
- zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
- zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
ii. rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy zgodnie z dyspozycją § 9. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
iii. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w zakresie dokumentów, które Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu w ramach przedmiotowej umowy, w zakresie wynikającym z czynników niezależnych od stron, np. zmiany w polityce Producenta;
iv. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany materiałów urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to okoliczności:
- powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy,
- powodujące poprawienie parametrów technicznych,
- wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
2) zmiany terminu realizacji w przypadku:
i. zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji,
ii. zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony umowy nie mają wpływu, np. siły wyższej.
2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy i nie wymagają aneksu do umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego, przyczyny dokonywania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.).
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe,
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Data składania wniosków |
13/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe,
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn, pokój nr 2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wymiarze 5% całkowitej wartości umowy brutto. Zabezpieczenie powinno być wniesione w formie zgodnej z dyspozycją art. 148 ustawy.
2. Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy. Poszczególne terminy realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Czy unieważnienie |
Nie
|