Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. (Sprawa nr 33/2014)

Data publikacji 2014-08-19
Data zakończenia 2014-08-27 13:00:00
Instytucja III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 275594 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (np. wydajność), jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe oraz będzie posiadał właściwości takie, jak produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, ani w części w skład innych materiałów.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia do budynku administracji III Szpitala Miejskiego im. dr Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź), zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera
Ulica ul. Milionowa 14
Nr domu 14
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-113
Województwo łódzkie
Tel 42 6761790
Fax 42 6761785
Internet www.bip.jonscher.pl
E-mail przetargi@jonscher.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 47
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiącego 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy)
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 1.345,00zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Oryginał pełnomocnictwa, a jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V.1 SIWZ pkt 4 tabeli lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wszelkiego uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych, Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów (wg zał. nr 6 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany umowy w sytuacji: 1) wycofania asortymentu z produkcji, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.jonscher.pl
Adres uzyskania siwz III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi, pawilon C, II piętro, pok. nr 22 B (budynek Dyrekcji)
Data składania wniosków 27/08/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi, pawilon C, pok. nr 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)