Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja III

Data publikacji 2014-08-18
Data zakończenia 2014-08-27 09:00:00
Instytucja Gminny Zespół Oświaty w Zawoi
Miejscowość Zawoja
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 177423 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391610008, 429990005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny być dopuszczone do kontaktu z dziećmi (tam gdzie taki kontakt jest uprawdopodobniony)i posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu wraz z towarem między innymi instrukcje obsługi, konserwacji. Powinny być one sporządzone w języku polskim lub, o ile rodzaj informacji na to pozwala,
w powszechnie zrozumiałej formie graficznej. Wymogu używania języka polskiego nie stosuje się do nazw własnych, znaków towarowych, nazw handlowych, oznaczeń pochodzenia towarów oraz zwyczajowo stosowanej terminologii naukowej i technicznej.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w pogrupowanych pakietach według załącznika nr 6 do SIWZ - wg zapotrzebowania dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych i z podziałem na poszczególne zadania, a także przygotować dokumenty rozliczeniowe i protokoły odbioru zachowując wskazany powyżej podział.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostaw dla umeblowania i wyposażenia oraz dla prac dostosowawczych, a 12 miesięcy dla materiałów dydaktycznych i naukowych.


A. Część 1.
1)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci .
2)modernizacja toalet dla personelu .
B. Część 2.
1)zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach .
2)zakup wyposażenia kuchni szkolnej .
3)zakup kompletu wyposażenia BHP zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi .
4)zakup i montaż rolet okiennych .
C. Cześć 3.
1)zakup mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych wraz z montażem .
2)zakup wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych .
3)zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych.
4)zabezpieczenie grzejników zabudową wraz z montażem .

Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany- z nazwy- przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.


Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie na terenie Gminy Zawoja.
Wykaz oddziałów przedszkolnych biorących udział w w/w projekcie i miejsce wykonania zamówienia:

Oddziały przedszkolne przy:
Zespół Szkół w Zawoi Centrum- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały 34-222 Zawoja 1551;
Zespół Szkół w Skawicy- Szkoła Podstawowa nr 1 -2 oddziały 34-221 Skawica 278;
Zespół Szkół Zawoja Wilczna- Szkoła Podstawowa nr 2 -2 oddziały 34-223 Zawoja 1570;
Szkoła Podstawowa nr 4 w Zawoi Przysłop -1 oddział 34-222 Zawoja 886;
Szkoła Podstawowa nr 5 w Zawoi Gołynia - 1 oddział 34-222 Zawoja 35A;

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Oświaty w Zawoi
Ulica Zawoja 1307
Nr domu 1307
Miejscowość Zawoja
Kod Pocztowy 34-222
Województwo małopolskie
Tel 033 877 54 00 w. 110
Fax 033 877 50 15
Regon 07069223600000
E-mail gzo_zawoja@man.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas D
Data zakończenia 07/10/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Umowa może zostać zmieniona w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki VAT wynikającej z przepisu prawa. b) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie mogą ulec termin realizacji Umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewodzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. Warunki dokonywania zmian: 1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, 2) zmiana musi uzyskać aprobatę obu stron, 3) zmiana musi być zgodna z SIWZ oraz ustawą, w tym w szczególności: a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców, b) zmiana musi być wprowadzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, c) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany w SIWZ.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zawoja.ug.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Zawoi 34-222 Zawoja 1307
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy w Zawoi 34-222 Zawoja 1307 Sala Narad Urzędu Gminy
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zawoja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytetu IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej; Nr projektu: WND-POKL.09.01.01-12-051/14.
Czy unieważnienie Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)