Dostawa wyposażenia warsztatowego dla baz stacjonarnych

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-28 09:00:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4228
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble różne,
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 177759 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391512007, 391413005, 426520001, 445129403, 317000003, 445120002, 438000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego dla baz stacjonarnych w ramach 6 zadań, w tym: zadanie nr 1 - stoły i szafy warsztatowe;
zadanie nr 2 - system wizyjny; zadanie nr 3 - mierniki, oscyloskopy, zasilacze, zestawy do pomiarów, zestawy endoskopu; zadanie nr 4 - wiertarko-wkrętarki, zestawy do wkrętarki, stacje lutownicze, pistolety do klejenia, wózki narzędziowe; zadanie nr 5 - komora cieplna; zadanie nr 6 - myjka ultradźwiękowa;

Opis

Stół warsztatowy dla elektron8ika z matą ESD i panelem, oraz 1 szafka z 5 szufladami - sztuk 2, szafa warsztatowa na pojemniki z półkami ok. 150 szt. różnej wielkości - 2 sztuki, szafa warsztatowa na same pojemniki ok. 180 szt. różnej wielkości - 2 sztukiSystem wizyjny typu WISION MANTIS ELITE - 1 kpl.Miernik przepływu powietrza typu AirMeter FLUKE 975V - 2 sztuki, cyfrowy oscyloskop typu ScopeMeter FLUKE 123-001 - 2 kpl., zasilacz laboratoryjny typu TSX 3510 - 2 sztuki, zestaw do pomiarów przemysłowych typu FLUKE 87V/1410 COMBO-KIT - 2 kpl., zestaw endoskopu - 2 kpl.Wiertarko-wkrętarka akumulatorowa - 2 sztuki, zestaw 5-star BIT do wkrętarki - 2 kpl., stacja lutownicza 3w1 HotAir- 2 kpl., pistolet do klejenia na gorąco - 2 sztuki, wózek narzędziowy z narzędziami - 1 kpl.Komora cieplna - 1 kpl.Myjka ultradźwiękowa - 1 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4228
Ulica ul. Montelupich 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 12 455 75 53
Fax 12 455 75 53
Internet www.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
E-mail jw4228przetargi@gmail.com
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2014
Wadium W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony druk OFERTA. 2. Wypełniony(e) formularz (e) cenowy (e). 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby (osób) podpisującej (cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. Wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustaw, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres , w którym z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; 3) przedłużenia terminu wykonania umowy - o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dla celów niniejszej umowy przyjmuje się, że momentem rozpoczęcia postępowania odwoławczego jest dzień doręczenia Zamawiającemu odwołania; 4) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych ( np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 5) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia - w każdym czasie za jego zgodą; 6) innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy. 7) zmiany przedmiotu umowy, na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową i wartości umowy; 8) zmian wyrobów - gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawarcia umowy w terminie krótszym niż 30 dni przed ostatecznym terminem jej realizacji, w taki sposób, żeby Wykonawcy zapewnić 30 dni na jej realizację licząc od daty podpisania umowy 2. Zamawiający może, wedle własnego uznania na prośbę Wykonawcy wyrazić zgodę na przedłużenie terminu realizacji umowy, o okres nie dłuższy niż 7 dni. Za okres tak przedłużonego terminu dostawy nie nalicza się kar umownych. Przedłużenie terminu z przyczyn, o których mowa w niniejszym ustępie, jest dopuszczalne w całym okresie obowiązywania umowy tylko raz. 3. Zamawiający może w porozumieniu z Wykonawcą dokonać zmiany § 10 ust. 3 umowy, poprzez jego wykreślenie, bądź zmianę terminu odstąpienia na nie dłuższy niż 16.12.2014 roku, gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych, bądź będzie niezbędne do przedłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie. 4. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.3rblog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28, pok. 24 - Sekcja Zamówień Publicznych.
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Jednostka Wojskowa 4228, 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, bud. 28 - kancelaria jawna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)