Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w sprzęt biurowy i audiowizualny oraz instalacje niskoprądowe (LAN, AV oraz nagłośnienie) w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach

Data publikacji 2014-08-14
Data zakończenia 2014-08-22 08:30:00
Instytucja Urząd Miejski w Łapach
Miejscowość Łapy
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 272306 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323000006, 301000000, 302131006, 386521001, 323512000, 323424006, 480000008, 453143004, 453100003, 453120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości w Łapach, w sprzęt biurowy i audiowizualny oraz instalacje niskoprądowe (LAN, AV oraz nagłośnienie) w ramach projektu: Wspomaganie w rozwoju powstających i istniejących firm szansą na rozwój przedsiębiorczości w Gminie Łapy poprzez przebudowę istniejącego budynku, położonego na działce nr 1827/2 i 1827/4 w Łapach, obejmujący:
- dostawę sprzętu nagłaśniającego,
- montaż głównego punktu dystrybucyjnego LPD- 1 kpl,
- wykonanie instalacji okablowania strukturalnego,
- dobór urządzeń okablowania strukturalnego,
- wykonanie instalacji okablowania systemu AV,
- sprawdzenie poprawności działania systemu okablowania strukturalnego,
- montaż punktu dystrybucji dźwięku,
- dobór urządzeń systemu nagłośnienia,
- wykonanie instalacji okablowania systemu nagłośnienia,
- dostawę i montaż kserokopiarki- wielofunkcyjna - 1 szt.,
- dostawę komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem - 3 szt.,
- dostawę i montaż ekranu przenośnego - 1 szt.,
- dostawę i montaż tablicy interaktywnej oprogramowaniem - 1 szt.
- dostawę i montaż urządzenia do telekonferencji - telewizora - 1 szt.
- dostawę i montaż niszczarki biurowej - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 7 i 7.1 niniejszego SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miejski w Łapach
Ulica ul. gen. Wł. Sikorskiego 24
Nr domu 24
Miejscowość Łapy
Kod Pocztowy 18-100
Województwo podlaskie
Tel 085 7152251
Fax 085 7152256
Internet www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Regon 00052333000000
E-mail admin@lapy.podlasie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2014
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym 1 dostawa obejmująca dostawę i montaż sprzętu biurowego i audiowizualnego o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto oraz 1 dostawa obejmująca dostawę i montaż instalacji niskoprądowych (LAN, AV) o wartości brutto nie mniejszej niż 30 000,00 zł
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmiany umowy w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy dotyczące: - w zakresie terminu - działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty; - w zakresie wynagrodzenia - gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w związku ze zmianą przepisów o podatku od towarów i usług - o kwotę będącą różnicą pomiędzy kwotą VAT po zmianie stawki tego podatku. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. Zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.lapy.podlasie.pl; www.bip.lapy.podlasie.pl
Adres uzyskania siwz 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24
Data składania wniosków 22/08/2014
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce 18-100 Łapy, ul.Gen.Wł.Sikorskiego 24, pokój 103 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)