Usługa dostępu do Internetu w ramach projektu Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Nowa Wieś Wielka

Data publikacji 2014-08-08
Data zakończenia 2014-08-20 12:00:00
Instytucja Gmina Nowa Wieś Wielka
Miejscowość Nowa Wieś Wielka
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi przesyłu danych,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266512 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 723180007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę dostępu do Internetu dla 200 gospodarstw domowych Uczestników Projektu (Beneficjentów) i 1 Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi Wielkiej. Zakres zamówienia:
1) Uruchomienie usługi dostępu do Internetu (łącza internetowego):
a) w 200 punktach - gospodarstwach domowych Uczestników Projektu (Beneficjentów),
b) w 1 punkcie w Szkole Podstawowej w Nowej Wsi Wielkiej (Internet będzie wykorzystywany w 20 nowych komputerach stacjonarnych).
2) Świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet do dnia 30 czerwca 2017 r.
z wykorzystaniem uruchomionych łączy internetowych.
3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osiągnięcie min. przepustowości Internetu:
a) 200 punktów - gospodarstwa domowe (Uczestnicy Projektu) - przepustowość łącza (dla każdego punktu) minimum Download 4 Mb/s, Upload 1 Mb/s;
b) 1 punkt: szkoła - przepustowość łącza minimum Download 10 Mb/s, Upload 10 Mb/s - Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi Wielkiej; po wybudowaniu sieci światłowodowej będącej własnością Gminy Nowa Wieś Wielka od dnia 1 lipca 2015r. przepustowość łącza minimum Download 50 Mb/s, Upload 50 Mb/s.
Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach
z Internetem za wyjątkiem działania siły wyższej.
Dostęp do Internetu musi być zapewniony bez jakichkolwiek ograniczeń czasu dostępu oraz bez limitu transferu danych (zarówno pobieranych, jak i wysyłanych), w całym okresie trwania umowy, dla każdego punktu.
4) Wykonawca zapewni nieprzerwany dostęp do Internetu przez 24 godziny 7 dni
w tygodniu.
5) Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Wykonawca dokona montażu i konfiguracji wszystkich koniecznych elementów i urządzeń niezbędnych do świadczenia usługi dostępu do Internetu we wskazanych punktach. Wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia, w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane.
6) W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zainstaluje (o ile jest niezbędne) własne urządzenia odbiorczo/nadawcze w gospodarstwach domowych. Urządzenia te będąc w użytkowaniu Zamawiającego, pozostają własnością Wykonawcy. Urządzenia te muszą być zainstalowane na koszt Wykonawcy. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zdemontować i zabrać zainstalowane przez siebie urządzenia.
7) Wykonawca zapewni możliwość telefonicznego i elektronicznego (np. formularz www lub e-mail) przyjmowania zgłoszeń awarii, co najmniej przez 8 h dziennie przez 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) w godz. 08:00-16:00 lub 09:00-17:00, w całym okresie obowiązywania umowy.
8) Wymagany czas naprawy awarii wynosi maksimum 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii.
9) W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi serwisowe mające na celu usuwanie awarii i zapewnienie nieprzerwanego dostępu do Internetu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Nowa Wieś Wielka
Ulica ul. Ogrodowa 2
Nr domu 2
Miejscowość Nowa Wieś Wielka
Kod Pocztowy 86-060
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 3206868, 3206849
Fax 52 3206850
Internet www.bip.nowawieswielka.pl
Regon 09235067100000
E-mail a.wysota@nowawieswielka.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2017
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.nowawieswielka.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 9
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Nowa Wieś Wielka, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Ogrodowa 2, pok. 9
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany w treści zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion lub wytycznych i zaleceń Instytucji Wdrażającej, 3) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zaistnieją inne przyczyny zewnętrzne niezależne od stron Umowy, w szczególności zdarzenia siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne , które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, 4) powierzenie podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, 5) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 6) zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 7) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotowego zadania do 10% w przypadku rezygnacji lub wykluczenia z projektu Beneficjentów Końcowych i braku Beneficjentów na liście rezerwowej, 8) zmiana nazwy, siedziby stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, 9) warunki zmian: a) inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c) forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)