Świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.: Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-28 10:00:00
Instytucja Gmina Bądkowo
Miejscowość Bądkowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 274810 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 800000004, 391621006, 635110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na przygotowaniu i realizacji zajęć pozalekcyjnych, wyjazdów edukacyjnych oraz dostawy materiałów dydaktycznych wspierających wyrównanie szans edukacyjnych i podniesienie jakości kształcenia 105 uczniów Gimnazjum w Bądkowie, poprzez wprowadzenie programu rozwojowego w ramach realizacji projektu pn.:Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy wykaz pomocy edukacyjnych, wykaz zajęć oraz wyjazdów edukacyjnych zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa materiałów edukacyjnych: Zamówienie obejmuje dostawę sprzętu i pomocy dydaktycznych do szkoły gimnazjalnej w gminie Bądkowo, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Dostawa zostanie zrealizowana w przeciągu 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Potwierdzenie dostawy nastąpi poprzez podpisanie protokołu odbioru przez uprawnionego pracownika. Pomoce edukacyjne przeznaczone będą dla uczniów ze szkoły gimnazjalnej do prowadzenia zajęć edukacyjnych, powinny zatem posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami. Wskazany przez zamawiającego opis przedmiotu zamówienia stanowi informację uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Wykonawca na podstawie poniższego opisu przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do zaoferowania pomocy edukacyjnych poprzez precyzyjne określenie nazwy asortymentu, wydawnictwa (producenta) oraz wskazanie numeru katalogowego i ceny. Powyższe dane wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszej SIWZ. Realizacja zajęć pozalekcyjnych:
Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w podanym wymiarze godzin zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w roku szkolnym 2014/2015, max. 2h tygodniowo. Zajęcia będą realizowane na terenie szkoły objętej projektem, Zamawiający zapewni sale dydaktyczne do realizacji zajęć.
Wykonawca w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy sporządzi i dostarczy Zamawiającemu Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć w szkole, zawierający co najmniej: terminy realizacji zajęć (dni, godziny), nauczyciela prowadzącego, wykaz uczestników w grupie. Harmonogram musi uwzględniać plan pracy szkoły, tj. plan zajęć uczniów, dostępność sal, harmonogram odwozów, oraz każdorazowo wymaga zatwierdzenie przez dyrektora szkoły. Wykonawca będzie miał obowiązek:1)W ramach zajęć dodatkowych i kompetencji kluczowych: przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin , systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć (na początku i na końcu realizowanych zajęć), udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, 2)W ramach zajęć ścieżek zajęć edukacyjnych:
przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), przeprowadzenie zajęć przedmiotowych zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, organizacja spotkania z przedstawicielem lokalnego biznesu (zapewnienie materiałów szkoleniowych), organizacja spotkania z historykiem z Kujawsko-Pomorskiego Stowarzyszenia Kulturalnego (zapewnienie materiałów szkoleniowych), prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin,
systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia), prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia), przeprowadzenia testów postaw przedsiębiorczych (na początku i na końcu realizowanych zajęć),przeprowadzenia ankiet sprawdzających wiedzę uczestników zajęć (na początku i na końcu realizowanych zajęć), udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, 3)W ramach doradztwa edukacyjno-zawodowego: przeprowadzenie grupowych zajęć warsztatów z doradcą edukacyjno-zawodowym zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, przeprowadzenia indywidualnych zajęć spotkań z doradcą edukacyjno-zawodowym zgodnie z przedstawionym programem oraz harmonogramem zajęć, przygotowanie programu realizowanych zajęć w formie pisemnej, dostosowanego do potrzeb i możliwości uczniów (program winien zawierać m.in.: cel ogólny i szczegółowe, treści nauczania, procedury osiągania celów (metody, formy, środki dydaktyczne) przewidywane osiągnięcia, sposób ewaluacji efektów realizacji zajęć), prowadzenia miesięcznego rejestru zrealizowanych godzin, systematyczne prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zajęć (dziennik zajęć jednolite na wszystkie zajęcia),
prowadzenia imiennych list obecności (jednolite na wszystkie zajęcia),
przygotowania indywidualnych scenariuszy edukacyjno-zawodowych dla każdego uczestnika, udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją zajęć, w szczególności dziennika zajęć, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje do prowadzenia zajęć z poszczególnych zakresów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczyciel.
W związku z faktem realizacji zajęć z zakresu doradztwa zawodowego Wykonawca będzie zobowiązany posiadać wpis do Rejestru Podmiotów Prowadzących Agencje Zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby podmiotu ubiegającego się o wpis - zgodnie z art. 18 i n. ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2008, Nr 69, poz. 415 z późn. zm.).
