Budowa dwujęzycznego z komunikacją w języku polskim i angielskim systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 regionalnych ośrodków informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu

Data publikacji 2014-08-12
Data zakończenia 2014-08-27 10:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Sieć ethernet

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268250 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 324150005, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

roboty remontowe i renowacyjne,

budowa strukturalnej sieci komputerowej z dostawą i montażem 3 szaf krosowych wraz z wyposażeniem, oraz 2 sztuki Patch paneli 3U z wyposażeniem ,

dostawa mebli wraz z montażem w wyznaczonych pomieszczeniach
w zakresie części zamówienia nr I i nr II: przygotowanie dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierać: projekty z naniesionymi zmianami jeżeli takie będą, atesty, certyfikaty, aprobaty zgodności, oświadczenie kierownika budowy, dziennik budowy. Komplet dokumentacji powykonawczej należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej
i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej

Opis

wykonanie robót remontowych i renowacyjnychbudowa strukturalnej sieci komputerowej, dostawa 3 szaf krosowych wraz wyposażeniem, dostawa 2 sztuk Patch paneli 3U z wyposażeniemdostawa mebli wraz z montażem w wyznaczonych pomieszczeniach

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny
Ulica ul. Spokojna 1
Nr domu 1
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-954
Województwo lubuskie
Tel 068 3223115
Internet http://zielonagora.stat.gov.pl
Regon 00033172500000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 14/11/2014
Wadium wyłącznie w przypadku składania oferty dot. części zamówienia nr I i nr II dot. części zamówienia nr I w kwocie: 8 000 zł słownie: osiem tysięcy 00/100, dot. części zamówienia nr II w kwocie 4 000 zł słownie: cztery tysiące 00/100
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza W zakresie części zamówienia nr I i nr II zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, porównywalną do niniejszego zamówienia, o wartości nie niższej niż w przypadku części zamówienia nr I - 250 000 PLN brutto w przypadku części zamówienia nr II - 120 000 PLN brutto. W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ
Zdolne W przypadku składania oferty na część zamówienia nr I, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi z wymaganymi uprawnieniami do wykonania zamówienia i która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Kierować robotami mogą również osoby będące obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniające wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub posiadającą odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Ponadto wskazana osoba musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia i wykazu z wymaganymi uprawnieniami, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3 i pkt 8.4. SIWZ. W przypadku składania oferty na część zamówienia nr II, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada : co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie instalacji teletechnicznych potwierdzone certyfikatem ; osoba ta powinna posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, co najmniej jedną osobą specjalistą ds. teleinformatyki, która posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w budowie lokalnych sieci komputerowych opartych na systemie okablowania strukturalnego i nowoczesnym systemie instalacyjnym, posiadającym elementy aktywne do sterowania i zarządzania siecią lokalną oraz rozległą siecią komputerową. W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia i wykazu z wymaganymi uprawnieniami , o których mowa odpowiednio w pkt. 8.3. i pkt. 8.4. SIWZ. W przypadku składania ofert na część zamówienia nr III, zamawiający wymaga wyłącznie złożenia oświadczenia wg treści załącznika nr 2 SIWZ
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż do części zamówienia nr I - 400 000 PLN, do części zamówienia nr II - 200 000 PLN . Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.2 SIWZ . Wykazanie posiadania zdolności ekonomicznej i finansowej wymagane jest w przypadku składania oferty na część zamówienia nr I i nr II. Zamawiając uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową OC na kwotę min. : do części zamówienia nr I - 400 000 PLN, do części zamówienia nr II - 200 000 PLN. W celu wykazania, że wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów, o których mowa w pkt 8.5. SIWZ. W przypadku składania ofert na część zamówienia nr III, zamawiający wymaga wyłącznie złożenia oświadczenia wg treści załącznika nr 2 SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pisemne zobowiązanie podmiotów na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, których będzie polegać wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach i zakresach: 1) zaistnienia przerw w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. 2) gdy niezbędna okaże się zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy i o ile zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, 3) gdy wystąpią czynniki obiektywne lub niezależne od Stron tej umowy, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków - w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym też zmian w harmonogramie realizacji całego zamówienia. - Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w pkt. 17.1.1. SIWZ. - W przypadku niemożności wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający jest uprawniony do całkowitego odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym. - Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. - W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający na żądanie Wykonawcy zapłaci mu należną część wynagrodzenie z tytułu częściowego wykonania umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://zielonagora.stat.gov.pl
Adres uzyskania siwz URZĄD STATYSTYCZNY 65-954 ZIELONA GÓRA UL. SPOKOJNA 1.
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce URZĄD STATYSTYCZNY 65-954 ZIELONA GÓRA UL. SPOKOJNA 1.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot umowy będzie finansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych współfinansowanie Zamawiający wymaga od wykonawcy oznakowania miejsca robót budowlanych, usług i dostaw wg treści załącznika nr 14 do SIWZ pod nazwą: INNOWACYJNA GOSPODARKA NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)