Dostawa serwerów wraz z systemami operacyjnymi, oprogramowania bazy danych oraz sprzętu peryferyjnego na potrzeby SPZOZ w Łukowie

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-20 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Miejscowość Łuków
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Urządzenia przesyłowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego,
  • Serwery,
  • Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172315 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 302340008, 324200003, 487710003, 486200000, 302321500, 312133005, 351000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego:
Pakiet nr 1: Serwery, systemy operacyjne i sprzęt peryferyjny,
Pakiet nr 2: Oprogramowanie bazy danych,
Pakiet nr 3: Drukarka.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający minimalne wymagania Zamawiającego został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej specyfikacji.
3. Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia:
a) Sprzęt opisany w załączniku nr 3, powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, fabrycznie nieodnawialny (refurbished).
b) Oferowany sprzęt musi być oznaczony znakiem CE - do dostarczanego sprzętu musi być dołączany znak CE wystawiony dla danego sprzętu.
d) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
a) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (kabel zasilający, kabel USB itp.).
b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na warunkach opisanych w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 3 do SIWZ.
c) W okresie objętym gwarancją Oferent zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania wad i usterek uszkodzonego sprzętu.
d) W przypadku komputerów, z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego.
e) W przypadku gdy ten sam element będzie naprawiany 3 razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana tego elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni.
f) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia poprawnie wypełnionych kart gwarancyjnych jednocześnie identyfikujących urządzenie.
5. Ilekroć w opisie zamawianego sprzętu użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny rozumie się taki, który w sposób poprawny współpracuje z istniejącymi instalacjami, systemami oraz dedykowanych oprogramowaniem Zamawiającego i jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem istniejących instalacji, systemów oraz dedykowanego oprogramowania Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności zamawianego sprzętu pod warunkiem, że spełniają one minimalne wymagania techniczne określone w ww. załączniku nr 3. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu dopuszcza się możliwość złożenia równoważnego zaświadczenia wystawionego przez podmioty mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Ilekroć Zamawiający żąda złożenia określonego certyfikatu dopuszcza się możliwość innego dokumentu potwierdzającego stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
Ulica ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
Nr domu 3
Miejscowość Łuków
Kod Pocztowy 21-400
Województwo lubelskie
Tel 025 7989074
Fax 025 7989074
Internet www.spzoz.lukow.pl
Regon 00030647200000
E-mail zp@spzoz.lukow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium wadium dla całości zamówienia wynosi 2120 PLN
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2) Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3) Formularz asortymentowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3); 4) Potwierdzenie wniesienia wadium, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.spzoz.lukow.pl/zp
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. Dr. A Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, 21-400 Łuków Sekcja zamówień publicznych pok. nr 3
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ul. Dr. A Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, 21-400 Łuków Sekcja zamówień publicznych pok. nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)