Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "Termal" SA
|
Ulica |
ul. Tysiąclecia 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Lubin
|
Kod Pocztowy |
59-300
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
076 749 82 93
|
Fax |
076 74 98 298
|
Internet |
www.termal.pl
|
Regon |
39044489000000
|
E-mail |
aleksander.dychala@termal.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: podmiot prawa handlowego
|
Rodzaj zam inny |
podmiot prawa handlowego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
27/10/2014
|
Zaliczka |
Nie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Termal S.A. w Lubinie, ul. Tysiąclecia 3, 59-300 Lubin
BRE Bank S.A, Nr: 10 1140 1140 0000 2883 0900 1002 z dopiskiem:
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu zdalnego sterowania w ramach projektu: Budowa sieci dystrybucji ciepła przez MPEC TERMAL S.A. w Lubinie.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Gwarancje lub poręczenia winny być złożone wraz z ofertą przetargową, w miejscu określonym w rozdziale XI pkt. 1 SIWZ.
5. Z treści gwarancji (lub poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp w ich literalnym brzmieniu (z uwzględnieniem sytuacji żądania zabezpieczenia należytego wykonania umowy).
6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Uprawnienie |
Wykonawca złoży podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 100 000 zł netto polegających na wykonaniu systemu zdalnego monitoringu i sterowania procesów przemysłowych.
Wskazane roboty winny być, prawidłowo ukończone, co należy udokumentować poprzez załączenie stosownego dokumentu.
|
Potencjał |
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
|
Zdolne |
dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
|
Sytuacja |
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000,00 zł, przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych.
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Dla obu wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik określony w dokumentach załączonych do oferty celem wykazania spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli takiego przelicznika nie wskazano - przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca złoży podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Koszt rocznej eksploatacji
|
Kryt 2p |
20
|
Kryt 3 |
Gwarancja
|
Kryt 3p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.termal.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Termal S.A. w Lubinie, ul. Tysiąclecia 3, 59-300 Lubin , sekretariat - pokój nr 27
|
Data składania wniosków |
29/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Termal S.A. w Lubinie, ul. Tysiąclecia 3, 59-300 Lubin , sekretariat - pokój nr 27
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
60
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
|
Czy unieważnienie |
Nie
|