Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
|
Ulica |
ul. Jana Kazimierza 62
|
Nr domu |
62
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
01-248
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-22 8368103, 8773874
|
Fax |
8368061
|
Internet |
www.zmw.waw.pl
|
Regon |
01095607300000
|
E-mail |
jmaliszewski@zmw.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa m.st. Warszawy
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
120
|
Wadium |
Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców wpłacenia/wniesienia wadium przed złożeniem oferty. Wadium będzie wynosiło 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożą oferty. Informacje na temat sposobu wniesienia wadium, jego formach, oraz zasadach jego zwrotu zostaną przekazane wraz z zaproszeniem do składania ofert w SIWZ
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca co najmniej
dwa zadania polegające na budowie systemu łączności bezprzewodowej z transmisją sygnałów zrealizowaną w oparciu o łącza radiowe o wartości minimum 150 000,00 zł brutto dla każdego zadania.
Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu robót, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do ogłoszenia i załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
|
Zdolne |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą dla każdej specjalności, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1049) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia, tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- telekomunikacyjnej - bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie posiadanych uprawnień, w tym co najmniej nadzorowała budowy w realizacji co najmniej 3 zamówień obejmujących budowę radiowych linii transmisyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń, która posiada minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej nadzorowała realizację co najmniej 3 zamówień dotyczących budowy instalacji elektrycznych/elektroenergetycznych,
oraz
co najmniej jedną osobą - Specjalistą ds. systemów okablowania strukturalnego
Spełnianie ww. warunku oceniane będzie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia Wykonawcy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do ogłoszenia), że co najmniej jedna osoba dla każdej specjalności, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia oraz Wykazu osób (sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do ogłoszenia).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykaz pozostałych dokumentów wymaganych przez zamawiającego:
1. Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do ogłoszenia.
2. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia po-świadczona notarialnie.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie.
4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy przedłożyć w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) - wzór stanowi załącznik nr 8 do ogłoszenia.
Zamawiający wymaga, aby składany dokument:
- wskazywał okres jakiego dotyczy zobowiązanie,
- zawierał informację, który zasób jest udostępniany przez inny podmiot,
- w przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, określał konkretną formę udziału ww. podmiotu w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.),
- jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę, kontrakt, inne).
|
Kod trybu zamówienia |
PO
|
Liczba wyk |
5
|
Wybor wyk |
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Ocena poziomu spełnienia przez Wykonawcę warunku Wiedza i doświadczenie będzie elementem oceny wniosku, służącej do wyboru grupy wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu. Punkty za spełnianie tego warunku przyznawane będą wg zasady: Za wykonane zadania w ilości wymaganej przez zamawiającego wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykonane zadanie określone w pkt. III.3.2. ppkt. a (ponad 2 zadania) wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 ppkt. a. Waga 100%
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana terminu realizacji umowy, wyłącznie w następujących przypadkach:
1) zaistnienia zdarzeń o charakterze siły wyższej, niezależnych od Stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania sił przyrody takie jak huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne,
2) opóźnienia Zamawiającego w zajęciu stanowiska w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy, w sytuacji gdy zgodnie z postanowieniami umowy lub zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów prawa, obowiązek zajęcia stanowiska spoczywa na Zamawiającym,
3) zmiany będącej następstwem działania organów administracji, tj. przekroczenia terminów określonych prawnie na wydanie przez organy administracji zezwoleń czy decyzji.
