Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Adaptowanej Aktywności Fizycznej i Sportu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-27 09:30:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275572 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Adaptowanej Aktywności Fizycznej i Sportu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 pakiety:
Pakiet nr 1 - meble biurowe
Pakiet nr 2 - krzesła
Pakiet nr 3 - meble metalowe

Opis

Biurko 1400x700x750 szt. 1
Biurko-przystawka 1200x500x650 szt. 1
Kontenerek szt. 1
Fotel gabinetowy szt. 1
Stół konferencyjny 1200x800x750 szt. 1
Szafa biurowa przeszklona 800x400x1800 szt. 2
Krzesło drewniane szt. 4
Biurko 1400x700x750 szt. 1
Biurko-przystawka 1200x500x650 szt. 1
Kontenerek szt. 12
Stolik kwadratowy 800x800x750 szt. 5
Szafa biurowa dwudrzwiowa 800x400x2000 szt. 9
Szafa biurowa dwudrzwiowa niska 800x400x800 szt. 1
Szafa ubraniowa 800x600x2000 szt. 1
Szafka pod zlewozmywak 1000x600x850 szt. 3
Szafka kuchenna wisząca 800x400x600 szt. 5
Biurko 1200x700x750 szt. 13
Stolik pod drukarkę 800x800x750 szt. 3
Szafka kuchenna stojąca 800x600x850 szt. 3
Szafka kuchenna stojąca 600x600x850 szt. 1
Nadstwaka na szafę 800x400x600 szt. 2
Szafka kuchenna wisząca 1000x400x600 szt. 1
szafa biurowa zamykana typ B (800x500x200) szt. 38Krzesło obrotowe szt. 15
Krzesło tapicerowane typ 1 szt. 14
Krzesło tapicerowane typ 2 szt. 7
Krzesło tapicerowane typ 3 szt. 52
Ławka tapicerowana 4 osobowa szt. 8Szafy ubraniowe metalowe 600x490x1800 szt. 14
Regał magazynowy 900x400x1800 szt. 12
Szafa ubraniowa metalowa typu L szt. 24
Szafa metalowa 10 skrytkowa szt. 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica ul. Poniatowskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Województwo śląskie
Tel 032 2083547
Fax 032 2083568
Internet www.sum.edu.pl
E-mail dzp@sum.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Dla pakietu nr 1: 720 PLN Dla pakietu nr 2: 745 PLN Dla pakietu nr 3: 540 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275./. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na konto Zamawiającego. Środki pieniężne należy wpłacić na następujące konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: Wadium - dostawa mebli biurowych, Nr postępowania: RZP/PN/105/14 W przypadku pozostałych form, wadium należy wnieść w siedzibie Zamawiającego lub dokonać cesji praw na jego rachunek. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, dokument stwierdzający spełnienie warunku jego wniesienia nie może być sporządzony później niż do dnia otwarcia ofert, a okres jego ważności nie może być krótszy niż okres związania ofertą tj. 30 dni od dnia otwarcia ofert. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty oraz dostarczyć kserokopię do Działu Zamówień Publicznych do dnia otwarcia oferty tj. 27.08.2014r. do godz. 09.30 Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania dowodu dokonanej wpłaty wadium faxem na numer: 32 / 20 83 568. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu jego oryginał należy złożyć do Działu Zamówień Publicznych do dnia otwarcia ofert tj. 27.08.2014r. do godz. 09.30 Kserokopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/ należy dołączyć do oferty przetargowej. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci, zatrzyma lub zażąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/ dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. /siłę wyższą/, np. pożar, zalanie itp. wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta/ Wykonawcę aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego /osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia/ ze względów losowych, zdrowotnych lub innych zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice Dział Zamówień Publicznych - IV piętro, pokój nr 411
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice Kancelaria - parter, pokój nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)