Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła=Nowoczesna szkoła- nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13.

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-29 15:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Augustowie
Miejscowość Bielsk Podlaski
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274406 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 323220006, 386521001, 487000005, 301214007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, multimedialnego, wyposażenia pracowni komputerowej, drukarki, pomocy dydaktycznych i oprogramowania dla Zespołu Szkół w Augustowie w ramach realizacji projektu Wiejska szkoła = Nowoczesna szkoła - nr projektu WND-POKL.09.01.02-20-948/13.

2.Zamówienie dokonywane będzie w podziale na części:

I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego wraz z oprogramowaniem oraz montażem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający parametry techniczne sprzętu objętego zamówieniem w części I oraz niezbędnego oprogramowania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ .
Szczegółowe wymagania do montażu tablicy interaktywnej:
- Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych.
- Miejsce instalacji wskaże Zamawiający.
- Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy.
- Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie.

Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia z obsługi tablicy dla minimum 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 2 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole.

II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę i montaż wyposażenia pracowni komputerowej 22 +1 stanowiskowa w sprzęt elektroniczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do instalacji, integracji, uruchomienia oraz szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę.
Szczegółowe wymagania:
- Wszelkiego rodzaju przewody należy poprowadzić w listwach instalacyjnych.
- Miejsce instalacji wskaże Zamawiający.
- Po zakończeniu montażu i instalacji wykonawca przeprowadzi prezentację gotowości tablicy do pracy.
- Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne okablowanie
Ponadto Wykonawca zapewni szkolenia warsztatowe z obsługi pracowni komputerowej.
Szkoleniem należy objąć co najmniej 2 pracowników wskazanych przez dyrektora szkoły. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w czasie godzin pracy szkoły, przed terminem podpisania protokołu końcowego. Szkolenie musi trwać co najmniej 4 godziny zegarowe i winno być przeprowadzone na zainstalowanym sprzęcie w szkole.

III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę kolorowej drukarki laserowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
Po zamontowaniu i uruchomieniu drukarki, wykonawca zapewni szkolenie instruktażowe z obsługi tej drukarki, wskazanym przez Zamawiającego min. 2 pracownikom. Wykonawca udzieli minimum 24-miesięcznej gwarancji na kserokopiarkę będącą przedmiotem zamówienia, obejmującej serwis gwarancyjny, który obejmuje:
a) przeglądy gwarancyjne zgodnie z zaleceniami producenta, w tym wymianę części eksploatacyjnych,
b) wszystkie wykryte podczas eksploatacji sprzętu i oprogramowania usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania.
c) wymianę części eksploatacyjnych poza przeglądami gwarancyjnymi,
Pozostałe warunki gwarancji jak opisane poniżej w pkt 10, powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania w okresie gwarancji -jeżeli tak stanowi gwarancja producencka.

IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje dostawę programu (8 licencji) do tworzenia grafiki komputerowej, dopuszcza się licencję zbiorową na 8 stanowisk, która będzie wykorzystywana w edukacji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zawiera załącznik nr 4 do SIWZ

V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje program online wspierający naukę matematyki w czwartej i szóstej klasie szkoły podstawowej - (dwa pakiety szkolne do 30 czerwca 2015 )
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.
4.Miejscem dostaw dla każdej z części będzie siedziba Zamawiającego tj. Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski.
5.Jeżeli opis zawarty w załącznikach od nr 1 do nr 5 SIWZ nie stanowi inaczej podane parametry/wymagania należy traktować jako minimalne. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub wskazane pochodzenie, nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne i jakościowe zaoferowanego sprzętu nie mogą być gorsze niż parametry wskazane przez Zamawiającego. Do oferty równoważnej należy dołączyć deklaracje, certyfikaty, specyfikację techniczną oraz informacje o produkcie w formie opisu lub ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie dane potwierdzające, że oferowany sprzęt i oprogramowanie spełnia wszystkie wymogi określone w SIWZ. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek udokumentowania spełniania niniejszych warunków.
6.Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia w każdej z części, musi być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Sprzęt komputerowy, wyposażenie (panel i jednostka centralna) pracowni językowej, tablica interaktywna, projektor muszą spełniać następujące wymagania:
1) posiadać deklaracje zgodności CE,
2) posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu
3) komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0. posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim lub przetłumaczone z oryginału w innym języku, na język polski
7.W przypadku, gdy w urządzeniach komputerowych będących przedmiotem dostawy zainstalowano oprogramowanie, należy do każdego z tych urządzeń dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem oraz stosowny certyfikat/licencję.
8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność, za jakość wykonanych dostaw oraz zastosowanych podzespołów.
9.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony i zamontowany sprzęt będący przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia.
10.Ogólne warunki gwarancji :
1) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji.
2) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w miejscu użytkowania.
3) Czas reakcji serwisu (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu): do 48 godzin od poniedziałku do piątku (liczony od czasu powiadomienia Wykonawcy),
4) Czas realizacji naprawy: do 10 dni roboczych (liczony od daty zgłoszenia do Wykonawcy).
5) W przypadku konieczności oddania sprzętu do serwisu lub gdy naprawa sprzętu jest dłuższa niż 10 dni robocze Dostawca jest zobowiązany wypożyczyć sprzęt zapasowy (o parametrach, co najmniej równorzędnych) umożliwiający pracę w czasie naprawy gwarancyjnej. Sprzęt zapasowy powinien być dostarczony następnego dnia roboczego po dniu, w którym nastąpiło zgłoszenie.
11.Wykonawca, może wykonywać niniejsze zamówienie przy udziale podwykonawców. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne.

12.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół w Augustowie
Ulica Augustowo 30
Nr domu 30
Miejscowość Bielsk Podlaski
Kod Pocztowy 17-100
Województwo podlaskie
Tel 0-85 731 10 97
Fax 0-85 731 10 97
Internet www.zsaug.manifo.com
Regon 05213215500000
E-mail zsaugustow@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Zespół Szkół w Augustowie
Rodzaj zam inny Zespół Szkół w Augustowie
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Nie dotyczy
Potencjał Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy wg załącznika Nr 6 do SIWZ 2. Wykaz dokumentów jakie wykonawca winien przedłożyć, potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: - dla wszystkich oferowanych urządzeń: 1) specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń komputerowych i multimedialnych 2) deklarację zgodności CE, 3) dokument potwierdzający, że sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001, - ponadto dla komputera przenośnego: 1) deklaracje producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 5.0. oraz wynik testu PassMark CPU Mark w postaci wydruku z programu potwierdzający spełnienie wymagań określonych w SIWZ dla procesora, 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale X pkt 2 ppkt 2 i pkt. 3 ppkt.1 SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale X pkt 1 ppkt 1SIWZ oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania określone w rozdziale X pkt 2 ppkt 1) SIWZ składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4. Zgodnie z art. 26 ust 2b) i 2c) ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 5. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, nieaktualne przepisy prawne itp.), a także w przypadkach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron, lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec; 2) zmiany wynagrodzenia ryczałtowego brutto w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT, wyłącznie w wysokości wynikającej z tej zmiany 3) przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń objętych umową zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy. 4) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy.
Adres strony internetowej siwz www.zsaug.manifo.com
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski
Data składania wniosków 29/08/2014
Godzina składania wniosków 15:00
Miejsce Zespół Szkół w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium A
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)