Catering dla uczestników warsztatów i międzynarodowej konferencji naukowej SAE 2014

Data publikacji 2014-08-06
Data zakończenia 2014-08-14 08:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263026 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553120000, 392220004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringu polegającej na przygotowaniu obiadu, cateringu (przerw kawowych) oraz uroczystej kolacji dla uczestników międzynarodowej konferencji naukowej SAE 2014 w dniu 02-05 września 2014 roku dla 150 osób.
Liczba osób może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnej liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją.


Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części:


Zadanie 1
Obiady dla uczestników warsztatów i międzynarodowej konferencji naukowej SAE 2014 r.
a) w dniu 02.09.2014 r. dla 35 osób
b) w dniach 03.09.2014-05.09.2014 r. dla 150 osób
Liczba osób może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnej liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją.
UWAGA: Obiady dla uczestników warsztatów i konferencji SAE 2014 muszą się odbywać na terenie Poznania w odległości nie większej niż 200 m od Gmachu Głównego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.


Zadanie 2
Uroczysta kolacja dla 150 uczestników międzynarodowej konferencji naukowej SAE 2014 w dniu 4 września 2014 r.
Liczba osób może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnej liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją.
UWAGA: Uroczysta kolacja powinna się odbyć w miejscu spełniającym poniższe kryteria:

- obiekt zabytkowy o charakterze historycznym;
- urokliwe otoczenie parkowe,
- odległość od lotniska Ławica max. 45 km,
- bliskość autostrady i łatwe połączenie komunikacyjne,
- standard obiektu - 4 gwiazdki,
- stoły dla maksymalnie 15 osób przy stole (preferowana liczba stołów 15 na 10 osób każdy).

Zadanie 3
Catering i organizacja tzw. Welcome party dla uczestników warsztatów i międzynarodowej konferencji naukowej SAE 2014.
a) catering w dniu 02.09.2014 r. dla 35 osób (dwie przerwy kawowe)
b) catering w dniu 03.09.2014 r. dla 150 osób (dwie przerwy kawowe) i tzw. Welcome party dla 150 osób
c) catering w dniu 04.09.2014 r. dla 150 osób (dwie przerwy kawowe)
d) catering w dniu 05.09.2014 r. dla 150 osób (dwie przerwy kawowe)
Liczba osób może ulec zmianie. Zamawiający poinformuje o dokładnej liczbie osób 5 dni roboczych przed realizacją.
UWAGA: Catering oraz tzw. Welcome party dla uczestników warsztatów i konferencji SAE 2014 muszą się odbywać na terenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 8

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Ulica al. Niepodległości 10
Nr domu 10
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-875
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8569000, 8569500
Fax 061 8543988
Internet www.ae.poznan.pl
E-mail tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 05/09/2014
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 realizowanego zadania (dla co najmniej grupy 150 osobowej) w zakresie podobnym do zadań w niniejszym postępowaniu ( odpowiednio zadania nr 1, 2 lub 3). W przypadku złożenia oferty na dwie lub trzy części Wykonawca jest zobowiązany wykazać zrealizowanie wykonanych lub wykonywanych usług o których mowa poniżej dla każdego zadania osobno) dla co najmniej 150 osobowej grupy (obejmuje również wykonanie zlecenia w charakterze podwykonawcy) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których usługi były (są) wykonane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie o wykonaniu lub wykonywaniu usług należycie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocenie podlegać będzie wykaz (załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączone poświadczenia).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pisemne oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych oraz o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności zamawiający dopuszcza: a) aktualizacje danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować, c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować. 2. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1-3 powyżej. 2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. 4) Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 pokój nr 107, bud. B
Data składania wniosków 14/08/2014
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Kancelaria, pokój nr 016, bud. B
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)