Wykonanie serwerowni i okablowania strukturalnego

Data publikacji 2014-08-06
Data zakończenia 2014-08-21 10:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Wyroby elektryczne,
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 262934 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 712470001, 452100002, 453000000, 310000006, 316825108, 324100000, 324200003, 324210000, 324220007, 453100003, 453143004, 453300009, 453312008, 454000000, 507300001, 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie do jednego standardu technicznego pomieszczeń przyszłych serwerowni oraz montaż okablowania strukturalnego (projekt i wykonanie), lokalizacja w budynkach przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 24 A oraz ul. Żurawiej 14

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
Ulica ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
Nr domu 24A
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-276
Województwo podlaskie
Tel 085 7468000
Fax 085 746 88 80
Internet www.usk.bialystok.pl
Regon 00028861000000
E-mail ZPSPSKAM@cksr.ac.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 6
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP nr konta: 49 1020 1332 0000 1902 0649 0694 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone nie w formie pieniężnej mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8. Jeżeli wadium było wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej Prawem zamówień publicznych i przedmiotową SIWZ treści i formie zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a), jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Wiedza Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu/dostosowaniu pomieszczeń serwerowi, każda na kwotę minimum 200 000,00 PLN brutto.
Potencjał Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
Zdolne Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni jako spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi we wszystkich wymaganych branżach oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Sytuacja Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające oświadczenie, iż używane materiały przy wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne atesty dopuszczające do używania zgodnie ze stosownymi przepisami prawa. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego prawo do zażądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone Załącznikach nr 1.1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być: a) zmniejszenie ceny określonej w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej; b) wydłużenia terminu płatności, c) wydłużenie terminu gwarancji określonych w umowie; d) za zgodą Zamawiającego dostarczenie asortymentu o parametrach wyższych niż określone w umowie. e) zmiana podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w ofercie na spełnienie warunku udziału w postępowaniu (osoby w uprawnieniami we wszystkich niezbędnych branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej - zgodnie z Załącznikiem nr 5), pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zmiany w treści niniejszej umowy, winne być poprzedzona stosownym aneksem do zawartej umowy i będzie obowiązywać od dnia zawarcia powyższego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.usk.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne)
Data składania wniosków 21/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu WND-RPPD.04.01.00-20-001/11 pn. Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie, realizowanego w ramach Decyzji nr UDA-RPPD.04.01.00-20-001/11-00 z dnia 8 listopada 2011r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżety państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)