1) Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn.: Organizacja placu zabaw, dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych w ramach programu Przedszkole w Szkole - Gmina Jaśliska.
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ) i umową, której wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.
1.1. CZĘŚĆ I - Organizacja placu zabaw:
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Usuwanie powłoki gleby
- Roboty na placu budowy
- Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
- Wyposażenie placów zabaw
- Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
1.2. CZĘŚĆ II - Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń przedszkolnych:
- Rolety
- Sprzęt gaśniczy i bezpieczeństwa
- Gaśnice
- Materiały medyczne
- Różny sprzęt i artykuły biurowe
- Pomoce dydaktyczne
- Różny sprzęt komputerowy
- Pakiety oprogramowania edukacyjnego
- Komputery przenośne
- Urządzenia multimedialne
- Sprzęt audiowizualny
- Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
- Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
- Zabawki
- Meble przedszkolne
- Artykuły łazienkowe i kuchenne
- Aparaty do suszenia rąk
- Wyroby sanitarne
- Umywalki
- Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
- Roboty remontowe i renowacyjne
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na CZĘŚCI zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
1.4. Badanie, ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przeprowadzone odrębnie dla każdej Części.
2) Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
2.1. Dostarczone wyposażenie i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
2.2. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom/ produktom wskazanym przez zamawiającego w wyżej wskazanym opisie. Równoważność złożonej oferty oznacza, że jest ona pod względem parametrów technicznych lub jakościowych taka sama lub lepsza od rozwiązań/produktów przedstawianych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w Przedmiarach.
2.3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót i jego otoczeniu w celu oszacowania kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową.
2.4. Wymagany okres gwarancji:
a) CZĘŚĆ I - Organizacja placów zabaw na okres 36 miesięcy od dnia odbioru,
b) CZĘŚĆ II - Dostosowanie oraz wyposażenie pomieszczeń na okres 24 miesięcy od dnia odbioru,
2.5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
a) Zespół Szkół Publicznych w Jaśliskach, Jaśliska 170, 38-485 Jaśliska
2.6. Wykonawca dostarczy sprzęt i wyposażenie oraz dokona montażu wskazanych elementów zamówienia na własny koszt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego,
b) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi oraz innymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt,
d) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy,
e) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt,
f) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy,
g) prowadzenia dokumentacji fotograficznej realizacji inwestycji w formie elektronicznej (w szczególności robót zanikowych) - 1 egz. na płycie DVD;
h) uzgodnienia z Urzędem Gminy Jaśliska i odwiezienia na wskazane miejsce (w odległości do 3 km) mas ziemnych oraz innych materiałów powstałych podczas realizacji inwestycji;
i) pokrycia kosztów zasilenia budowy w niezbędne media w celu wykonania zadania w pełnym zakresie (m.in. energia elektryczna, woda);
j) zabezpieczenie frontu robót przed dostępem osób nieupoważnionych, oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy i utrzymywanie go we właściwym stanie przez cały okres trwania realizacji przedmiotu umowy;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się wykorzystać materiały potrzebne do wykonania zamówienia zgodne i dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5) Zamawiający informuje iż prace wykonywane wewnątrz budynku Zespołu Szkół Publicznych w Jaśliskach w dniach od 1.09.2014 r. do dnia 30.09.2014 r. powinny być wykonywane w godzinach od 1400 do 2100.
6) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych.
7) Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem, na które Zamawiający otrzymał dofinansowanie i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez niedotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń.
OpisCzęść I obejmuje:
- Wyposażenie placów zabaw
- Przygotowanie terenu pod budowę
- Usuwanie powłoki gleby
- Roboty na placu budowy
- Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
- Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
- Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na CZĘŚCI zawiera Załącznik nr 6 do SIWZCzęść II obejmuje:
- Różny sprzęt i artykuły biurowe
- Rolety
- Sprzęt gaśniczy i bezpieczeństwa
- Gaśnice
- Materiały medyczne
- Pomoce dydaktyczne
- Różny sprzęt komputerowy
- Pakiety oprogramowania edukacyjnego
- Komputery przenośne
- Urządzenia multimedialne
- Sprzęt audiowizualny
- Odbiorniki telewizyjne, radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
- Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
- Zabawki
- Meble przedszkolne
- Artykuły łazienkowe i kuchenne
- Aparaty do suszenia rąk
- Wyroby sanitarne
- Umywalki
- Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary
- Roboty remontowe i renowacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na CZĘŚCI zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ |