Wykonanie projektu i prac remontowo-budowlanych w zakresie modernizacji i dostosowania pomieszczeń Urzędu dla potrzeb Informatorium, projektu i rozbudowy sieci LAN oraz dostawę z montażem wyświetlacza LED WA-2900-5/2014/SISP-2

Data publikacji 2014-08-13
Data zakończenia 2014-08-28 11:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • System informacji ruchu pasażerskiego,
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 175347 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451113000, 452131509, 453100003, 453110000, 453143004, 453143107, 453143320, 453160005, 453310006, 453312204, 454421008, 488131001, 722500005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót projektowo-budowalnych w budynku Urzędu Statystycznego w Warszawie przy ulicy 1 Sierpnia 21 w Warszawie, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie 1: wykonanie projektu i realizacja prac remontowo- budowlanych w zakresie modernizacji i dostosowania pomieszczeń Urzędu dla potrzeb Informatorium- szacowana wartość zadania wynosi: 575 691,05 zł. Zadanie 2: wykonanie projektu i rozbudowa sieci LAN w Urzędzie- szacowana wartość zadania wynosi: 295 365,85 zł. Zadanie 3: dostawa i montaż wyświetlacza graficzno-tekstowego LED na elewacji budynku -szacowana wartość zadania wynosi: 30 081,30 zł. Szczegółowy zakres zadań zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oznakowania każdego z produktów dostarczonych w wyniku postępowań współfinansowanych przez Unię Europejską. Oznakowania powinny być zgodne z Księgą znaków: NARODOWEJ STRATEGII SPÓJNOŚCI - KSIĘGA IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ 2007 dostępnej pod adresem: http: //www.funduszeeuropejskie.gov.pl /ZPFE /Documents/ Zalacznik_1_Ksiega_identyfikacji_wizualnej.pdf oraz zgodnie z Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu dostępnym pod adresem: http: //www.poig.gov.pl /ZPFE/Documents/ przewodnik_dla_benef_promocja_0412081.pdf. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami technicznymi i przepisami z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, odpadów, przeciwpożarowymi i innymi przepisami szczegółowymi obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca zapewni we własnym zakresie materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zabezpieczy teren budowy pod względem bezpieczeństwa i organizacji ruchu oraz przed innymi, ujemnymi skutkami oddziaływania w trakcie robót, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ze starannością uwzględniającą zawodowy charakter działalności. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć pod względem BHP i p. poż. miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagane jest też, aby wykonawca zorganizował we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze socjalne w lokalizacji uzgodnionej z zamawiającym. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć plac budowy i roboty budowlane od zdarzeń losowych, od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do osób trzecich za szkody oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca powinien przewidzieć wykonywanie prac szczególnie uciążliwych dla pracowników biura jak np. prace rozbiórkowe, w godzinach w dni powszednie od 15:30 do 7:30 lub w soboty i niedziele. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość materiałów zastosowanych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się stosować jedynie materiały posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, wymagane przez odpowiednie przepisy. Wybrane przez wykonawcę materiały lub wyroby do zastosowania przy realizacji i wycenie przedmiotu zamówienia muszą posiadać, co najmniej taką wartość techniczną, użytkową i estetyczną, jakiej wymagał zamawiający w specyfikacji oraz muszą zgodnie z prawem być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Określone w ofercie nazwy producenta lub parametry charakteryzujące wybrany przez wykonawcę produkt są wiążące przy spełnieniu ww. wymogów. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje zaplecze budowy. W trakcie trwania robót wykonawca zapewni kontener na odpady demontażowe i gruz. Wykonawca zapewni, utylizację odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu Umowy zgodnie obowiązującymi przepisami prawa w tym, między innymi: z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232, z późn. zm.).
