Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Lniano
|
Ulica |
ul. Wyzwolenia 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Lniano
|
Kod Pocztowy |
86-141
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
052 3323002
|
Fax |
052 3323002
|
Internet |
bip.lniano.pl
|
Regon |
09235102100000
|
E-mail |
lniano2@gminyrp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data roz |
01/10/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Część Nr 1: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i/lub pomocy dydaktycznych o wartości min. 3.000 zł netto
Część Nr 2: co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji przewozu osób.
Część Nr 3: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na prowadzeniu następujących zajęć rozwijających i kompensacyjnych dla uczniów w szkołach publicznych:
a. zajęcia z zakresu matematyki, biologii/przyrody, j. polskiego, chemii, geografii i fizyki - dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów) z każdego z tych przedmiotów, w wymiarze min. po 60h dla z każdego z tych przedmiotów
b. zajęcia z zakresu języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze min. 120h/grupę, zakończonych przeprowadzeniem egzaminu telc lub równoważnego
c. zajęcia z ICT dla dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze min. 100h/grupę, zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ecdl - start lub równoważnego
d. zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego - dla co najmniej 3 grup (30 uczniów), w wymiarze min. 60h.
e. Zajęcia dla uczniów z dysleksją oraz uczniów z upośledzeniem/orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, dla co najmniej 1 grupy (10 uczniów) z każdego z tych rodzajów zajęć i w wymiarze min 30h dla każdego z tych rodzajów zajęć
Część Nr 3: co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji przewozu osób.
Część Nr 4: Zamawiający odstępuje od wymagania doświadczenia w tym zakresie.
|
Potencjał |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
|
Zdolne |
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
|
Sytuacja |
Dla Części Nr 1,2,4 zamawiający odstępuje od wymagań w tym zakresie.
Dla Części Nr 3 zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył zaświadczenie o jego zdolności kredytowej do kwoty minimum 100 000 zł lub zaświadczenie o posiadanych środkach na rachunku bankowym w wysokości minimum 100 000 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
dostawa sprzętu komputerowego
usługi polegające na prowadzeniu zajęć rozwijających i kompensacyjnych dla uczniów w szkołach publicznych
usługę polegającą na organizacji przewozu osób
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1) Zamawiający, z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, którym Zamawiający nie może zapobiec w trakcie prowadzenia niniejszego postępowania, np. klęski żywiołowe, absencja uczniów, itp., zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia polegającej na zmniejszeniu ilości grup lub ilości godzin zajęć, sztuk posiłków, kilometrów usługi transportowej przy zachowaniu ryczałtowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych powyżej, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % wartości ceny wybranej oferty.
2) Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie określonym w złożonej ofercie.
3) Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności wstrzymanie przez Zamawiającego zajęć.
4) Zmiany wynagrodzenia jeżeli nastąpi zmiana urzędowej stawki podatku VAT,
5)Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy,
6) Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się
zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji dostaw. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę,
7) Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy,
8)Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję.
9)Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający
może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej
zgody,
10) Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art 144 ustawy PZP
zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana
rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.lniano.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Gminy Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano
|
Data składania wniosków |
26/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Sekretariat Urzędu Gminy w Lnianie - pokój nr 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2
|
Czy unieważnienie |
Nie
|