4) konieczności wykonania robót zamiennych lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy,
5) w przypadku braku możliwości uzyskania przez Wykonawcę wymaganych uzgodnień, decyzji, w terminie umownym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez Wykonawcę należytej staranności,
6) udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego,
7) wstrzymania robót lub przerw w ich prowadzeniu stanowiących następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników Wykonawcy i Zamawiającego oraz osób trzecich, a pozostających w związku z prowadzonymi robotami,
8) występowania temperatur powietrza poniżej -0 °C w porze dziennej, utrzymywania się pokrywy śnieżnej i /lub lodowej, występowania intensywnych opadów uniemożliwiających realizację robót,
9) opóźnienia w przyłączeniu obiektów i przyłączy do sieci ogólnomiejskich przez gestorów mediów, powstałe z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy,
Oprócz okoliczności przewidzianych w umowie, wprowadzenie zmian do umowy jest dopuszczalne tylko wówczas, gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem:
1) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
2) wstrzymania, zawieszenia robót przez Zamawiającego,
3) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4) zmian stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto,
5) zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej,
6) zmian Tabeli elementów scalonych spowodowanych przyczynami technicznymi lub technologicznymi,
7) zmian zakresu robót wynikających z konieczności koordynacji tych robót z innymi zamierzeniami inwestycyjnymi Zamawiającego
|
Kod kryterium |
A
|
Adres uzyskania siwz |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 406
|
Data składania wniosków |
18/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Zarząd Mienia m.st. Warszawy, 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62, pok. 401
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu składają w siedzibie Zamawiającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podpisany przez Wykonawcę - ów. Wniosek powinien być złożony wraz z dokumentami, o których mowa w sekcji III ogłoszenia w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - Przygotowanie projektu oraz budowa systemu monitorowania siedlisk i kolonii on-line oraz Nie otwierać przed dniem ........ do godz. ........ oraz zawierającym adres Wykonawcy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz załączniki do wniosku sporządzone przez wykonawcę, muszą być podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym, bądź osoby upoważnione, posiadające stosowne pełnomocnictwa (w tym przypadku oryginał upoważnienia do podpisania dokumentów lub jego notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia, musi być dołączony do wniosku). Miejsca naniesienia poprawek w treści wniosku lub załączników muszą być parafowane przez osobę lub osoby upoważnione - uprawnione. Złożenie przez wykonawcę, wraz z wnioskiem, kompletu dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszym ogłoszeniu, będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu i złożenia ofert: 5. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę punktową spełnienia tych warunków. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy w realizacji zamówień. Za wykonane zadania w ilości wymaganej przez zamawiającego wykonawca otrzyma 0 pkt. Za każde dodatkowo wykonane zadanie określone w pkt. III.3.2. ppkt. a (ponad 2 zadania) wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 ppkt. a. W celu zapewnienia uczciwej konkurencji, w przypadku spełnienia ww. warunku Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia dokumentów dotyczących wiedzy i doświadczenia ponad wymagane, podlegających ocenie punktowej. Kolejność wykonawców w zakresie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i wyłonienia grupy 5 wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia ofert będzie wynikała z łącznej ilości punktów, uzyskanych w wyniku oceny wniosków w zakresie spełniania warunku opisanego w pkt. III.3.2. pkt. a ogłoszenia, zgodnie z zasadami obliczenia ilości punktów, podanymi w opisie sposobu oceny spełniania warunku. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej wykonawców tej samej ilości punktów o kolejności rozstrzygać będzie łączna wartość zrealizowanych zadań opisanych w pkt. III.3.2 pkt. a wykazanych w Wykazie robót, załączonym do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Dopuszcza się możliwość składania jednego wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców, pod warunkiem, że wykonawcy działający wspólnie ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i do podpisania umowy o zamówienie publiczne w przypadku jego uzyskania. Pełnomocnictwo winno określać w szczególności: - przedmiot postępowania, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - pełnomocnika, - zakres umocowania pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wg zasad reprezentacji właściwych dla każdego z wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, działających w ramach konsorcjum, spółki cywilnej, oddzielnie musi złożyć dokumenty o których mowa w III.4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego dane i adres należy wpisać w formularzu wniosku lub wskazać w treści wniosku. 4. Przed zawarciem umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Do ewentualnego wykorzystania przez Wykonawców: wzory: wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz wykazów stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego: www.zmw.waw.pl 6. Na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie przewiduje się udzielania żadnych wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania. 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej Zamawiającego. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 8. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ. 9. Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w okolicznościach i na zasadach określonych w umowie 10. W prowadzonym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres wskazany w Ogłoszeniu dla punktu kontaktowego lub faksem na nr 22 8368061, lub elektronicznie na adres sekretariat@zmw.waw.pl; jmaliszewski@zmw.waw.pl.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|