Wiedza i nowe perspektywy - obejmującego dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych, realizację zajęć edukacyjnych, w tym wyjazdów edukacyjnych, dostawę posiłków oraz przewóz uczniów.

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-26 13:00:00
Instytucja Gmina Lniano
Miejscowość Lniano
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265388 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 800000004, 805332001, 805700000, 635110004, 302000001, 391621006, 481900006, 601300008, 555240009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, realizacja zajęć edukacyjnych, w tym wyjazdów edukacyjnych, dostawa posiłków oraz przewóz uczniów w ramach projektu Wiedza i nowe perspektywy współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2


1) Część Nr 1 - Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych dla potrzeb prowadzenia zajęć.

Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ.

2) Część Nr 2 - Usługa przewozu uczniów

Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.

3) Część Nr 3 - Prowadzenie zajęć dydaktycznych, specjalistycznych oraz wyjazdy edukacyjne dla uczniów klas 1-3 gimnazjum.

Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ.

4) Część Nr 4 - Dostawa posiłków dla uczestników zajęć.

Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 12 do SIWZ.


Przedmiot Zamówienia realizuje się zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (Załącznik nr 5-8 do SIWZ), w szczególności:

1) termin realizacji: od 1 października 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.
2) warunki finansowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia:
a) rozliczenie finansowe przeprowadza się wynagrodzeniem kosztorysowym, na podstawie ilości przeprowadzonych w danym miesiącu usług/dostaw danego rodzaju oraz odpowiadających im cen ryczałtowych.
b) płatność za należycie wykonaną usługę w danym miesiącu reguluje się na podstawie prawidłowego i zaakceptowanego przez Zamawiającego zewnętrznego dowodu księgowego, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.

Opis

Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ.Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 10 do SIWZ.Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 11 do SIWZ.Szczegółowy opis wymagań minimalnych sprzętu i pomocy zawiera Załącznik nr 12 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lniano
Ulica ul. Wyzwolenia 7
Nr domu 7
Miejscowość Lniano
Kod Pocztowy 86-141
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3323002
Fax 052 3323002
Internet bip.lniano.pl
Regon 09235102100000
E-mail lniano2@gminyrp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/10/2014
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Wiedza Część Nr 1: co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego i/lub pomocy dydaktycznych o wartości min. 3.000 zł netto Część Nr 2: co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji przewozu osób. Część Nr 3: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje usługi polegające na prowadzeniu następujących zajęć rozwijających i kompensacyjnych dla uczniów w szkołach publicznych: a. zajęcia z zakresu matematyki, biologii/przyrody, j. polskiego, chemii, geografii i fizyki - dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów) z każdego z tych przedmiotów, w wymiarze min. po 60h dla z każdego z tych przedmiotów b. zajęcia z zakresu języka angielskiego i/lub języka niemieckiego - dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze min. 120h/grupę, zakończonych przeprowadzeniem egzaminu telc lub równoważnego c. zajęcia z ICT dla dla co najmniej 1 grupy uczniów (10 uczniów), w wymiarze min. 100h/grupę, zakończonych przeprowadzeniem egzaminu ecdl - start lub równoważnego d. zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego - dla co najmniej 3 grup (30 uczniów), w wymiarze min. 60h. e. Zajęcia dla uczniów z dysleksją oraz uczniów z upośledzeniem/orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego, dla co najmniej 1 grupy (10 uczniów) z każdego z tych rodzajów zajęć i w wymiarze min 30h dla każdego z tych rodzajów zajęć Część Nr 3: co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji przewozu osób. Część Nr 4: Zamawiający odstępuje od wymagania doświadczenia w tym zakresie.
Potencjał Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się.
Sytuacja Dla Części Nr 1,2,4 zamawiający odstępuje od wymagań w tym zakresie. Dla Części Nr 3 zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył zaświadczenie o jego zdolności kredytowej do kwoty minimum 100 000 zł lub zaświadczenie o posiadanych środkach na rachunku bankowym w wysokości minimum 100 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dostawa sprzętu komputerowego usługi polegające na prowadzeniu zajęć rozwijających i kompensacyjnych dla uczniów w szkołach publicznych usługę polegającą na organizacji przewozu osób
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający, z uwagi na prawdopodobieństwo wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, którym Zamawiający nie może zapobiec w trakcie prowadzenia niniejszego postępowania, np. klęski żywiołowe, absencja uczniów, itp., zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia polegającej na zmniejszeniu ilości grup lub ilości godzin zajęć, sztuk posiłków, kilometrów usługi transportowej przy zachowaniu ryczałtowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie. W przypadku zaistnienia okoliczności opisanych powyżej, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % wartości ceny wybranej oferty. 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest do dysponowania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie określonym w złożonej ofercie. 3) Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności wstrzymanie przez Zamawiającego zajęć. 4) Zmiany wynagrodzenia jeżeli nastąpi zmiana urzędowej stawki podatku VAT, 5)Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy, 6) Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji dostaw. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę, 7) Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy, 8)Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół konieczności wykonania wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję. 9)Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody, 10) Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art 144 ustawy PZP zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lniano.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Lniano, ul. Wyzwolenia 7, 86-141 Lniano
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Sekretariat Urzędu Gminy w Lnianie - pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)