Wykonawca zapewni porządek na terenie robót oraz utrzymanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Osoby wykonujące roboty budowlane muszą posiadać stosowne uprawnienia, przygotowanie zawodowe i doświadczenie adekwatne do wykonywanych prac. Na wykonawcy spoczywa obowiązek przeszkolenia osób wykonujących pracę w zakresie przepisów bhp i ppoż., wyposażenie ich w środki ochrony indywidualnej oraz dopuszczanie do wykonywania prac osób posiadających aktualne badania lekarskie zezwalające na wykonywanie danego rodzaju pracy. Użytkowany przez wykonawcę sprzęt (urządzenia i narzędzia) musi spełniać obowiązujące wymagania w zakresie bhp i p.poż. Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy, usunąć wszelkie materiały pochodzące z demontażu oraz pozostawić plac budowy czysty i nadający się do użytkowania.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia publicznego z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami sztuki budowlanej. Wykonawca przyjmuje wszelką odpowiedzialność za każdego rodzaju wypadek, który wydarzy się w wyniku robót mu powierzonych, ponosząc całkowite ryzyko, kary i sankcje.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Warszawie
Ulica ul. 1 Sierpnia 21
Nr domu 21
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-134
Województwo mazowieckie
Tel 022 4642317
Fax 022 8467833
Internet http://warszawa.stat.gov.pl
Regon 00033152400000
E-mail b.krajewski@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 90
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000 PLN przed upływem terminu składania ofert na okres nie krótszy niż okres związania ofertą w jednej lub kilku z następujących form określonych w art. 45 ust. 6 Pzp, wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędno-ściowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr NBP O/O Warszawa 09 1010 1010 0024 9513 9120 0000 z dopiskiem -wadium WA 2900-5/2014/SISP-2 -. Wadium, pod rygorem odrzucenia oferty, musi znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby odpis dowodu wpłaty wadium został dołączony do oferty.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczonych formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp., oryginał dokumentu wadium musi być dołączony do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Treść dokumentu musi być zgodna z przepisem art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. i muszą z niego wynikać okoliczności zatrzymania wadium w przypadkach określonych w ustawie. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu nie może zawierać klauzuli warunkującej zapłatę przez gwaranta należnej kwoty, polegającej na zapisie, że żądanie zapłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, który potwierdzi podpisy złożone na żądaniu wypłaty lub polegające na żądaniu gwaranta dostarczenia mu kserokopii wzorów podpisów z banku prowadzącego rachunek zamawiającego. Zamawiający posiada rachunek w NBP, który nie świadczy tego rodzaju usług. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp., nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje też wadium, jeżeli: wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza warunek składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Brak załączenia przez wykonawcę oświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Wiedza Wykonawca potwierdza warunek składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i wypełniając załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: [1] w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie dotyczące robót projektowo-budowlanych o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN (brutto) i [2] przynajmniej jedno dotyczące budowy sieci LAN w klasie EA w systemie otwartym posiadającym przynajmniej 30 punktów oraz w systemie zamkniętym posiadającym przynajmniej 100 punktów logicznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 PLN (brutto) potwierdzonych uzyskaniem stosownego certyfikatu uprawniającego wykonawcę do udzielenia 25 letniej gwarancji na wykonaną instalację. Brak załączenia przez wykonawcę oświadczenia lub wykazu zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Potencjał Wykonawca potwierdza warunek składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Brak załączenia przez wykonawcę oświadczenia zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Zdolne Wykonawca potwierdza warunek składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i wskaże , że dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą wymienione poniżej kwalifikacje i doświadczenie: Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego, oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Brak załączenia przez wykonawcę oświadczenia lub brak wskazania osoby (załącznik nr 4 do SIWZ) zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Sytuacja Wykonawca potwierdza warunek składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. Dodatkowo zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że po-siada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości wyrażonej, co najmniej sześciocyfrową kwotę zaczynająca się cyfrą 2 lub wyższą wyrażoną w PLN. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zamawiający wymaga przedstawienia informacji, Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów do-tyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Brak załączenia przez wykonawcę oświadczenia lub wymienionego dokumentu finansowego zostanie uznany przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na zasadzie formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dodatkowo dokumentów o solidarnej odpowiedzialności wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby finansowe powołuje się oraz dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający załącza wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, który określa dopuszczane zakresy zmiany w umowie tj. zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian. Dopuszcza się też nieistotne zmiany w umowie oraz te, które są korzystne dla zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://warszawa.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny w Warszawie, Wydział Administracyjny, ul 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Warszawie, pokój 44 (kancelaria), ul 1 Sierpnia 21, 02-134 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7 osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)