dzierżawa central i terminali abonenckich (wraz z montażem, uruchomieniem, konfiguracją, włączeniem do sieci zewnętrznej operatora i wewnętrznej sieci teleinformatycznej SUM oraz usługą serwisu) w obiektach SUM: Katowice-Ligota, ul. Medyków 18, Katowice, ul. Poniatowskiego 15, Katowice, ul. Warszawska 14, Sosnowiec, ul. Jedności 8, Sosnowiec, ul. Kasztanowa 3, Sosnowiec, ul. Ostrogórska 30, Sosnowiec, ul. Jagiellońska 4, Zabrze, Jordana 19, Zabrze, Pl. Traugutta 2, Bytom, ul. Piekarska 18

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-26 13:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172047 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325000008, 642000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia podstawowe (załącznik nr 8 do SIWZ), parametry techniczne central (załącznik nr 9 do SIWZ) warunki
i wymagania dotyczące sprzętu i systemu telefonii (załącznik nr 10 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica ul. Poniatowskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Województwo śląskie
Tel 032 2083547
Fax 032 2083568
Internet www.sum.edu.pl
E-mail dzp@sum.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 48
Wadium 1. Wykonawcy, którzy zamierzają przystąpić do przetargu, powinni obowiązkowo wnieść wadium przed terminem otwarcia ofert w wysokości 20.000,00 zł 2. Zamawiający zwróci, zatrzyma lub zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium, można wnosić w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 nr 42, poz.275) 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. Środki pieniężne należy wpłacić na następujące konto: ING Bank Śląski S.A. Oddział Katowice Nr konta: 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: Wadium - RZP_PN_99_14. 1) dowód wniesienia wadium w pieniądzu należy włączyć do oferty, a jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dostarczyć do Działu Zamówień Publicznych Zamawiającego do dnia otwarcia ofert tj. 26.08.2014r. do godz. 13:30. Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania dowodu dokonanej wpłaty wadium, faksem na numer (32) 208-35-68 5. W przypadku skorzystania z pozostałych form, wadium należy wnieść w siedzibie Zamawiającego lub dokonać cesji praw na jego rachunek. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż na dzień otwarcia ofert, a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni liczone z dniem otwarcia ofert włącznie. 1) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu jego oryginał należy złożyć do Działu Zamówień Publicznych do dnia otwarcia ofert tj. 26.08.2014r. do godziny 13:30. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty przetargowej. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
Zaliczka Nie
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli Wykaz będzie zawierał potwierdzenie dysponowania min. 4 osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie serwisu dzierżawionych central i terminali, posiadających uprawnienia do tych czynność potwierdzone zaświadczeniami/certyfikatami wydanymi przez Producenta/Krajowe Przedstawicielstwo Producenta.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeżeli wykaz będzie zawierał minimum 2 dostawy w zakresie: dzierżawa i serwis central telefonicznych, z czego każda na kwotę min. 350.000,00 zł brutto
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na niezawinione przez Strony przyczyny, w tym również spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych; 4) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; 5) obniżenia ilości lub wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany; 6) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; 7) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sum.edu.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, przy ul. Poniatowskiego 15, IV piętro, pokój nr 402
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria - parter, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)