Realizacja wyjazdów edukacyjnych: Wycieczki będą realizowane zgodnie z harmonogramem wyjazdów ustalonym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do: organizacji grup wyjeżdżających na wycieczki edukacyjne, zapewnienia do każdego wyjazdu kierownika wyjazdu, który odpowiada za koordynację całego przedsięwzięcia, zapewnienie opieki uczniom podczas wyjazdów edukacyjnych, systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zajęć (karty wycieczki, dzienniki wyjazdów) według wzorów dostarczonych przez Zamawiającego, zapewnienia transportu autokarowego; autokary powinny być czyste i sprawne technicznie.
a. w przypadku, gdy podstawiony przez Wykonawcę autokar nie zostanie dopuszczony do jazdy, z uwagi na zły stan techniczny (kontrola ruchu drogowego przed wyjazdem), Wykonawca w czasie 1 godziny od planowanego wyjazdu podstawi inny sprawny technicznie autokar. b. w przypadku awarii autokaru na trasie, Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia usterki lub do podstawienia autokaru sprawnego technicznie w ciągu 2 godzin od ujawnienia awarii. c. W przypadku niemożliwości wykonania obowiązku wynikającego z ppkt. a i b na czas usuwania awarii, Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom wycieczki wyżywienia, gdy zajdzie taka potrzeba, zapewnienia posiłków zgodnie z opisem (załącznik nr 3), zapewnienia biletów wstępu do miejsc objętych planem wycieczki, ubezpieczenia uczestników w zakresie NNW, w przypadku zaistnienia w trakcie wycieczki okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć i były niezależne od niego, co skutkowałoby, iż nie da się zrealizować jakiegoś z punktów programu, Wykonawca będzie zobowiązany do organizacji imprezy/świadczenia zastępczego o ekwiwalentnej wartości, udostępnianie dyrektorowi szkoły oraz kierownikowi projektu na żądanie, prowadzonej dokumentacji związanej z realizacją przedmiot zamówienia, w szczególności karty wycieczki, dziennika wyjazdów, informowanie o stanie realizacji przedmiotu zamówienia na wniosek Zamawiającego, kierownika projektu, Instytucji Pośredniczącej i innych osób uprawnionych do nadzoru. Ponadto Wykonawca ustali z dyrektorem szkoły termin wyjazdu edukacyjnego na 1 miesiąc przed jego realizacją. Przekazanie imiennej listy uczestników wyjazdu nastąpi na 7 dni przed terminem jego rozpoczęcia. Wykonawca na 3 dni robocze przed rozpoczęciem wyjazdu edukacyjnego przedstawi Dyrektorowi szkoły do zatwierdzenia kartę wycieczek.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Bądkowo
Ulica ul. Włocławska 82
Nr domu 82
Miejscowość Bądkowo
Kod Pocztowy 87-704
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 54 272 41 00
Fax 54 272 40 54
Regon 91086642000000
E-mail podatki.badkowo@wp.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2015
Wadium 1.Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wadium winno zostać wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w KBS Aleksandrów Kujawski O/Bądkowo o numerze: 11 9537 0000 0020 0107 2000 0014 z dopiskiem: wadium na świadczenie usług edukacyjnych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnianie warunku jeżeli wykaże, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 3 projekty obejmujące usługi edukacyjne wraz z dostawą materiałów edukacyjnych dla szkół o wartości minimum 100000,00 złotych każdy. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnianie warunku jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na każdy zakres zajęć dydaktycznych wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówieniu posiadającą kwalifikacje do prowadzenia zajęć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli, oraz co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z doradztwa zawodowego lub w przypadku ukończenia innego kierunku studiów wyższych ukończenia studiów podyplomowych z zakresu doradztwa zawodowego. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełniania tego warunku zostanie określona według formuły spełnia/nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy poprzez zmianę wskazanych w ofercie materiałów dydaktycznych w sytuacji niedostępności ich na rynku (np. zaprzestanie publikacji, wydawania, wycofanie ze sprzedaży itp.). Powyższa zmiana dopuszczalna jest w przypadku zagwarantowania towaru równoważnego i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. Wszelkie zmiany (istotne i nieistotne) niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Ilość szkół, w których wykonawca prowadził zajęcia edukacyjne
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.badkowo.gmina.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 6)
Data składania wniosków 28/08/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Gminy w Bądkowie ul. Włocławska 82 87-704 Bądkowo (pokój nr 8)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Programy rozwojowe szansą dla Gimnazjalistów z Gminy Bądkowo współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)