Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wsi Krzywe w tym Centrum Informacji Turystycznej.

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-20 10:00:00
Instytucja Gmina Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Krzesła,
  • Meble komputerowe,
  • Wieszaki na odzież,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Telewizje,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265412 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 391120000, 391121001, 391341001, 391410002, 302000001, 302133008, 302370009, 302374618, 302374106, 487600003, 487710003, 301212005, 302321108, 302161100, 386521001, 386534001, 323246006, 323244004, 391360004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż wyposażenia świetlicy wsi Krzywe w tym Centrum Informacji Turystycznej, obejmującą wyposażenie pomieszczeń: Punktu Informacji Turystycznej, sali wielofunkcyjnej, pracowni komputerowej, biblioteki, kuchni, szatni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia, opis techniczny przedmiotu zamówienia, załącznik graficzny (rysunki poglądowe).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Suwałki
Ulica ul. Kościuszki 71
Nr domu 71
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5662136
Fax 087 5662136
Internet www.gmina.suwalki.pl
Regon 79067097000000
E-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Wiedza o Wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, w tym co najmniej 2 dostawy i montaże wyposażenia związanego z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 40 000 złotych każda z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Załączenie dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gmina.suwalki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 71, 16-400 Suwałki.
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 71 pok. nr 17 na I piętrze (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 Leader, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)