1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie systemu zasilaczy UPS oraz dostawa koniecznych materiałów instalacyjnych i wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych, umożliwiających wykorzystanie dostarczonego sprzętu w istniejącym systemie zasilania gwarantowanego serwerowni TASK, a w szczególności:
a) dostawa 3 szt. zasilaczy UPS o mocy co najmniej 250 kVA każdy wraz z osprzętem, spełniająca wszystkie wymagania określone w załączniku nr 7 do SIWZ
b) dostawa zestawu szynoprzewodów wraz z osprzętem do podłączenia planowanego klastra komputerowego budowanego dla potrzeb projektu CD-NIWA (instalacja klastra w terminie późniejszym), spełniająca wszystkie wymagania określone w załączniku nr 8 do SIWZ
c) dostawa aparatury zabezpieczeniowej i materiałów koniecznych do wykonania prac instalacyjnych opisanych w załączniku nr 9 do SIWZ.
d) zaplanowanie i wykonanie wszystkich prac koniecznych do zainstalowania dostarczonych zasilaczy UPS i szynoprzewodów w systemie zasilania serwerowni CI TASK. Konieczne prace i związane z tym wymagania opisano w załączniku nr 9 do SIWZ;
2. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji będzie jednym z kryteriów oceny ofert.
3. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą opisu oferowanego przedmiotu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały przedmiot niniejszego zamówienia wraz z niezbędnymi elementami infrastruktury sprzętowej. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia po uruchomieniu musi być gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem i wyznaczonym celem przez Zamawiającego, bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych po stronie Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia własnymi środkami.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostaną wskazane znaki towarowe, patenty, normy, aprobaty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia/produkty/elementy. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia/produktu/elementy lub oprogramowania muszą mieć parametry/cechy nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać w Ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta.
6. Zaleca się przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
8. Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość umowy (brutto).
10. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Gdańska - Centrum Informatyczne Trójmiejskiej Akademickiej Sieci Komputerowej
|
Ulica |
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
|
Nr domu |
11/12
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-233
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
058 3472411
|
Fax |
058 3471006
|
Internet |
www.task.gda.pl
|
Regon |
00000162000000
|
E-mail |
office@task.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
56
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000 zł przed terminem składania ofert.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy wraz z instalacją zasilaczy UPS każdy o mocy nie mniejszej niż 150kVA.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu głównych dostaw, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku wraz z dowodami, czy zostały one wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tylko w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 750.000 zł.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
OPIS OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ
|
Inne dokumenty |
1.Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na wiedzy i doświadczeniu lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (tylko w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru zamówienia do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie następujących aneksów:
a) aneks terminowy - dopuszczający zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy, w przypadkach uzasadnionych, dopuszcza wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 ust. 1 umowy.
b) aneks terminowy - dopuszczający zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej.
c) aneks cenowy - dopuszczający obniżenie ceny za przedmiot umowy w uzasadnionych przypadkach.
d) aneks przewidujący zmianę zastosowanej technologii na lepszą/lepsze (np. nowocześniejszą, mniej energochłonną), po zaakceptowaniu jej/ich przez Zamawiającego pod warunkiem, iż cena oferty nie ulegnie zwiększeniu,
d) aneks przewidujący zmianę w zakresie urządzenia wyspecyfikowanego w Ofercie na urządzenie posiadające parametry techniczne lepsze od wyspecyfikowanego w Ofercie, w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej umowie terminu dostawy (§ 4 ust. 1) wystąpi jedna z n/w przesłanek:
- urządzenie wyspecyfikowane w Ofercie zostało wycofane z produkcji;
- na rynku pojawiło się nowsze technologicznie urządzenie, spełniające wymagania minimalne Zamawiającego, które nie było dostępne w chwili sporządzania Oferty;
- czas pozyskania przez Wykonawcę urządzenia wyspecyfikowanego w Ofercie mógłby wpłynąć na niedotrzymanie umownych terminów Dostawy.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu urządzenia z produkcji.
2.Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dzp.pg.gda.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Główny Gmach B pok. 212 (dotyczy wersji papierowej SIWZ).
|
Data składania wniosków |
05/09/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny skrzydło B, pok. 212.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1.Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 05.09.2014 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Centrum Informatyczne TASK, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Nowy Budynek Wydziału ETI, III p., pok. NE347; 2. Numer referencyjny nadany przez Zamawiającego: ZP/318/022/D/14.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|