Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-516
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
Fax |
41 3445265, 3445723
|
Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
Regon |
29101900500000
|
E-mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę:
a) I część zamówienia - 2 500,00 złotych (słownie złotych: Dwa tysiące pięćset złotych 00/100);
b) II część zamówienia - 5 500,00 złotych (słownie złotych: Pięć tysięcy pięćset złotych 00/100);
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
- Nazwa banku i nr konta zamawiającego:
Getin Noble Bank S.A. 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
- Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
- Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony, na zakup, dostawę, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni dydaktycznych i laboratoriów w 3 szkołach ponadgimnazjalnych z województwa świętokrzyskiego, uczestniczących w projekcie pn. PWP Mój nowy zawód w zielonej gospodarce - część .. zamówienia.
Wadium na dwie części zamówienia można wnieść jednym przelewem w kwocie łącznej sumy kwot wyznaczonych dla poszczególnych części zamówienia.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium
w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 147, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt. 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (pkt. 13 niniejszego rozdziału).
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy - jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w
warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu
będzie dokonana według zasady spełnia/ nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w
postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
a) I część zamówienia:
- dla urządzeń zaoferowanych w Formularzu cenowym w poz. 1 (dotyczy każdego wymienionego elementu zestawu), 2, 3 i 4 - dokumentacji/ specyfikacji technicznej udostępnionej przez producentów zaoferowanych przez wykonawcę w/w urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych, kopie kart katalogowych itp.), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
- Wydruki testów dot. wydajności procesora zaoferowanego w poz. 1 Formularza cenowego. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
b) II część zamówienia - dla produktów zaoferowanych w poz. 5, 7, 8, 9, 10, 13, 18, 32, 33, 34, 37 i 38 Formularza cenowego dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producentów zaoferowanych przez wykonawcę w/w urządzeń (np. wydruki ze stron internetowych, kopie kart katalogowych itp.), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę.
UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja sprzętu udostępniona przez producenta, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich danych pozwalających na weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie dodatkowego oświadczenia
o spełnieniu danego wymagania podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne, jest zobowiązany dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązanie równoważne spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy wg wzoru określonego w Dodatku nr 2A i/lub 2B, gdzie wykonawca oblicza cenę oferty oraz który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, nazwę, symbol zaoferowanego przedmiotu zamówienia, w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. W oznaczonych pozycjach wykonawca zobowiązany jest do określenia okresu gwarancji dla zaoferowanych urządzeń.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (rozdział VIII, pkt. 2 lit. b - e SIWZ) - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie przez wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości. Oryginał dokumentu może zostać dołączony do oferty lub może zostać złożony w siedzibie zamawiającego, pok. 147, w oddzielnej kopercie, opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w rozdziale X pkt. 3 niniejszej SIWZ z dopiskiem WADIUM przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiana umowy w każdej części zamówienia może nastąpić, gdy po jej zawarciu, produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji,
a zaproponowany przez Wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze parametry techniczne niż ten zaoferowany w ofercie, w zakresie wymaganym w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla zamawiającego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie Zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora o wycofaniu produktu z rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. Zmiana produktu nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację.
2. Zmiana umowy w każdej części zamówienia może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron Umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których strony Umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie
z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji Przedmiotu Umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania Umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344, III piętro
|
Data składania wniosków |
27/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa
Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 147 (Kancelaria Ogólna, I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach ponadnarodowego projektu partnerskiego pn. PWP Mój nowy zawód w zielonej gospodarce współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|