Dostawa odzieży roboczej i ochronnej

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-26 09:00:00
Instytucja 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Specjalna odzież robocza,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Odzież nieprzemakalna,
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Kurtki i blezery,
  • Odzież różna,
  • Spodnie,
  • Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby,
  • Koszulki polo,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Ochronne nakrycia głowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265318 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181300009, 181400002, 181410009, 181420006, 182210004, 182213007, 182221002, 182231009, 182232000, 182300000, 182300001, 182340008, 182354009, 183330001, 183330002, 184230000, 184240007, 184400005, 184433102, 184440003, 184441107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej z podziałem na części:
Część 1: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. W razie niedopasowania odzieży możliwość szycia na miarę w ramach zaoferowanej ceny. - załącznik nr 1 do SIWZ;
Kod CPV: 18130000-9, 18140000-2, 18141000-9, 18142000-6, 18221000-4, 18221300-7, 18222100-2, 18223100-9, 18223200-0, 18230000-0, 18230000-1, 18234000-8, 18235400-9, 18333000-1, 18333000-2, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18443310-2, 18444000-3, 18444110-7, 18444400-3, 18813200-3, 18816000-2, 18830000-6, 33733000-7, 35100000-5, 35113430-2, 35911100-8,
39512100-5, 39512500-9, 39513200-3, 39514100-9, 39520000-3, 39713510-1,
39720000-5,
Część 2: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla ratowników medycznych ambulatorium 11 WOG i OZJFTC oraz kucharzy i kelnerów stołówki. W razie niedopasowania odzieży możliwość szycia na miarę w ramach zaoferowanej ceny.
Kod CPV: 18130000-9, 18331000-8, 35113400-3, 18230000-0, 18440000-5, 18232000-4, 18223100-9, 18235400-9, 18223100-9, 18235400-9, 18331000-8, 18333000-1, 18440000-5, 18813200-3, 35113400-3,

1. Cały przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
3. Ze względu na zasady ewidencjonowania sprzętu i finansowania zakupu odzieży oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży roboczej i ochronnej nie może przekraczać kwoty 3.500,00- zł brutto.
4. Wykonawca ma obowiązek przed realizacją zamówienia skonsultować
i przedstawić do zatwierdzenia kolory i wzory odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy.
5. Wykonawca przedstawi i zaprezentuje modele obuwia do obejrzenia przed ostatecznym zamówieniem oraz umożliwi przymiarkę obuwia.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
7. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy
niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie,
że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy.
9. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje odzież roboczą i ochronną (skład, przeznaczenie przedmiotu zamówienia zgodne z opisem określonym w załącznikach od 1 do 2 SIWZ) równorzędnych lub lepszych w stosunku do wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
10. Przedmiot zamówienia winien spełniać normy PN-EN.

Opis

Część 1: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej. W razie niedopasowania odzieży możliwość szycia na miarę w ramach zaoferowanej ceny. - załącznik nr 1 do SIWZ;
Kod CPV: 18130000-9, 18140000-2, 18141000-9, 18142000-6, 18221000-4, 18221300-7, 18222100-2, 18223100-9, 18223200-0, 18230000-0, 18230000-1, 18234000-8, 18235400-9, 18333000-1, 18333000-2, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18443310-2, 18444000-3, 18444110-7, 18444400-3, 18813200-3, 18816000-2, 18830000-6, 33733000-7, 35100000-5, 35113430-2, 35911100-8,
39512100-5, 39512500-9, 39513200-3, 39514100-9, 39520000-3, 39713510-1,
39720000-5,
1. Cały przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
3. Ze względu na zasady ewidencjonowania sprzętu i finansowania zakupu odzieży oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży roboczej i ochronnej nie może przekraczać kwoty 3.500,00- zł brutto.
4. Wykonawca ma obowiązek przed realizacją zamówienia skonsultować
i przedstawić do zatwierdzenia kolory i wzory odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy.
5. Wykonawca przedstawi i zaprezentuje modele obuwia do obejrzenia przed ostatecznym zamówieniem oraz umożliwi przymiarkę obuwia.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
7. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy
niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie,
że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy.
9. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje odzież roboczą i ochronną (skład, przeznaczenie przedmiotu zamówienia zgodne z opisem określonym w załącznikach od 1 do 2 SIWZ) równorzędnych lub lepszych w stosunku do wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
10. Przedmiot zamówienia winien spełniać normy PN-EN.Część 2: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla ratowników medycznych ambulatorium 11 WOG i OZJFTC oraz kucharzy i kelnerów stołówki. W razie niedopasowania odzieży możliwość szycia na miarę w ramach zaoferowanej ceny.
Kod CPV: 18130000-9, 18331000-8, 35113400-3, 18230000-0, 18440000-5, 18232000-4, 18223100-9, 18235400-9, 18223100-9, 18235400-9, 18331000-8, 18333000-1, 18440000-5, 18813200-3, 35113400-3,

1. Cały przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy oraz winien spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
2. Na opakowaniu winny znajdować się oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę producenta i zastosowaniem danego materiału. Opisy opakowań winny być wykonane w języku polskim.
3. Ze względu na zasady ewidencjonowania sprzętu i finansowania zakupu odzieży oferowana cena brutto jednego egzemplarza odzieży roboczej i ochronnej nie może przekraczać kwoty 3.500,00- zł brutto.
4. Wykonawca ma obowiązek przed realizacją zamówienia skonsultować
i przedstawić do zatwierdzenia kolory i wzory odzieży w terminie 5 dni od podpisania umowy.
5. Wykonawca przedstawi i zaprezentuje modele obuwia do obejrzenia przed ostatecznym zamówieniem oraz umożliwi przymiarkę obuwia.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazać w ofercie część (zakres) zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
7. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy
niż 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji jest on zobowiązany do wypełnienia pkt. 12 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Wykonawca może zaoferować materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Wykazanie,
że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego jest obowiązkiem Wykonawcy.
9. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której Wykonawca oferuje odzież roboczą i ochronną (skład, przeznaczenie przedmiotu zamówienia zgodne z opisem określonym w załącznikach od 1 do 2 SIWZ) równorzędnych lub lepszych w stosunku do wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu.
10. Przedmiot zamówienia winien spełniać normy PN-EN.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gdańska 147
Nr domu 147
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-915
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 378 13 19
Fax 52 378 13 13
Internet www.11wog.wp.mil.pl
Regon 34126041200000
E-mail zamowienia@11wog.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część I - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); a) część II - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium sprawa nr 48/ZP/D/MUND/2014 - część (wpisać nr części) Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Wiedza Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
Potencjał Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
Zdolne Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
Sytuacja Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.11wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)