Dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-47/14

Data publikacji 2014-08-18
Data zakończenia 2014-08-27 11:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble różne,
  • Wyroby sztuczne,
  • Rękawice,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 177427 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 331925007, 184243000, 384371101, 392930002, 446183101, 337930005, 331000001, 384367100, 380000005, 331413106, 441651005, 323421003, 384371101, 391511006, 384330009, 429311002, 384360000, 384365005, 384366006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części:

Część 1: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor Performance lub równoważne.
Część 2: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Hach Lange lub równoważne.
Część 3: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma Aldrich lub równoważne.
Część 4: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Biocorp lub równoważne.
Część 5:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (pytki Petriego, naczynka wagowe, probówki).
Część 6:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (rękawiczki, końcówki do pipet, statywy, cylindry, zlewki).
Część 7:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (septy do GC).
Część 8:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (korki, kapsle).
Część 9:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kuwety poliwęglanowe).
Część 10: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne).
Część 11: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (szkiełka mikroskopowe).
Część 12: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody).
Część 13:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tulejki redukcyjne do termocyklera, kuweta kwarcowa).
Część 14:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki, kolby, cylindry i in.).
Część 15:Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, zlewki, kolby i in.).
Część 16: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (filtry, złącza, strzykawki, rękawiczki, wężyki i in.)
Część 17: Dostawa Eudiometru.
Część 18: Dostawa statywu laboratoryjnego.
Część 19: Dostawa spektrofotometru.
Część 20: Dostawa wirówki laboratoryjnej z doposażeniem.
Część 21: Dostawa naczyń reakcyjnych wraz z ramą do systemów do mineralizacji na podczerwień.
Część 22: Dostawa wytrząsarki laboratoryjnej typu Vortex.
Część 23: Dostawa mieszadła magnetycznego z doposażeniem.
Część 24: Dostawa homogenizatora ostrzowego z głowicą ze stali nierdzewnej oraz dodatkowym wyposażeniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2Y do SIWZ.

Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.1 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.
1.2 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku.
1.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta.
1.4 Odczynniki, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta.
1.5 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania.
1.6 Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktów w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego.
1.7 Na dostarczony w zakresie przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres:
minimum:12miesięcy w zakresie części: 11, 12, 14, 15, 16,
minimum: 24 miesięcy w zakresie części: 13, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24.
1.8 Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
1.9 W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1.7 Wykonawca:
przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia,
usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie umowy, we własnym zakresie,
podejmie naprawę przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy.
1.10 Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego.
1.11 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem.
1.12 W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca.
1.13 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
1.14 Postanowienia pkt. 1.7 - 1.13 nie dotyczą części 1 - 10.

Zamówienia częściowe:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Podział na oferty częściowe został określony w rozdziale IV SIWZ.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy.

Opis

Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor Performance lub równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZDostawa odczynników chemicznych według katalogu Hach Lange lub równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2B do SIWZDostawa odczynników chemicznych według katalogu Sigma Aldrich lub równoważne:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2C do SIWZDostawa odczynników chemicznych według katalogu Biocorp lub równoważne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2D do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (pytki Petriego, naczynka wagowe, probówki).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2E do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (rękawiczki, końcówki do pipet, statywy, cylindry, zlewki).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2F do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (septy do GC).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2G do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (korki, kapsle).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2H do SIWZ.Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kuwety poliwęglanowe).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2I do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2J do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (szkiełka mikroskopowe).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2K do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2L do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tulejki redukcyjne do termocyklera, kuweta kwarcowa).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2Ł do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki, kolby, cylindry i in.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2M do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, zlewki, kolby i in.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2N do SIWZDostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (filtry, złącza, strzykawki, rękawiczki, wężyki i in.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2O do SIWZDostawa Eudiometru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2P do SIWZDostawa statywu laboratoryjnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2R do SIWZDostawa spektrofotometru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2S do SIWZDostawa wirówki laboratoryjnej z doposażeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2T do SIWZDostawa naczyń reakcyjnych wraz z ramą do systemów do mineralizacji na podczerwień.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2U do SIWZDostawa wytrząsarki laboratoryjnej typu Vortex.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2W do SIWZDostawa mieszadła magnetycznego z doposażeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2X do SIWZDostawa homogenizatora ostrzowego z głowicą ze stali nierdzewnej oraz dodatkowym wyposażeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2Y do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Ulica ul. Doświadczalna 4
Nr domu 4
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-290
Województwo lubelskie
Tel 081 7445061 w. 110
Fax 081 7445067
Internet www.ipan.lublin.pl
Regon 00032638000000
E-mail ebronisz@ipan.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Rodzaj zam inny instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 24
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie Wykonawcy
Wiedza Oświadczenie Wykonawcy
Potencjał Oświadczenie Wykonawcy
Zdolne Oświadczenie Wykonawcy
Sytuacja Oświadczenie Wykonawcy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 6. Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2A - 2Y do SIWZ) odpowiednio dla każdej części, na którą składana jest oferta. 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 1.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 1.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 1.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 1.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 1.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 1.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 1.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 1.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 1.9 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ipan.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)