Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego w ramach projektu pt.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Cewice współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion

Data publikacji 2014-08-11
Data zakończenia 2014-08-20 11:00:00
Instytucja Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
Miejscowość Cewice
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268084 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302321108, 409000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego i niezbędnego oprogramowania do realizacji projektu pn.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Cewice. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
W ramach projektu 30 gospodarstw domowych otrzyma niezbędny sprzęt komputerowy składający się z komputera typu laptop oraz drukarki laserowej monochromatycznej. Ponadto na terenie gminy utworzonych zostanie pięć punktów ogólnodostępnego dostępu do Internetu (w pięciu jednostkach organizacyjnych gminy). Jednostki te łącznie otrzymają 84 zestawy komputerowe składające się z laptopa z oprogramowaniem systemowym, biurowym oraz antywirusowym. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:1)Dostawa komputerów przenośnych (laptopów) z oprogramowaniem systemowym:114 szt. a)Dla gospodarstw domowych - 30 szt. b)Dla punktów koordynacyjnych - 84 szt. 2)Dostawa oprogramowania biurowego: a)Dla gospodarstw domowych: 30 szt b)Dla punktów koordynacyjnych (szkół) - 84 szt 3)Dostawa oprogramowanie antywirusowego - 114 szt 4)Dostawa drukarek laserowych monochromatycznych - 30 szt.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na teren gminy Cewice do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Sprzęt należy dostarczać partiami, których wielkość oraz termin dostawy należy każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym.
Komputer będzie wykorzystywany w celach edukacyjnych oraz do korzystania z Internetu, obsługi edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego sporządzania prezentacji, korzystania z multimediów, (odtwarzanie filmów, dźwięków, wideokonferencji, itp.)Procesor powinien osiągać w teście wydajności PassMark -CPU Mark wynik nie mniejszy niż 2747 pkt. Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że oferowany sprzęt uzyskał w/w teście wymaganą liczbę punktów. Pojemność min. 6096 MB zestaw powinien osiągać w teście wydajności PassMark-G3DMark wynik co najmniej 400 punktów
Wykonawca załączy do oferty oświadczenie, że oferowany sprzęt uzyskał ww teście wymaganą liczbę punktów. Dysk twardy o pojemności min. 500 GB,wyjście HDMI i D-Sub, wbudowana kamera internetowa, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, Bateria musi zapewniać co najmniej 4 godziny działania bez podłączenia do sieci. Zgodny z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Windows 7 Głośność przy maksymalnym obciążeniu nie powinna przekraczać 40dB (załączyć oświadczenie producenta)Wymagane są dokumenty poświadczające, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną oraz ISO 14001 lub równoważną 5 lat od daty dostawy w miejscu instalacji komputera. Usunięcie awarii - do 7 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze telefonicznie, faksem, e-mail), w przypadku braku możliwości naprawy w w/w terminie podstawienie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych. W przypadku gdy awarii nie da się usunąć na miejscu, koszty związane z transportem lub przesyłką sprzętu do miejsca naprawy ponosi Wykonawca. Pomoc techniczna świadczona również drogą telefoniczną w terminach przyjmowania zgłoszeń realizowana poprzez podanie modelu komputera i numeru seryjnego komputera.W przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego. Serwis gwarancyjny musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis gwarancyjny musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że gwarancja będzie realizowana zgodnie z tą normą. Dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w komputerze urządzeń, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej - należy podać adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania ww informacji)minimum 3 gniazda USB, w tym jedno USB3.0;wyjście zasilania; wyjście słuchawkowe; wyjście na mikrofon; karta sieciowa Ethernet 10/100/1000;
WiFi IEEE 2x2 802.11 abgn; Wbudowana nagrywarka DVD+-R wraz z oprogramowaniem w języku polskim do nagrywania płyt;Mysz bezprzewodowa optyczna; Wbudowany czytnik kart pamięci SD; Klawiatura (układ polski programisty) z wydzielonym blokiem numerycznym; urządzenie wskazujące touchpad;Wbudowany czytnik linii papilarnych;Listwa zasilająca z co najmniej 4 gniazdami wyjściowymi, o długości kabla minimum 3m.Torba ochronna na laptopa; Na komputerze musi być zainstalowane oprogramowanie określone poniżej; Sprzęt powinien posiadać deklarację zgodności CE (należy dołączyć do oferty)LCD Obszar aktywny minimum 15 Minimum 1280 x 768 przy 60 Hz. Oprogramowanie: a) Ze względu na kompatybilność z posiadanym systemem Zamawiający ustala minimalne wymagania na poziomie równoważnym z 64-bitową wersją systemu operacyjnego Windows 7
b)program antywirusowy w języku polskim z licencją na rok (dopuszcza się licencje grupowe).
