Zakup i dostawa sprzętu dla pracowni Medialab w ramach projektu Inwestycja w kulturę. Działania systemowe na rzecz edukacji kulturalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Priorytet 3 Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych. Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej - V części

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-18 09:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy,
  • Gramofony,
  • Mikrofony,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266434 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 426110002, 317121142, 426230009, 323424006, 386500006, 243000008, 302161100, 385520009, 302372805, 426520001, 323421003, 323424123, 323424501, 323410005, 323310002, 386510003, 386516009, 386511004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu:
1) drukarka 3d (6 zestawów);
2) filament dla drukarki 3d ABS (52 kg);
3) filament dla drukarki 3d elastyczny (12 kg);
4) filament dla drukarki 3d drewnopodobny (9 kg);
5) filament dla drukarki 3d przezroczysty (7 kg);
6) skaner 3d (9 zestawów).

Część II - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu:
1) zestaw do nauki programowania mikrokontrolerów. (36 zestawów);
2) stacja lutownicza+hotair (3 szt.);
3) lampa powiększająca (6 szt.);
4) zasilacz warsztatowy (3 szt.);
5) multimetr (6 szt.);
6) szafka szufladkowa na części elektroniczne (3 szt.);
7) przedłużacz (12 szt.);
8) skrzynki plastikowe (24 szt.).

Część III - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu:

1) frezarka CNC (3 zestawy);
2) wyrzynarka (3 szt.);
3) pistolet klejowy (6 szt.);
4) wkrętarko-wiertarka (5 szt.).

Część IV - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu:

1) Słuchawki (36 szt.);
2) Monitory odsłuchowe aktywne stereo (6 szt.);
3) Karta dźwiękowa USB (4 szt.);
4) Rejestrator cyfrowy stereo (6 szt.);
5) Zestaw mikrofonów (3 komplety);
6) Kabel mikrofonowy (9 szt.);
7) Statyw mikrofonowy (9 szt.);
8) Mikser (3 szt.);
9) Gramofony vinyl (6 szt.);
10) Mikser dj (3 szt.);
11) Odtwarzacz DJ (3 szt.);
12) Kontroler MIDI (3 zestawy);
13) Interfejs audio (1) (1 szt.);
14) Interfejs audio (2) (1 szt.);
15) Analogowy loop syntezator (1 szt.);
16) Analogowy automat perkusyjny (1 szt.);
17) Analogowa maszyna basowa (1 szt.);
18) Syntezator analogowy (1 szt.).

Część V - zakup, załadunek, transport, rozładunek i przekazanie instrukcji obsługi sprzętu:

1) lustrzanka cyfrowa (6 szt.);
2) kamera profesjonalna (1 szt.);
3) karty pamięci (12 szt.);
4) uchwyt na akumulatory (6 szt.);
5) ładowarka do akumulatorów (3 szt.);
6) akumulator (24 szt.);
7) statyw z głowicą olejową (6 szt.);
8) suwak do lustrzanki (3 szt.);
9) stabilizator do lustrzanki (3 szt.);
10) oświetlenie video zestaw (3 zestawy);
11) oświetlenie foto zestaw (3 zestawy);
12) tła fotograficzne (3 zestawy);
13) obiektyw 35 mm (2 szt.);
14) obiektyw superszerokokątny (2 szt.);
15) obiektyw do makrofotografii (2 szt.);
16) kamera sportowa (3 szt.);
17) uchwyt teleskopowy (1 szt.);
18) statyw elastyczny (1 szt.);
19) quadrocopter (1 szt.);
20) walizka na quadrocopter (1 szt.);
21) sensor ruchu 3D (1 szt.);
22) kamera internetowa (6 szt.)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie .
Wiedza .
Potencjał .
Zdolne .
Sytuacja .
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści Umowy: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, 2.Zmiany Umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt 1) - lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł+ koszt przesyłki)
Data składania wniosków 18/08/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach projektu Inwestycja w kulturę. Działania systemowe na rzecz edukacji kulturalnej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa. Priorytet 3 Współpraca sieciowa oraz inicjatywy społeczności lokalnych. Działanie 3.1. Rozwój regionalnych i lokalnych możliwości współpracy transgranicznej. 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 2.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Paweł Luty - Wydział Informatyki Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, p. 14, telefon 81 466 11 52. 2.2.W zakresie procedury: p. Joanna Konarzewska - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 25
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)