Przedmiotem zamówienia jest dostawa MODUŁU informatycznego do prowadzenia spraw z zakresu gospodarowania zasobem nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasto Koszalin - Miasto Koszalin na prawach powiatu, zwanego dalej MODUŁEM, będącego rozbudową posiadanego oprogramowania zakupionego przez Zamawiającego w ramach zamówienia - Dostawa systemu informatycznego do prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami.
Posiadane oprogramowanie SGN obsługuje między innymi nieruchomości stanowiące zasób w określonym zakresie. Z tego względu niezbędne jest współdziałanie aktualnie posiadanego oprogramowania z nowotworzoną aplikacją, którą będzie MODUŁ.
MODUŁ zasobu nieruchomości ma na celu stworzenie bazy danych, zawierającej pełną informację o poszczególnych nieruchomościach wraz z zapewnieniem możliwości realizacji zadań związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości stanowiących zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami gminny zasób nieruchomości oraz zobowiązań. Ponadto MODUŁ winien wykonywać analizy i raporty z danych wprowadzonych do bazy dotyczących nieruchomości będących w trwałym zarządzie, zarządzaniu oraz nierozdysponowanych do żadnych jednostek organizacyjnych. Ewidencjonować nieruchomości i nadzorować zmiany podmiotowe i przedmiotowe.
Wszystkie dane wprowadzone przez użytkownika programu i wygenerowane przez program winny zostać w nim zapisane.
Ponadto wprowadzenie lub wygenerowanie w MODULE zobowiązania powinno umożliwić stworzenie przypisu/płatności wraz z przesłaniem do FK.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
1) dostarczenie MODUŁU wraz z dokumentacją: techniczną (zawierającą pełne opisy tablic wraz z graficznym przedstawieniem relacji między nimi, opisem tablic pośrednich, widoków wirtualnych, pól i ról), administratora (zawierającą szczegółowe zasady instalacji, obsługi oraz konserwacji wszystkich składników MODUŁU, opisujące również procedury naprawcze na wypadek wystąpienia awarii poszczególnych elementów celem przywrócenia stanu normalnej pracy, w tym sposobu przywrócenia kopii awaryjnej) i użytkownika (zawierającą pełny opis funkcji wdrażanego MODUŁU),
2) utworzenie bazy danych, zainstalowanie MODUŁU na serwerze oraz utworzenie mechanizmu kopii zapasowej bazy na serwerze w Urzędzie Miejskim w Koszalinie,
3) udzielenie Zamawiającemu pisemnej licencji na czas nieokreślony na dostarczony MODUŁ wraz z dokumentacją,
4) dostawę niezbędnych licencji na wykorzystane komercyjne oprogramowania firm trzecich, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania MODUŁU, bez ograniczeń czasowych (z wyłączeniem systemu bazy danych oraz systemu operacyjnego serwera, które Zamawiający już posiada),
5) wdrożenie MODUŁU (instalacja na stanowiskach roboczych, pomoc użytkownikom w pierwszym okresie rozpoczęcia pracy),
6) uzupełnienie przez Wykonawcę, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, słowników systemowych oraz sparametryzowanie MODUŁU,
7) przeprowadzenie szkoleń pracowników Urzędu w zakresie eksploatacji MODUŁU z uwzględnieniem zagadnień określonych w szczegółowych wymaganiach dotyczących przedmiotu zamówienia SIWZ dla użytkowników oraz administratorów. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
|
Ulica |
ul. Adama Mickiewicza 26
|
Nr domu |
26
|
Miejscowość |
Koszalin
|
Kod Pocztowy |
75-004
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3488600 w. 4655
|
Internet |
www.bip.koszalin.pl
|
Regon |
00059065100000
|
E-mail |
Aleksandra.Starzynska@um.man.koszalin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Tak
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
5
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie głównych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegających na zrealizowaniu co najmniej jednej dostawy wielodostępnego systemu, dotyczącego prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami należącymi do gminy/miasta i Skarbu Państwa, skierowanego do Urzędów Miejskich na prawach powiatu o łącznej wartości dostawy co najmniej 100.000,00 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia o następujących kwalifikacjach:
- co najmniej 1 osoba - specjalista ds. bazy danych Oracle - posiadająca kwalifikacje z zakresu bazy danych Oracle, potwierdzone informacją o ukończonym kursie w tym zakresie oraz doświadczenie zawodowe poparte udziałem w minimum 1 zrealizowanym projekcie związanym z opracowaniem, instalacją i konfiguracją systemu informatycznego w oparciu o system zarządzania relacyjną bazą danych Oracle;
- co najmniej 1 osoba - projektant - posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania wielodostępnych systemów bazodanowych oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w realizacji minimum 1 projektu informatycznego w zakresie projektowania w ramach opracowania wielodostępnego systemu dotyczącego prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami,
- co najmniej 1 osoba - programista - posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe z zakresu programowania wielodostępnych systemów bazodanowych oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w realizacji minimum 1 projektu informatycznego w zakresie programowania w ramach opracowania wielodostępnego systemu dotyczącego prowadzenia spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli złoży wraz z ofertą podpisane oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Ofertę może złożyć tylko podmiot do tego uprawniony. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na:
1) zmianie podwykonawców, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych; jeżeli nastąpi zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,
2) zmianie osób wdrażających MODUŁ (w tym wypadku Wykonawca musi delegować do realizacji przedmiotu zamówienia osoby o takim samym doświadczeniu jak opisane w SIWZ) - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
3) zmianie sposobu przeprowadzenia szkoleń opisanego w SIWZ w przypadku przyjęcia propozycji Wykonawcy przez Zamawiającego,
4) zmianie terminu wykonania umowy z uwagi na zależność realizacji przedmiotu umowy od wykonania innych prac po stronie Zamawiającego
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.koszalin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
|
Data składania wniosków |
20/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. A. Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, I piętro, pokój nr 22
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|