c)Oprogramowanie biurowe dostarczane do gospodarstw domowych powinno zawierać co najmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny program do tworzenia prezentacji multimedialnych, program umożliwiający zarzadzanie informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
d)Oprogramowanie biurowe dostarczane do punktów koordynacyjnych powinno umożliwiać pracę w co najmniej programie umożliwiającym tworzenie publikacji, dyplomów, itp., w programie umożliwiającym prowadzenie baz danych, programie tekstowym, arkuszu kalkulacyjnym, programie umożliwiającym tworzenie prezentacji multimedialnych, programie umożliwiającym zarzadzanie informacją prywatną (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami)
e)Ze względu na kompatybilność oraz zachowanie formy oraz funkcji dotychczas utworzonych i wykorzystywanych arkuszy kalkulacyjnych, dokumentów i prezentacji Zamawiający ustala minimalne wymagania na poziomie równoważnym z pakietem Ms Office 2010 PL Home (gospodarstwa domowe) oraz Proffesional (punkty koordynacyjne), w celu zapewnienia bezproblemowej konwersji wszystkich elementów i atrybutów dokumentów. Oferowane oprogramowanie musi zapewniać jego aktualizacje, ponadto powinien być dostępny serwis techniczny i pomoc dla użytkownika poprzez stronę internetową jak również telefonicznie poprzez infolinię co najmniej pięć dni w tygodniu w języku polskim. Oprogramowanie musi być zainstalowane na oferowanych komputerach oraz dostarczone wraz z nośnikami. Dodatkowo na laptopach i drukarkach powinno zostać naniesione techniką sitodruku lub inną gwarantującą nieścieralność, logo PO Innowacyjna Gospodarka wraz z informacją o dofinansowaniu w treści i formie uzgodnionej wcześniej z Zamawiającym.Uwaga: Zaoferowane oprogramowanie musi posiadać wszystkie wymagane licencje umożliwiające Gminie Cewice nieodpłatne użyczenie sprzętu komputerowego Beneficjentom Ostatecznym w celach niekomercyjnych, do Szkoły Podstawowej w Siemirowicach, Szkoły Podstawowej w Maszewie Lęborskim, Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Przerytym, Szkoły Podstawowej w Łebuni oraz do Zespołu Szkół w Cewicach, w punktach koordynacyjnych, gdzie osoby zainteresowane będą mogły z nich skorzystać w celach niekomercyjnych w ramach ogólnodostępnych punktów dostępu do Internetu.Licencje na system operacyjny muszą być przypisane na urządzenie. Licencja musi umożliwiać ewentualną zmianę podmiotu, na rzecz którego następować będzie użyczenie sprzętu komputerowego. Beneficjenci Ostateczni projektu, którym będzie użyczony sprzęt komputerowy będą wykorzystywać go przez co najmniej 12 miesięczny okres trwania projektu, a następnie przez 5 letni okres trwałości projektu.Sprzęt komputerowy użyczony Szkole Podstawowej w Maszewie Lęborskim, Szkole Podstawowej w Łebuni, Szkole Podstawowej w Siemirowicach, Zespole Szkół w Cewicach oraz Szkole Podstawowej z Oddziałam Integracyjnymi w Przerytym będzie wykorzystywany przez co najmniej 12 miesięczny okres trwania projektu, a następnie przez 5 letni okres trwałości projektu.Drukarka monochromatyczna, dupleks mechaniczny, Złącza Port USB 2.0 lub USB 3,0; Należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające poprawną współpracę oferowanego systemu operacyjnego z oferowaną drukarką, Szybkość drukowania w A4 co najmniej 20 str./min; Rozdzielczość 2400 x 600 dpi; Pojemność papieru co najmniej 100 arkuszy; Maksymalny format wydruku:A 4; Gramatura papieru Od 60 do 163 g/m2; Toner powinien umożliwiać wydrukowanie co najmniej 1 500 stron; 5 lat od daty dostawy w miejscu instalacji drukarki. Usunięcie awarii - do 7 dni roboczych po otrzymaniu zgłoszenia (przyjmowanie zgłoszeń w dni robocze telefonicznie, faksem, e-mail), w przypadku braku możliwości naprawy w ww terminie podstawienie sprzętu zastępczego o niegorszych parametrach technicznych. W przypadku gdy awarii nie da się usunąć na miejscu, koszty związane z transportem lub przesyłką sprzętu do miejsca naprawy ponosi Wykonawca. Pomoc techniczna świadczona drogą telefoniczną w terminach przyjmowania zgłoszeń realizowany poprzez podanie modelu drukarki i numeru seryjnego drukarki.Serwis gwarancyjny musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Serwis gwarancyjny musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub równoważną - do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis gwarancyjny będzie realizowana zgodnie z tą normą.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
Ulica ul. W. Witosa 16
Nr domu 16
Miejscowość Cewice
Kod Pocztowy 84-312
Województwo pomorskie
Tel 059 8613460
Fax 059 8613462
Internet www.bip.cewice.pl
Regon 77097975000000
E-mail sekretariat@cewice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.bip.cewice.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych także wykonywaniu w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zamówień polegających na dostawie sprzętu informatycznego, w tym wykonaniu co najmniej 1 dostawy sprzętu informatycznego o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 w zw. z art. 44 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie głównych dostaw powinna zostać ujęta co najmniej jedna dostawa polegająca na dostawie sprzętu informatycznego o wartości co najmniej 200 000 zł brutto z załączeniem dowodów potwierdzających jej należyte wykonanie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Każda oferta musi zawierać: a)formularz oferty ;b)oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy c)oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy d)lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej e)stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty;f)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;g)wykaz głównych dostaw h)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i)zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy j) inne dokumenty lub oświadczenia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności:a.Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b.Sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c.Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d.Zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swej ofercie wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, określonych powyżej dla niniejszego postępowania. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, określonych powyżej dla niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.cewice.pl/zamowienia
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Cewicach ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, pokój nr 17
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Gminy w Cewicach ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, pokój nr 6
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie pn Rozwój społeczeństwa informacyjnego w Gminie Cewice jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8 Oś Priorytetowa Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany treści niniejszej umowy wymagają po rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)1)Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie a)Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić na skutek zmiany warunków dostawy niezależna od Wykonawcy - np. opóźnienia w realizacji zamówienia przez producenta, opóźnienia w dostawie z zagranicy, kontrola celna, opóźnienie lub zatrzymanie transportu, opóźnienie transportu wynikające np. z warunków atmosferycznych, remontów dróg itp. b)Zmiana dotycząca podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 2)Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważnośc.2.Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany umowy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)