Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i druków w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-25 10:00:00
Instytucja Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji
Miejscowość Gryfice
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Terminarze lub organizery osobiste,
  • Formularze,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265548 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301920001, 301976301, 301976442, 301992301, 301995005, 301921215, 228200004, 228163006, 228170000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Specyfika głównych wymagań:
a) Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i druków do siedziby
Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
b) Dostarczane materiały muszą być fabrycznie nowe oraz wyprodukowane w okresie
12 miesięcy przed datą dostawy.
c) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w formularzach cenowych
stanowiących załączniki nr 1 i 2 do formularza cenowo-ofertowego, każdorazowo
na odrębne zamówienie Zamawiającego określające ilość i rodzaj materiałów.
d} Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu dostawy w zakresie
ilościowym, zwiększenia ilości zamawianych artykułów podanych w jednych pozycjach
asortymentowych kosztem zmniejszenia ilości zamawianych artykułów w innych
pozycjach asortymentowych, lub rezygnacji z zakupu artykułów podanych w niektórych
pozycjach asortymentowych w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących
potrzeb lub innych przyczyn nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
Warunkiem jest, aby łączna wartość zakupów w ramach umowy nie przekroczyła
całkowitej kwoty określonej w ofercie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.
e) Dostawy wraz z rozładunkiem winny być realizowane w godzinach od 700 do 1430 w dni
robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
f) Zamawiający nie przewiduje zmiany cen jednostkowych za materiały wyszczególnione
w formularzach cenowych oferty w okresie trwania umowy.
g) Zapłata należności za dostarczony towar będzie dokonywana przelewem na konto
Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Za termin płatności
uznaje się dzień dokonania przelewu przez Zamawiającego.
h) Pozostałe warunki wykonania zamówienia określa wzór umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarki Komunalnej w likwidacji
Ulica ul. Zielona 5
Nr domu 5
Miejscowość Gryfice
Kod Pocztowy 72-300
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 3842047
Fax 91 3842214
Internet http://bip.zgk.gryfice.eu
Regon 81050789300000
E-mail raczkowiak@zgk.gryfice.eu
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Inne dokumenty a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy wg załączonego wzoru formularza ofertowego; b) dwa formularze cenowe; c) oświadczenie wg załączonego wzoru (zamiast oświadczenia, o którym mowa w pkt III.4.1)); d) w zależności od statusu prawnego Wykonawcy wydruk aktualnego wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub kopię aktualnego wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.zgk.gryfice.eu/strony/666.dhtml
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce budynek Zarządu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Gryficach w likwidacji, ul. Zielona 5, 72-300 Gryfice, sekretariat, pok. nr 4
Termin D
Okres data do 23/09/2014
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)