Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/16-2014/DOP-a)

Data publikacji 2014-08-13
Data zakończenia 2014-08-25 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175201 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301212005, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie obejmująca:
Część 1: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 2 szt.,
Część 2: dostawa urządzenia wielofunkcyjnego,
Część 3: dostawa projektora multimedialnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2014r.
Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis:
a) Gwarancja będzie udzielona na okres:
Część 1 zamówienia: minimum 24 miesiące,
Część 2 zamówienia: minimum 36 miesięcy,
Część 3 zamówienia: minimum 24 miesiące.
b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji.
czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną:
do godziny 10:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w tym samym dniu,
do godziny 15:00 - przystąpienie do naprawy nastąpi w dniu następnym do godziny 11:00,
naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu,
w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy

Opis

Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZUrządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ.Projektor multimedialny - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
Nr domu 5
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-031
Województwo lubelskie
Tel 081 5375965
Fax 081 5375965
Internet www.umcs.pl
Regon 00000135300000
E-mail zampubl@umcs.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w Części 1 postępowania. 2. Ustala się wadium w wysokości: Część 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy mBank S.A. Oddział Korporacyjny Lublin, Nr konta: 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Część 1 postępowania (oznaczenie sprawy: PN/16-2014/DOP-a). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy, do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie oznaczonej Wadium w postępowaniu na dostawę urządzeń wielofunkcyjnych i sprzętu audiowizualnego dla jednostek Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - Część 1 postępowania (oznaczenie sprawy: PN/16-2014/DOP-a), najpóźniej w terminie wyznaczonym na składanie ofert. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 8. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; - nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.przetargi.umcs.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1201
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)