Data publikacji |
2014-08-06 |
Data zakończenia |
2014-08-14 09:00:00 |
Instytucja |
Gmina Podegrodzie |
Miejscowość |
Podegrodzie |
Województwo |
małopolskie |
Branża |
- Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Różne meble i wyposażenie,
- Sprzęt kuchenny,
- Dywany, maty i dywaniki,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
263198 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
302130005, 302312504, 301213006, 390000002, 391410002, 397100002, 392210007, 392211101, 391500008, 391411003, 395300006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 3 części:
1) Część nr I - obejmuje dostawę i montaż sprzętu:
a) zestawów komputerowych - 13 szt. (w tym: 12 sztuk dla gminnej biblioteki i 1 sztuka dla gminnego żłobka),
b) zasilacza UPS - 3 szt. (w tym: 2 sztuki dla gminnej biblioteki i 1 sztuka dla gminnego żłobka),
c) urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (monochromatyczne) - 1 szt. (dla gminnej biblioteki),
d) routera Wifi - 1 szt.(dla gminnej biblioteki),
e) szafy rack 19 wiszącej - 1 szt. (dla gminnej biblioteki),
f) przełącznika - 1 szt. (dla gminnej biblioteki).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7a.
2) Cześć II: dostawa i montaż wyposażenia gminnej biblioteki dot. mebli i sprzętu do zabudowy min.:
a) mebli,
b) sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7b.
3) Część III: dostawa i montaż wyposażenia gminnej biblioteki min.:
a) sprzętu,
b) naczyń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7c.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna (załączniki nr: 7a, 7b, 7c) oraz dokumentacja projektowa budynków (załączniki nr 8 a, b, c).
2. Dodatkowe informacje:
a) dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy,
b) Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
c) w przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu,
d) Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą,
e) jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru,
f) wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego na jego koszt,
g) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie dostarczonego wyposażenia do czasu dokonania pisemnego odbioru końcowego /bez uwag/ potwierdzonego przez osoby odpowiedzialne ze strony Zamawiającego,
h) Dostawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania dostarczanego wyposażenia zgodnie z zamówieniem,
i) wymogi dotyczące gwarancji dla przedmiotu zamówienia: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z gwarancją producenta -zgodnie ze wskazaniem w specyfikacji technicznej (załącznik nr 7 a, b, c)
OpisCzęść nr I - obejmuje dostawę i montaż sprzętu:
a) zestawów komputerowych - 13 szt. (w tym: 12 sztuk dla gminnej biblioteki i 1 sztuka dla gminnego żłobka),
b) zasilacza UPS - 3 szt. (w tym: 2 sztuki dla gminnej biblioteki i 1 sztuka dla gminnego żłobka),
c) urządzenia wielofunkcyjnego laserowego (monochromatyczne) - 1 szt. (dla gminnej biblioteki),
d) routera Wifi - 1 szt.(dla gminnej biblioteki),
e) szafy rack 19 wiszącej - 1 szt. (dla gminnej biblioteki),
f) przełącznika - 1 szt. (dla gminnej biblioteki).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7aCześć II: dostawa i montaż wyposażenia gminnej biblioteki dot. mebli i sprzętu do zabudowy min.:
a) mebli,
b) sprzętu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7b.Część III: dostawa i montaż wyposażenia gminnej biblioteki min.:
a) sprzętu,
b) naczyń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna nr 7c. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Podegrodzie
|
Ulica |
Podegrodzie 248
|
Nr domu |
248
|
Miejscowość |
Podegrodzie
|
Kod Pocztowy |
33-386
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
018 4459033
|
Internet |
www.podegrodzie.iap.pl, www.bip.podegrodzie.iap.pl
|
E-mail |
gmina@podegrodzie.sacz.pl.
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/09/2014
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
800,00 zł - dla części nr I,
2.000,00 zł - dla części nr II,
300,00 zł - dla części nr III
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 41 8814 0003 2001 0000 1935 0002 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Wyposażenie Gminnego Żłobka w Podegrodziu na działkach nr 664/1, 665/1, 666/1 wraz z wyposażeniem Gminnego Przedszkola w Podegrodziu oraz wyposażenie budynku Biblioteki Gminnej w Podegrodziu IV - dot. części nr.
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 14.08.2014 r. o godz. 9.00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Wiedza |
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie:
aa) wykonał, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 8.000,00 zł - dla części nr I,
ba) wykonał, co najmniej jedną dostawę wyposażenia budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 15.000,00 zł - dla części nr II,
ca) wykonał, co najmniej jedną dostawę wyposażenia budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 3.000,00 zł - dla części nr III.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
|
Sytuacja |
a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł - dla części nr I,
bb) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł - dla części nr II,
cc) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 5.000,00 zł - dla części nr III.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty, jeżeli specyfikacja techniczna nie określa inaczej (dotyczy tylko części nr I):
1) zaświadczenie uprawnionego podmiotu do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany sprzęt posiada Certyfikat CE lub deklarację zgodności z wymaganiami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm.) - dot. komputera, kserokopiarki, zasilacza UPS.
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiące załączniki nr 6 a, b, c do specyfikacji.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.podegrodzie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmina Podegrodzie, 33-386 Podegrodzie 248, pokój nr 28.
|
Data składania wniosków |
14/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Sala obsługi klienta Urzędu Gminy Podegrodzie
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|