Świadczenie usług informatycznych

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-29 13:00:00
Instytucja Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178141 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005, 725110000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
Ulica ul. Spartańska 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-637
Województwo mazowieckie
Tel 22 8449406
Internet www.instytutreumatologii.pl
Regon 00028856700000
E-mail dzial.zamowien@ir.ids.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka badawcza
Rodzaj zam inny Jednostka badawcza
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert do godz. 13:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. 19 1060 0076 0000 3310 0015 6935; b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.gwarancjach bankowych; d.gwarancjach ubezpieczeniowych; e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z póź. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: a.oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; b.kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 uPzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b:zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się rzetelnością w wykonywaniu zamówień i posiadaniem wiedzy i doświadczenia wyrażającego się w wykonaniu i prawidłowym ukończeniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług w tym jednej o wartości min. 500.000,00 zł. brutto, i dwóch o wartości min. 250.000,00 zł. brutto każda, w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna usługę za podobną do zakresu opisanego w SIWZ jeżeli każda spełni łącznie następujące kryteria: a) Minimum 250 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy ERP i HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. b) Systemy HIS i ERP obejmują co najmniej następujące moduły funkcjonalne: Ruch Chorych, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Blok Operacyjny, Diagnostyka Zlecenia, Finanse i Księgowość, Kadry i Płace, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. c) Minimum 250 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia. d) Minimum 4 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia. e) Minimum 400 użytkowników systemów klasy ERP, HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. f) Minimalna ilość pracowników Wykonawcy świadcząca usługi na terenie Zamawiającego - co najmniej 3 osoby. g) Minimalny okres świadczenia usługi: 18 miesięcy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Min. jedną osobą pełniącą rolę kierownika projektu spełniającą następujące wymagania: a) wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne; b) posiadającą wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania projektami; c) posiadającą doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych w co najmniej 3 projektach informatycznych o wartości minimum 1 000 000 zł brutto - rola w projekcie członek Komitetu Sterującego lub Kierownik Projektu. 2. Min. trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje, w tym i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji typu: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. 3. Min. trzema osobami posiadającymi właściwe kwalifikacje i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu Ruch Chorych, Poradnia/Przychodnia, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Zlecenia. Dodatkowo osoby te muszą również posiadać doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników z oprogramowania wspierającego realizacje eUsług, typu eRejestracja, portal informacji medycznej. 4. Min. dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie konfiguracji i administrowania relacyjnymi bazami danych, potwierdzonymi odpowiednimi certyfikatami. 5. Min. dwoma osobami posiadającymi wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania serwerami, potwierdzonymi odpowiednimi certyfikatami. 6. Min. jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie administrowania środowiskiem wirtualnym. 7. Min. jedną osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1.Formularz oferty; 2.Dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w pkt 7.2.2. SIWZ, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 3.Dotyczy podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.3.1. - 7.3.4. SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; wystawionym w terminach, o których mowa odpowiednio w pkt 7.3.1. - 7.3.4.SIWZ; Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10-11 uPzp, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji umowy lub realizacji poszczególnych czynności wynikających z umowy, w przypadku, gdy zmiana leży w interesie Zamawiającego lub jest uzasadniona jego potrzebami, 2) zmiana sposobu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub uzasadniona jego potrzebami.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.instytutreumatologii.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Reumatologii w Warszawie ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych i Kontraktowania Świadczeń Medycznych
Data składania wniosków 29/08/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Instytut Reumatologii w Warszawie ul. Spartańska 1, 02-637 Warszawa, budynek nr 4, pokój: Dział Zamówień Publicznych i Kontraktowania Świadczeń Medycznych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)