Wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Fabrycznej 16 i ul. Krótkiej 3 w Kaliszu, w podziale na 2 części

Data publikacji 2014-08-11
Data zakończenia 2014-08-26 12:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Miejscowość Kalisz
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 267032 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453200006, 454210004, 452629000, 454100004, 454421100, 452612109, 325526003, 453123103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Fabrycznej 16 i Krótkiej 3 w Kaliszu, w podziale na 2 części:
Część 1: Wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Fabrycznej 16 w Kaliszu,
Część 2: Wykonanie remontu elewacji wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego przy ul. Krótkiej 3 w Kaliszu.
Zakres prac obejmuje między innymi :
a) ocieplenie ścian zewnętrznych (z wyłączeniem elewacji frontowej)-dotyczy Fabrycznej 16,
b) ocieplenie ścian zewnętrznych (z wyłączeniem elewacji frontowej i bocznej)-dotyczy Krótkiej 3,
c) wykonanie kolorystyki,
d) remont balkonów,
e) częściowa wymiana stolarki okiennej (dotyczy Krótkiej 3),
f) wymiana drzwi zewnętrznych do klatek schodowych (dotyczy Krótkiej 3),
g) montaż bramy wjazdowej (dotyczy Krótkiej 3),
h) pokrycie dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - (w zakresie docieplenia- pas nadrynnowy),
i) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
j) wymiana instalacji domofonowej (Krótka 3)
k) rozbiórka i odtworzenie żelbetowych schodów wejściowych do budynku (dotyczy Krótkiej 3)
l) wykonanie opaski betonowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ :
a) projekt budowlany - zał. nr 9.
Uwaga: z wyłączeniem zakresu robót polegających na remoncie klatek schodowych związanych z odnowieniem malatury - dotyczy Krótkiej 3
b) informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia -zał. nr 10
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 11
d) przedmiar robót (element pomocniczy) - zał. nr 12,
Uwaga: Zamawiający pomocniczo, z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia przekazuje dodatkowo przedmiar robót - nie stanowi on jednak opisu przedmiotu zamówienia.
Budynek przy ul. Fabrycznej 16 i Krótkiej 3, w Kaliszu zlokalizowany jest na terenie podlegającym ochronie konserwatorskiej pod nr 33/A założenia urbanistycznego miasta Kalisza. Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków w Poznaniu wymaga niezwłocznego zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia robót budowlanych.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia plany BIOZ, wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, zajęcia pasa drogowego i chodnika, uiszczenia opłat za zajęcie pasa drogowego i chodnika, odtworzenia dróg i chodników, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu pierwotnego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia
na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 80.000 PLN- część 1 i 150.000 PLN - część 2. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu w terminie 7 dni, uwierzytelnioną kopię aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia pod rygorem odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Opis

jak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszeniajak w pkt.II.1.4) niniejszego ogłoszenia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Ulica ul. Dobrzecka 18
Nr domu 18
Miejscowość Kalisz
Kod Pocztowy 62-800
Województwo wielkopolskie
Tel 62 598 55 00
Fax 62 598 55 01
Internet www.mzbm.kalisz.pl
Regon 25052391600000
E-mail zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zakład Budzetowy Gminy
Rodzaj zam inny Zakład Budzetowy Gminy
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części : dla części 1 : 3.000 zł (słownie : trzy tysiące złotych), dla części 2 : 5.000 zł (słownie : pięć tysięcy złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
Wiedza Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : 1) wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót polegających na termomodernizacji budynku o wartości robót co najmniej 80.000 zł brutto każda, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dotyczy części 1. 2) wykonał (zakończył) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót polegających na termomodernizacji budynku o wartości robót co najmniej 150.000 zł brutto każda, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dotyczy części 2. Powyższe dotyczy również podmiotów trzecich, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego na zasadach, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
Zdolne Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje osobą (kierownik budowy), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie .
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia : informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych - wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi równoważność.
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru, 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii . 4.W sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podpisane prze osobę/osoby uprawnioną/ uprawnione do reprezentacji danego podmiotu) - z wykorzystaniem wzoru, zał. nr 7 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia : 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy : a) wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych, b) zachodzić będzie konieczność udzielenia zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, d) klęski żywiołowe, e) okoliczności siły wyższej, tj. wskutek wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) wystąpi konieczność wstrzymania robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. technicznych albo organizacyjnych - zależnych od Zamawiającego, g) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; h) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć i im zapobiec pomimo zachowania należytej staranności, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 ppkt. a)-h) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w pkt.1 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę umowy Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i niezwłocznie. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadkach urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym podatku VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.mzbm.kalisz.pl/articles2.php?article_id =192
Adres uzyskania siwz Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (I piętro pok. nr 105) opłata 77,86 zł lub za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa), w tym przypadku koszt przesyłki ponosi Wykonawca
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce siedziba Zamawiającego: Kalisz, ul. Dobrzecka 18 (parter-Biuro Obsługi Interesantów-Biuro podawcze)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)