Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa teczek papierowych

Data publikacji 2014-08-12
Data zakończenia 2014-08-20 09:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 268704 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301921136, 301920001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa teczek papierowych,
Grupa 1 - Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych,
Grupa 2 - Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych,
Grupa 3 - Materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek,
Grupa 4 - Materiały eksploatacyjne do drukarek,
Grupa 5 - Teczki papierowe z gumką

Opis

Materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowychMateriały eksploatacyjne do drukarek laserowychMateriały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarekMateriały eksploatacyjne do drukarekTeczki papierowe z gumką

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
Ulica ul. Ujejskiego 75
Nr domu 75
Miejscowość Bydgoszcz
Kod Pocztowy 85-168
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3655352, 3655521, 3655296
Fax 052 3655752
Internet www.biziel.pl
Regon 34051714500000
E-mail przetargi@biziel.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony jeżeli wykonawca przedstawi oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż dla poniższych grup w PLN: Grupa 1 - 39 860,- PLN, Grupa 2 -175 395,- PLN, Grupa 3 - 46 844,- PLN, Grupa 4 - 55 830,- PLN, Grupa 6 - 24 000,- PLN. Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej grupy zobowiązany jest przedłożyć dokument/y na sumę wartości wymaganych dla oferowanych grup.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski oraz, że są wytwarzane zgodnie z obowiązującym prawem - dotyczy grup 1,2,3,4. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty równoważne są wyrobami w pełni kompatybilnymi ze sprzętem do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych w stosunku do typu zamawianego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia - dotyczy grup 1,2,3,4. 3. Oświadczenie, że oferowane produkty nie są wyrobami regenerowanymi. 4. Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia będzie funkcjonował bez zewnętrznej ingerencji w oprogramowanie wewnętrzne drukarki lub kserokopiarki - dotyczy grup 1,2,3,4.
Inne dokumenty 1.Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dotyczy Projekt umowy -Załącznik nr 3 - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego, 2) ich nazwy, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy, 3) liczby ich opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania, 4) sposobu ich konfekcjonowania, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania, 5) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 6) zastąpienia produktów/wyrobów będących przedmiotem dostawy, produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności produktów/wyrobów określonych w umowie, 7) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie. 8) możliwość obniżenia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie ceny produktu/wyrobu będącego przedmiotem dostawy. 2. Dotyczy Załącznik nr 3a - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) zmiany stawki VAT, w przypadku zmiany stawki VAT wprowadzonej właściwymi przepisami, 2) przedłużenia czasu trwania umowy, nie dłużej niż o 12 miesięcy, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w okresie określonym w umowie, 3) obniżenia cen przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny, 4) nr rachunku bankowego, nazwy i innych danych Stron umowy, w przypadku zmiany tych danych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.biziel.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Uniwersytecki im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. nr 018. Cena SIWZ 10 zł brutto
Data składania wniosków 20/08/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki są spełnione jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie i dokument wyszczególnione w Sekcji III.4.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumencie wymaganym w Sekcji III.4.1. Z treści oświadczenia i dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 3. Wymagane dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy wykonawca dołączy kopie dokumentów, każda strona kserokopii dokumentów wymaganych przez zamawiającego musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jeżeli oferta jest podpisywana przez osobę nie figurującą we właściwym rejestrze, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub innym dokumencie wymaga się załączenia do oferty pełnomocnictwa z którego wynika umocowanie do skutecznego składania oświadczeń woli. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału, albo kopii pełnomocnictwa wraz z jego notarialnym poświadczeniem podpisu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w SIWZ w rozdziale III pkt. 2 kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku gdy kilku Wykonawców składa ofertę wspólną, do oferty należy załączyć: a) dokumenty i oświadczenie wymienione w Sekcji III.4.2. i III.4.4 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców, b)wspólny formularz oferty oraz dokumenty i oświadczenia wymienione w Sekcji III.4.1. i Sekcji III.5. podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. 4.6. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu. 5. Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi w Świetlicy - niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w dniu: 20.08.2014 r. o godzinie 10:30. 6. Udostępnienie oraz cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1.SIWZ jest dostępna w formie pisemnej i elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl, od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. Formę pisemną SIWZ po złożeniu pisemnego wniosku ( osobiście lub faksem ) można odebrać w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok. Nr 018- niski parter, w godzinach 8.00 -14.30 od poniedziałku do piątku w dni robocze po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w kasie Szpitala ( Kasa czynna od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach: 8:00 - 10:30, 12:30-14:30 ). Zapłata w formie gotówki. SIWZ na żądanie może zostać przesłana pocztą lub firmą kurierską za pobraniem + koszty przesyłki które ponosi Wykonawca. 6.3. SIWZ na wniosek zostanie przekazana w terminie do 5 dni licząc od dnia otrzymania wniosku. 6.4. Cena 1 egzemplarza kopii SIWZ wynosi 10 zł brutto, płatne gotówką lub za pobraniem. 6.5. SIWZ nieodpłatnie można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.biziel.pl. 7. Godziny urzędowania: od poniedziałku - piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 8. e-mail - przetargi@biziel.pl. 9. NIP: 9532582266; REGON: 340517145. 10. telefony: (52) 36-55-521, 36-55-296, 36-55-352 ,fax: (52) 36-55-752. 11. Członkami komisji uprawnionymi do bezpośrednich kontaktów z Wykonawcami są: Barbara Bryll - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 52/ 36- 55-294, Izabela Smejlis - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - tel. 52/ 36- 55-521. Nr faxu: (52) 36 - 55 - 752. 12. Nr sprawy NZZ/58/D/14. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 15. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy określone w Sekcji III.4.3.1. stosuje się odpowiednio
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)