Budowa chodnika oraz parkingu przy drodze gminnej nr 510424K w Graboszycach w Gminie Zator. Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach PROW - Odnowa i rozwój wsi (LEADER). Nr procedury DI.271.10.2014

Data publikacji 2014-08-20
Data zakończenia 2014-09-04 10:00:00
Instytucja Burmistrz Zatora
Miejscowość Zator
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieci komunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 178913 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452330009, 324121005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Zakres robót objęty przetargiem dotyczy : budowy chodnika, parkingu i zabezpieczenia kabla teletechnicznego.
W zakres zadania wchodzą m. in. następujące roboty :
1/ Kosztorys nr 1 - chodnik : Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnie bitumiczne, roboty wykończeniowe, oznakowanie i elementy bezpieczeństwa, elementy ulic - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej (355m2).
2/ Kosztorys nr 2 - parking : Roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnia z kostki brukowej (534,5m2), mur oporowy - palisada (63mb), roboty wykończeniowe.
3/ Kosztorys nr 3 - zabezpieczenie sieci teletechnicznej : układanie kabla (126 mb).
3. Projekty, przedmiary, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45233000-9, 32412100-5.
4. Każdy z wykonawców może odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także :
- organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (w tym również geodezja powykonawcza, atesty na użyte materiały itp.),
- zabezpieczenie ew. kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego, zgodnie z dołączonymi uzgodnieniami branżowymi, odtworzenie nawierzchni bitumicznej,
- po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu,
6. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami, projektem oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ.
7. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych, na podstawie protokołu konieczności. Roboty zamienne będą rozliczane wg. nośników cenotwórczych z przetargu.
8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8.
9. Wykazane w dokumentach przetargowych typy, symbole, nazwy handlowe itp. technologii, materiałów urządzeń, czy wyposażenia oraz nazwy ich producentów zostały określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych.
Dopuszcza się ekwiwalentne rozwiązania dla wymienionych wyżej elementów innych marek i producentów, takiej samej lub wyższej jakości i o tych samych lub wyższych parametrach technicznych i użytkowych, charakterystycznych dla danego urządzenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Burmistrz Zatora
Ulica Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Zator
Kod Pocztowy 32-640
Województwo małopolskie
Tel 33 8412215
Fax 33 84 10 206
Internet www.zator.pl
Regon 00053107400000
E-mail gmina@zator.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Wadium - 9.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie chodnika z kostki brukowej betonowej, o minimalnej długości 250 mb. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Potencjał Nie dotyczy.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - kierownik budowy (branża drogowa) posiada wymagane prawem uprawnienia budowlane, adekwatne do robót będących przedmiotem zamówienia, We wszystkich przypadkach, honorowane będą uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i są ważne w myśl obowiązujących przepisów. W zakresie posiadanych uprawnień Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. - Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy, wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - zał. nr 4 do oferty. 5. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy dotyczące kierownika budowy, jego wykształcenia, doświadczenia i rodzaju uprawnień budowlanych, zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie i potencjał kadrowy) - zał. nr 5 do oferty. 6. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 6 do oferty. 7. kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek musi być spełniony łącznie) - zał. nr 7 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 8. jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom. - zał. nr 8 do oferty. Zasady współpracy wykonawcy z podwykonawcą i dalszymi podwykonawcami są opisane we wzorze umowy. 9. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 9 do oferty. 10. Kopia potwierdzenia wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących zakresu i technologii robót, terminu wykonania umowy, terminów płatności oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach nie zawinionych przez strony, za zgodą Zamawiającego, aneksem do umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zator.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
Data składania wniosków 04/09/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach PROW - Odnowa i rozwój wsi (LEADER).
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)