Kompleksowa obsługa konferencji międzynarodowej Warszawski Dialog na Rzecz Demokracji 2014, znak: BDG.741.41.2014

Data publikacji 2014-08-12
Data zakończenia 2014-08-26 10:00:00
Instytucja Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268614 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553000003, 551200007, 551000001, 551100004, 392941000, 600000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie kompleksowej obsługi organizacyjnej i logistycznej trzydniowej konferencji dla maksymalnie 200 osób odbywającej się w Warszawie w dniach 23-25 października 2014 roku. Miejscem konferencji będzie siedziba Centrum Europejskiego Natolin (CEN).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Ulica Al. J. Ch. Szucha 23
Nr domu 23
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-580
Województwo mazowieckie
Tel 022 523 99 10
Fax 022 523 81 19
Internet www.msz.gov.pl
Regon 00017791600000
E-mail bzp@msz.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.1)
Wiedza W ramach potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia Wykonawcy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 2 (dwie) główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Poprzez główną usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający rozumie usługę organizacji wydarzenia o charakterze konferencyjnym - np. debaty, kongresu, konsystorza, plenum, seminarium, sympozjonu, zjazdu bądź zlotu - z udziałem co najmniej 200 osób, trwającego co najmniej 2 dni i wymagającego od Wykonawcy zapewnienia co najmniej wyżywienia, noclegów, obsługi recepcyjnej
Potencjał Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.3)
Zdolne W ramach potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. III.3.4) niniejszego ogłoszenia Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej 3-osobowym zespołem ekspertów, w którym każda ze wskazanych osób będzie posiadała doświadczenie w organizacji/nadzorowaniu/koordynacji co najmniej 2 (dwóch) wydarzeń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: - o charakterze konferencyjnym (np. debaty, kongresu, konsystorza, plenum, seminarium, sympozjonu, zjazdu bądź zlotu), - z udziałem co najmniej 200 osób, - trwających co najmniej 2 dni każdy, -wymagających od Wykonawcy zapewnienia co najmniej wyżywienia, noclegów, obsługi recepcyjnej.
Sytuacja Nie dokonano konkretyzacji warunku określonego w pkt. III.3.5)
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, złożone w oryginale. 2.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów tego/tych podmiotu/ów, Zamawiający żąda złożenia dokumentu dotyczącego: a) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentów dołączonych do oferty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w tym z dokumentu o którym mowa w pkt III.6) ppkt 1 ogłoszenia o zamówieniu. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności z zachowaniem warunków ich dopuszczalności określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (podatek VAT), przy czym zmianie nie ulegnie maksymalna wartość brutto umowy; 2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, wówczas strony wprowadzą odpowiednie regulacje do umowy. 3) zmiana terminu realizacji umowy jest możliwa w sytuacji gdyby przeprowadzenie konferencji w ustalonym terminie stało się niemożliwe ze względu na zaistnienie przypadku siły wyższej lub innych istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.msz.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Adres: al. J.Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa, tel.: (022) 523 99 10, faks: (022) 523 81 19, Beata Kowalska-Pawlik, Kamila Komsta
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Adres: al. J.Ch. Szucha 21, 00-580 Warszawa - Dziennik Podawczy lub przesłać za pośrednictwem kuriera lub poczty.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji CEN. Terminy wizji lokalnych Zamawiający wyznacza na dzień 19 sierpnia 2014 r. Wykonawcy proszeni są o stawienie się w Centrum Europejskiego Natolin, ul. Nowoursynowska 84, 02-797 Warszawa o godz. 11:00. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość odstąpienia od realizacji części przedmiotu umowy. 3. W wyniku realizacji przez Zamawiającego prawa, o którym mowa w pkt 2: - zakres obsługi cateringowej konferencji w odniesieniu do liczby uczestników konferencji korzystających z posiłków, może być pomniejszony do 20 %, co oznacza zobowiązanie Zamawiającego do jego realizacji w zakresie pozostałych 80 % oraz - w odniesieniu do liczby miejsc oraz dób hotelowych dla uczestników grupy A i B, w ten sposób, że zobowiązuje się do wykorzystania oraz zapłaty wynagrodzenia za minimum 50 uczestników grup A i B oraz 250 dób hotelowych, co oznacza, że w pozostałym zakresie (tj. 30 uczestników grup i 150 dób hotelowych) zamówienie na usługi hotelowe może nie zostać zrealizowane 4.W celu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o rzeczywistej liczbie uczestników do dnia 19 października 2014 r. 5. W wyniku zastosowania prawa opcji, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do niewykorzystanej części przedmiotu umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. 6. Niezależnie od postanowień pkt 3, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany poszczególnych pozycji menu (zestawy) do dnia 19 października 2014 r. w celu uwzględnienia szczególnych wymagań dietetycznych wybranych uczestników konferencji.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)