Wykonanie i dostawa wyposażenia do obiektów Zespołu Żłobków m.st. Warszawy

Data publikacji 2014-08-18
Data zakończenia 2014-08-26 10:00:00
Instytucja Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274302 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 195200007, 392200000, 391621006, 375200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa wyposażenia do obiektów Zespołu Żłobków m.st. Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacjach cenowych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ, właściwych dla danej części zamówienia (odrębne dokumenty).
CPV:
39100000-3 Meble
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
39220000-0 Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39162100-6 Pomoce dydaktyczne
37520000-9 Zabawki

Opis

Część nr 1) Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja Żłobka nr 6 przy ul. Bonifacego 72Część nr 2) Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i pozostałego do lokali, w których opiekę będzie sprawować dzienny opiekunCzęść nr 3) Dostawa urządzeń gastronomicznych oraz sprzętu kuchennego w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja Żłobka nr 6 przy ul. Bonifacego 72Część nr 4) Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja Żłobka nr 6 przy ul. Bonifacego 72Część nr 5) Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja Żłobka nr 29 przy ul. Nike 6Część nr 6) Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek do lokali, w których opiekę będzie sprawować dzienny opiekun

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Ulica ul. Belgijska 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-511
Województwo mazowieckie
Tel 022 5652355, 5652350
Fax 022 8450714
Internet www.zlobki.waw.pl
Regon 01571911300000
E-mail zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: 1) w przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia: związane z wykonaniem i montażem wyposażenia meblowego (tzw. wykonanie mebli pod wymiar) o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 20.000,00 zł. z podatkiem VAT, 2) w przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia: związane z wykonaniem i montażem wyposażenia meblowego (tzw. wykonanie mebli pod wymiar) o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 50.000,00 zł. z podatkiem VAT 3) w przypadku składania oferty na część nr 3 zamówienia: związane z dostawą wyposażenia gastronomicznego lub kuchennego o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 30.000,00 zł. z podatkiem VAT, 4) w przypadku składania oferty na część nr 4 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 10.000,00 zł. z podatkiem VAT, 5) w przypadku składania oferty na część nr 5 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 20.000,00 zł. z podatkiem VAT, 6) w przypadku składania oferty na część nr 6 zamówienia: związane z dostawą pomocy dydaktycznych lub zabawek o łącznej wartości obu zamówień co najmniej 15.000,00 zł. z podatkiem VAT. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia - Wykonawca ten powinien wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdej z części.
Potencjał Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1 W przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 2, 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 21, 22, 29. 2 W przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 1, 6, 7, 8, 9, 11, 12, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 25, 26, 27, 28, 29, 30. 3 W przypadku składania oferty na część nr 1 zamówienia do oferty należy dołączyć certyfikat zgodności z Polską Normą oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 14, 15. 4 W przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia do oferty należy dołączyć certyfikat klub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej: 2,3. 5 W przypadku składania oferty na część nr 2 zamówienia do oferty należy dołączyć do poz. 43 certyfikat zgodności z Polską Normą oraz certyfikat na znak bezpieczeństwa.
Inne dokumenty 1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A lub 5B lub 5C lub 5D lub 5E lub 5F do SIWZ, odpowiednio na część, na którą składana jest oferta. 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach: a) zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 29 przy ul. Nike 6, b) zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 6 przy ul. Bonifacego 72, c) adaptacji lokali na potrzeby usług świadczonych przez dziennych opiekunów, skutkującej koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji robót budowlanych w poszczególnych obiektach lub lokalach (powodujących konieczność wydłużenia terminu realizacji zamówienia) - powodujących niemożliwość dostawy lub montażu lub instalacji przedmiotu zamówienia w danym obiekcie lub lokalu, 2) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zlobki.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
Data składania wniosków 26/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce sekretariat, II piętro, Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)